LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trouwe Tele2 klant die wat extra net als nieuwe klanten!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Zouden vaste klanten ook zo nu en dan korting moeten krijgen?

ja
5
100%
nee
0
Geen stemmen
snap de vraag niet?
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 5

Smelliemel

Trouwe Tele2 klant die wat extra net als nieuwe klanten!

Ongelezen bericht door Smelliemel »

Vanaf april 2007 ben ik een klant (nr.B0000379528) van Tele2. Prima provider. Maar als vaste klant vrij duur. Ik heb daarom per 22-11-2009 opgezegd, om eens verder te kijken.

Ik heb uiteindelijk na een flinke zoektocht toch besloten om bij Tele2 hetzelfde abonnement te nemen, (maar dan als nieuwe klant). Dit heb ik online besteld.
6 maanden slechts € 14,95 i.p.v. € 29,95 (wat ik nu betaal)

Krijg ik 2 dagen later te horen dat ze mij niet kunnen aansluiten op 22-11 :shock: ?????
Volgens procedure moet ik wachten totdat het 22-11-2009 is. Vervolgens nemen ze mijn opdracht in behandeling. En dan een paar weken later heb ik wederom internet (+telefonie). Dan heb ik dus een paar weken geen internet en telefoon :evil: . Door de ambtenarij binnen Tele2 :evil: .

Ik roep hierbij op aan Tele2 om mijn order alsnog te accepteren :lol: (ik hoef toch niet te smeken om mij wederom als klant te hebben?) Zoniet dan ga ik naar de concurrent KPN :lol: die ook een goede aanbieding heeft. :lol:

Wat ik het meest frustrerende vind is dat vaste klanten (je inkomstenbron als bedrijf) het meest betalen!!! Wat een onzin. :!: :!: Je zou je vaste klanten ook eens wat moeten geven!! :idea:

Mvg Smelliemel (pseudoniem) :mrgreen:

stofzuigertje

Re: Trouwe Tele2 klant die wat extra net als nieuwe klanten!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De enige manier is jaarlijks overstappen van Tele2 naar KPN en terug... of zo...
Dus dan betalen ze jaarlijks veel aan korting en administratie kosten en als iedereen dit gaat doen moeten ze wel eerlijker zaken gaan doen...

Er zijn telecom aanbieders die een aanbieding geven als ze opzeggen... en een vast houd beloning is volgens mij ook goedkoper dan nieuwe werven met korting en reclame...

Maar vergeet niet de opzeg kosten van de aangetekende brief en de fouten die juist overstappers vaker krijgen dan zittenblijvers....

Gesloten