LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ten onrechte afgesloten door UPC, Slechtste bedrijf ooit!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
KimiK

Ten onrechte afgesloten door UPC, Slechtste bedrijf ooit!

Ongelezen bericht door KimiK »

Omdat ik iedereen wil ontmoedigen ooit nog UPC diensten af te nemen laat ik jullie graag de brief lezen die ik UPC stuurde om mijn abonnementen op te zeggen. Waarom wordt wel duidelijk...

De brief:

Mensen van UPC,
Ik heb jarenlang zeer regelmatig storingen gehad van mijn modem en settopbox. Afgelopen twee maanden hebben jullie mij bovendien drie maal(!) ten onrechte afgesloten. Ik betaal immers al jaren netjes mijn rekeningen..

Ondanks mijn smeekbeden bleek bovenstaande geen prioriteit voor jullie te hebben. Ik heb ik dus drie maal dagenlang niet kunnen werken (ik ben web developer) en tv-kijken. Ook hadden jullie beloofd een monteur te sturen. Deze kwam niet opdagen. Ondanks dat het dubbel jullie fout was wilden jullie die niet snel herstellen en laten jullie mij nu rustig nog twee dagen wachten. Ik hoop maar dat die monteur morgen dan wel komt…

U begrijpt het al. Ik heb genoeg redenen om minstens drie keer mijn abonnementen op te zeggen. Helaas kan ik het maar één keer doen. Ik zeg bij deze al mijn diensten van UPC op! Dat betekent dat ik, rekening houdend met de opzegtermijn, nog één maand betaal (December). Jullie kunnen dan vanaf twee Januari de spullen bij me komen ophalen..

Hasjroker1

Re: Ten onrechte afgesloten door UPC, Slechtste bedrijf ooit!

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Ik vind het een goede keuze om alles op te zeggen. Ook ik heb internet, telefoon van UPC gehad. Veel storingen etc. Over het TV signaal heb ik niet te klachen. Andere diensten neem ik niet meer van ze af. Als je te onrechte wordt afgesloten kan je beter over stappen naar een andere aanbieder.

Radar
Site Admin

Re: Ten onrechte afgesloten door UPC, Slechtste bedrijf ooit!

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten