LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] u.p.c.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mathildaweening

u.p.c.

Ongelezen bericht door mathildaweening »

ben ik dan de enige in nl. die geen problemen met u.p.c. heeft?
ik neem alles bij hun af zoals telefoon,t.v. en internet en ik heb nog nooit problemen gehad.alles werkt en heb ik een vraag of zo dan wordt ik altijd binnen de kortste keren naar tevredenheid geholpen.
:D

joris driepinter

Re: u.p.c.

Ongelezen bericht door joris driepinter »

Net zoals bij bijv. een bedrijf als Nuon geldt ook voor UPC dat je geen problemen hebt als je alles bij het oude laat. Maar op het moment dat je gaat verhuizen of aanpassingen in je abbonnementsvorm laat doen dan gaat het vaak mis!
(hebben wij helaas nu meerdere malen ondervonden).

#_#

Ongelezen bericht door #_# »

Waarschijnlijk ben je niet de enige maar wel een van de weinigen.

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

beste Mathilda,

Dan weet ik ook wat je aan het doen bent. Dan heb je vast telefoonsex met één van de mannelijke medewerkers van UPC of ben je aan het cyberen met hen. Ja, wanneer ik een vrouw was geweest en ik zou dat doen, dan zou ik ook goede service krijgen!! :D

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Best wel vreemd dat dit bericht telkens vanuit het servicecentrum UPC te Leeuwarden afkomstig is wat een stakkers daar zeg

neptunus1963

Toch wel leuk, dat je 9 x van een hal;f uur tot drie kwartier hebt zitten wachten om iemand van de klantenservice te spreken. Ben je aan de beurt word er op een brute wijze de telefoon elke keer opgegooid. Ik bel vanuit een mobiele telefoon en dat betekent 70 ct per minuut en dan nog te bedenken dat het me 250,= op z'n minst gekost heeft. Dat laten ze dan gewoon lopen, terwijl ik het een onbeschofte handeling van ze vind en wat het ons kost dat interessert me niet want ze zeggen, dat wat ik nog niet betaalt heb word verrekend met de borg die ik betaalt heb voor mijn modem.

Hele erg allemaal en ik weet me geen raad, Wie weet het??

Bedankt.

Neptunus :x

Gast

je zou compuserve kunnen proberen neptunus...

neptunus1963

sterker nog ik ben al lid van die club en ik heb UPC afgezegd.

Groet,

Neptunus.

neptunus1963

Joris Driepinter,

Ook wat de snelheden betreft. Ik heb 15 kb/sec voor Chello Classic. Ik dacht dat de nieuwe snelheid toch 4 Mb/sec zou zijn?? Nee, je krijgt 15 kb/sec. Heerlijk he!! Krijg je toch een hele fijne kerstmis van. Ze beloven 4 Mb en je krijgt 15 kb. Daar kan je toch echt geen stijve snikkel van krijgen en UPC doet niets. Na 45 minuten wachten en bellend met een mobieltje, dat geeft hoge kosten a 1 euro per minuut. Dat is maal 9 en dan kom je toch op 405,=. Alleen ze bodn alleen hun excuses aan en daar had ik het maar mee te doen. Zelfs de mailserver van hun werkt niet.

Ik heb alles betaalt en zij gaan verder niet op mijn kosten in en zeiden, dat de borg van het modem verrekend word met het nog openstaande bedrag. Nou heb ik geen openstaand bedrag, maar juist hebben hun een openstaand bedrag bij mij staan. Maar ze betalen niets meer uit. ook de borg van het modem niet. Wat een dieven!!

Gast

sterker nog ik ben al lid van die club en ik heb UPC afgezegd.
Dat was een retorische opmerking idioot, één waarop dus geen reactie werd verwacht. Hoe dik is die plaat voor je kop eigenlijk? Heeft het wel zin om je er op te wijzen dat je te ver gaat met je gespam of ben je gewoon te blond om te zien wat er in je omgeving om gaat? We zien je in menig andere thread opmerkingen plaatsen waaruit nou niet bepaald de schijn van een overdosis aan geestelijke ontwikkeling wordt gewekt.

lucky-Shirt

Ongelezen bericht door lucky-Shirt »

Zo heb ik ook gedacht over UPC/Chello voor ongeveer 3,5 jaar. Sinds afgelopen vrijdag geen TV/Radio/Internet meer en de maat is voor mij nu ook vol.

Ze behandelen je als een stuk stront, zie ook mijn eigen topic hier:
http://www2.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=23629

Echt, ik was zelfs zo iemand als jij. Zeer te spreken over de verbinding etc. ik liet dit regelmatig horen op diverse fora, waar er weer is flink over chello werdt geklaagd. Ik kan me er nu alleen niets meer bij voorstellen.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten