LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tiscali (niet) telefonie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
san76

Tiscali (niet) telefonie

Ongelezen bericht door san76 »

Al maanden zitten wij te wachten op onze telefonie aansluiting, tevergeefs. Ons telefoonnummer hebben we wel al die tijd al. Ik begin ook langzamerhand te denken dat ze het helemaal niet kunnen leveren.
Al heel vaak gebeld en iedere keer een ander verhaal, we zijn er tussendoor gegeglipt, u wordt morgen aangesloten, we bellen u morgen terug, er was een probleem maar inmiddels opgelost, deze week krijgt u de activeringscode. Ik geloof het inmiddels niet meer. ADSL werkt overigens wel, maar daar hadden we geen Tiscali voor hoeven nemen. Aansluitkosten krijg je niet terug een schriftelijk verzoek om het geld voor je meerkosten van het telefonieabonnement, heeft volgens de dame aan de telefoon geen zin, duurt lang, zeker 3 maanden en doen ze tocht niet, wat kan je hier als consument nou mee. Ik wil in ieder geval iedereen waarschuwen, ga dus niet naar Tiscali en vragen of er iemand in dit land is die wel met hun kan bellen.

hoffie

Re: Tiscali (niet) telefonie

Ongelezen bericht door hoffie »

als je je contract net zo goed gelezen hebt als je hier doet weet ik niet of je wel telefoon krijgt :lol:

Gesloten