ik heb ook de Thomson TG789vn
en ik kan mn poorten ook niet open zetten .
ook al zet je je poorten open.dan krijg ik toch op mn playstation 3 te zien dat ik nattype 3 heb en dat kun je ook niet veranderen
Het betreft hier, als ik het goed heb, het aanpassen van blokkades die KPN zelf heeft aangebracht. Misschien heb ik het niet goed, maar het lijkt me niet heel complex. KPN beperkt zijn gebruikers waar andere providers dat niet doen, sterker nog, niet mogen: de gebruiker zijn internet verbinding blokkeren op bepaalde punten, zonder dat dit ergens is aangegeven.
ik en nog veele andere mensen zitten al heel lang te wachte op een firmware update ik vind
die service van KPN is 1 hele grote grap. Je belt ze op met je probleem, ze zeggen dan heel professioneel dat ze ''testen'' uit gaan voeren daarna bellen ze je terug (mij dan wel na een uur) en dan hebben ze niks opgemerkt uit die tests. Ook als je vraagt naar PS3 of dat een probleem is krijg je als antwoord ''Dat hoort geen probleem te zijn je zou gewoon online moeten en kunnen spelen'' Hoeveel verstand heb je dan als het algemeen bekent is dat dat nog niet mogelijk is of in iedergeval niet optimaal mogelijk is. Heb het idee dat ik er zelf nog meer verstand van heb dan de mensen die daar heel de dag achter de telefoon hangen
met vriendelijke groet
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tg789vn + ps3 nattype 3 kpn internet+bellen
Re: tg789vn + ps3 nattype 3 kpn internet+bellen
IK HEB VANDAAG NIEUWE FIRMWARE UPDATE GEHAD ALLES WERKT NU NAAR BEHOREN ...NU GA IK LEKKER GAMEN....
met vriendelijke groet
rob
met vriendelijke groet
rob
Re: tg789vn + ps3 nattype 3 kpn internet+bellen
Ik heb een probleem met mijn router. (tg789vn) Mijn xbox 360 staat op strict. als ik poorten wil toevoegen, worden de poorten opeens van zelf verwijderd. En hoe kan ik een update krijgen? gaat dat van zelf? of heb ik nog een programma van kpn nodig om een update te krijgen?
alvast bedankt
Nick
alvast bedankt
Nick