Wij hebben al vanaf het begin problemen met Tweak.
Maximaal 60 dagen aansluittijd. Daarna kon het contract kosteloos opgezegd worden. Ze deden er 4 maanden over, maar opzeggen kan niet.
We hebben continu problemen met internet en telefonie. Tja als internet wegvalt heb je ook geen telefoon bij Tweak. Oplossing: eigen router er tussen, dan maar geen telefoon.
Contact opnemen met Tweak zonder internet/telefonie. Met je mobiel: meer dan €50 kosten, tegemoetkoming in de kosten ho maar. Wil je je abonnement opzeggen op de "legale" datum. Verstuur je je brief op 20-04 (einddatum is 20-06). Daarna geef je aan dat je nog even wilt wachten op de nieuwe aansluitdatum. Definitieve datum (20-06) verstuurd op 22-05, verzetten ze je datum naar 30-06. Verwachten ze zelfs nog dat je doorbetaald ook. "Een opzegging gaat pas in op het moment dat deze is ingediend, niet op het moment dat wij gokken dat u niet content bent met onze diensten." Contact krijgen met management wordt niet toegestaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tweak houd zich niet aan contract
-
Re: Tweak houd zich niet aan contract
Ook ik heb problemen met de aansluiting. Ik zou afgelopen woensdag worden aangesloten, maar men krijgt de verbinding niet werkend. Opzeggen omdat ze hun afspraken niet nakomen, ho maar.
En maar blijven zeggen dat mijn verbinding werkt, en ik maar aanblijven geven dat er geen glassignaal binnenkomt op de modem..
Je krijgt met geen mogelijkheid een reactie op de klachten per email, ook niet op basis van telefoongesprekken, aangezien volgens hun de verbinding werkt.
Wat kan je hieraan doen? Tweak? never en nooit meer!
En maar blijven zeggen dat mijn verbinding werkt, en ik maar aanblijven geven dat er geen glassignaal binnenkomt op de modem..
Je krijgt met geen mogelijkheid een reactie op de klachten per email, ook niet op basis van telefoongesprekken, aangezien volgens hun de verbinding werkt.
Wat kan je hieraan doen? Tweak? never en nooit meer!