Geachte TROSRADAR....
Ik heb 15-09-"04 het try & buy pakket ontvangen voor het PLUS abonnement.van Chello internet
deze zou ik een maand GRATIS mogen uitproberen.volgens try & buy
Nu ontving ik van de week al een Faktuur waar op staat dat ik de helft dus de periode van 15-09 t/m 30-09 moet betalen en daarop staat ook gelijk de hele maand oktober...
Gaan ze er gewoon vanuit dat je bij Chello blijft...
maar ik heb het product om te bekijken of het me bevalt, en een maand gratis is toch ook gratis...
Tevens heb ik geinformeerd naar het feit dat , als ik zou blijven ik naar een abonnement lager kon.
Dat kan wel maar dan moet je weer DOWNGRADE kosten betalen van 30,00 euro
Hier onder het antwoord van UPC
Informeren wij u graag als volgt:
Het klopt inderdaad dat u een maand try en buy heeft, dit houdt echter niet in dat deze maand gratis is.
Als u het op zou zeggen krijgt u deze kosten wel terug.
Na de maand try en buy heeft u wel recht op een mp3 speler.
In het geval van een downgrade kost het inderdaad €30,-.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
FIJN HE CHELLO...met hun misleidende reclame's.....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Try & Buy Chello internet MISLEIDEND
Re: Try & Buy Chello internet MISLEIDEND
Ik zou dus maar opzeggen. Want de problemen zijn al begonnen!
Tja, er spelen twee dingen: het produkt en het bedrijf. 'Buy' slaat op je internet toegang, en 'Try' op de leverancier.
En...? Bevalt Chello? Genoeg om UPC er op de koop toe te nemen? Trek je conclusies zou ik zeggen....
Je bent ten opzichte van velen in de bevoorrechte positie dat je al binnen één maand, nog in de proefperiode, al weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Heel wat mensen hier zullen jaloers op je zijn.
En...? Bevalt Chello? Genoeg om UPC er op de koop toe te nemen? Trek je conclusies zou ik zeggen....
Je bent ten opzichte van velen in de bevoorrechte positie dat je al binnen één maand, nog in de proefperiode, al weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Heel wat mensen hier zullen jaloers op je zijn.
-
Beste Doppie,
Ik denk dat je iets niet weet. Bij Compuserve heb je een DSL (geen ADSL via KPN) een 8 Mb downstream ern 2 Mb upstream net zo groot als de Plus van Chello voor 54,95. Dat is toch netjes. Daar ga ik naar toe. Heerlijk. Ik heb nu de Chello Classic en je kan op dat pakket van Compuserve zeker 10 Therabyte ( 10.000 Gb) downloaden zonder dat je een brief krijgt dat je teveel gedownload zou hebben. En je hoeft ook niet de KPN kosten te betalen.
Ik hoop dat je nu blij bet met de keuze van Chello Pklus, maar wanneer dit jaar afgelopen is, dan ga ik over naar Compusere.
Groet,
Neptunus.
Ik denk dat je iets niet weet. Bij Compuserve heb je een DSL (geen ADSL via KPN) een 8 Mb downstream ern 2 Mb upstream net zo groot als de Plus van Chello voor 54,95. Dat is toch netjes. Daar ga ik naar toe. Heerlijk. Ik heb nu de Chello Classic en je kan op dat pakket van Compuserve zeker 10 Therabyte ( 10.000 Gb) downloaden zonder dat je een brief krijgt dat je teveel gedownload zou hebben. En je hoeft ook niet de KPN kosten te betalen.
Ik hoop dat je nu blij bet met de keuze van Chello Pklus, maar wanneer dit jaar afgelopen is, dan ga ik over naar Compusere.
Groet,
Neptunus.
Nee ze doen het geraffineerder. Ze laten je eerst tekenen voor ene jaar voordat de `Try' begint en dan zit je al vast voor de buy. Nu koop dit account niet, want wanneer je naar Compuserve gaat naar de abonnementsvormen van Compuserve, maar dan niet die abonnementsvormen van KPN via ADSL, maar van DSL van Compuserve zelf kan je zo'n account nemen als de Plus, maar dan voor 54,95. Ook 2 Mbit upload en 8Mbit download.
www.compuserve.nl.
Succes
Neptunus.
www.compuserve.nl.
Succes
Neptunus.