LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TV op PC actie chello

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Luc en Ada

TV op PC actie chello

Ongelezen bericht door Luc en Ada »

Zoals velen heb ik een brief gekregen voor een gratis tv op pc. Op dit moment ben ik al chello classic abonnement houder en wanneer zou overstappen naar chello classic zou ik dus gratis een tv op pc pakket krijgen. Bellen dus. Wat blijkt chello heeft een fout gemaakt, een adresverwisseling zeggen ze. Dit klopt totaal niet, de brief is netjes op mijn adres aangekomen, ze hebben gewoon niet gekeken welk abonnement ik heb, nu een dag later moet je dus een hogere pakket nemen of een van de andere upc produkten. Kan ik alsnog zonder eerder genoemde voorwaarden een tv op mijn pc krijgen. Of draait dit uit op een koude douche.

Van een trouwe kijker.
Luc

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: TV op PC actie chello

Ongelezen bericht door Keesjan »

Het is inmiddels al vaker gezegd op het forum: je moet overstappen. Doe je dat niet (of kan het niet), dan kan je dus geen aanspraak maken op het pakket.

booi

Re: TV op PC actie chello

Ongelezen bericht door booi »

Je moet gewoon een abonnement erbij nemen ik heb al telefoon en internet en kabel wat dan nog meer

Gast

Re: TV op PC actie chello

Ongelezen bericht door Gast »

NEE TRAP HIER NIET IN !!!!

NEEM GEEN PRODUKTEN/DIENSTEN VAN EEN LEVERANCIER DIE NIET TE VERTROUWEN IS. OP DIT FORUM IS VAAK GENOEG BEWEZEN DAT DE "DIENSTEN" VAN UPC GEBASSEERD ZIJN OP MISLEIDING EN BEDROG
(ZELFS IN DIT FORUMONDERWERP HE KEESJAN)

HAAL ALLES UIT DE KABEL MAAR NIET VIA UPC, HET LEUKSTE VAN CHELLO IS STOPPEN MET CHELLO

BETER IS NEEM ADSL EN EEN SCHOTELANTENNE

JE WIL TV OP JE PC? KOOP DAN VOORDELING EEN TVTUNERKAART

Gast

Re: TV op PC actie chello

Ongelezen bericht door Gast »

Zit al jaren bij UPC en heb nog nooit een probleem gehad.
Gaat dus niet helemaal op wat de vorige gast allemaal zegt.
Dat jij een probleem hebt gehad met UPC kan natuurlijk, maar doe dan niet alsof een ieder problemen met ze heeft.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: TV op PC actie chello

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik zit ook al jaren bij UPC/Chello en ik heb hooguit problemen gehad met de service van het bedrijf. De verbinding (omgeving Zaanstreek) is goed en service vind ik niet echt belangrijk. Daarom heb ik niet extreem veel reden om te klagen.

Gast

Re: TV op PC actie chello

Ongelezen bericht door Gast »

Ik hoor nog niemand over de nieuwe Chello actie???
Komt dat, omdat ie goed is??

Gast

Re: TV op PC actie chello

Ongelezen bericht door Gast »

"Ik hoor nog niemand over de nieuwe Chello actie???
Komt dat, omdat ie goed is??"

--> Even verder op het forum is dit onderwerp al een keer aangesneden (al eerder dus) ...al rond de 50 reacties. Dus als je er niemand over hoort, dan moet je eens beter luisteren ...en daar blijkt tevens uit dat de aktie zeker niet geslaagd is.

Patrick

Gast

Re: TV op PC actie chello

Ongelezen bericht door Gast »

Patrick,

Domme haas, als je ziet doel ik op een andere actie.

Gast

Re: TV op PC actie chello

Ongelezen bericht door Gast »

Domme haas ??? Had dan ff wat duidelijker geweest :!:

Ow ja :arrow: plaats voortaan je naam er even bij, of heb ik hier te maken met een angsthaas :twisted:

Patrick

Gast

Re: TV op PC actie chello

Ongelezen bericht door Gast »

gelukkig hebben we in ons kabelgebied de mogelijkheid om over te stappen naar de concurrent. En dat ga ik ook doen. Ik ben eindelijk verlost van die chello en ga nu naar @home.
Kabelnoord is een kabelbedrijf die een voorbeeld is voor andere kabelgebieden.

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: TV op PC actie chello

Ongelezen bericht door Radar »

Er is eerder een dergelijk topic geopend. Voor het overzicht, wordt deze gesloten.

Internetredactie

Gesloten