LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uniekaanbod ziggo
uniekaanbod ziggo
ziggo.nl/uniekaanbod
#geldt alleen voor de mensen die zij aanschrijven
#wordt iedereen op de hoogte gesteld van de ze actie ..nee
als je aan de klantenservice vraagt of deze actie bestaat..helaas andere afdeling.. gaat buiten ons om
#net een ander contract bij ziggo afgesloten ..helaas kan niet worden omgezet
#word je bij het telefonisch aanmelden op de hoogte gesteld van deze actie..nee
#bestaande klant/vaste klant gaat blijkbaar verdwijnen/wordt geen aandacht meer aan geschonken
bij ziggo wordt niet iedereen gelijk behandeld iedereen is tenslotte uniek
#geldt alleen voor de mensen die zij aanschrijven
#wordt iedereen op de hoogte gesteld van de ze actie ..nee
als je aan de klantenservice vraagt of deze actie bestaat..helaas andere afdeling.. gaat buiten ons om
#net een ander contract bij ziggo afgesloten ..helaas kan niet worden omgezet
#word je bij het telefonisch aanmelden op de hoogte gesteld van deze actie..nee
#bestaande klant/vaste klant gaat blijkbaar verdwijnen/wordt geen aandacht meer aan geschonken
bij ziggo wordt niet iedereen gelijk behandeld iedereen is tenslotte uniek
Laatst gewijzigd door dav2 op 20 aug 2013 14:53, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 614
- Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04
Re: uniekaanbod ziggo
Ja, en?
Re: uniekaanbod ziggo
Als dit te midden van de crisis het belangrijkste is waar je je druk om moet maken, doe je het goed.dav2 schreef:ziggo.nl/uniekaanbod
#geldt alleen voor de mensen die zij aanschrijven
#wordt iedereen op de hoogte gesteld van de ze actie ..nee
als je aan de klantenservice vraagt of deze actie bestaat..helaas andere afdeling.. gaat buiten ons om
#net een ander contract bij ziggo afgesloten ..helaas kan niet worden omgezet
#word je bij het telefonisch aanmelden op de hoogte gesteld van deze actie..nee
#bestaande klant/vaste klant gaat blijkbaar verdwijnen/wordt geen aandacht meer aan geschonken
bij ziggo wordt niet iedereen gelijk behandeld iedereen is tenslotte uniek
Re: uniekaanbod ziggo
Even voor de duidelijkheid. U schrijft zelf dat het aanbod alleen geldt voor mensen, die door Ziggo benaderd worden. Daarmee vervallen dus automatisch uw andere 3 'bezwaren'.dav2 schreef:ziggo.nl/uniekaanbod
#geldt alleen voor de mensen die zij aanschrijven
#wordt iedereen op de hoogte gesteld van de ze actie ..nee
als je aan de klantenservice vraagt of deze actie bestaat..helaas andere afdeling.. gaat buiten ons om
#net een ander contract bij ziggo afgesloten ..helaas kan niet worden omgezet
#word je bij het telefonisch aanmelden op de hoogte gesteld van deze actie..nee
#bestaande klant/vaste klant gaat blijkbaar verdwijnen/wordt geen aandacht meer aan geschonken
bij ziggo wordt niet iedereen gelijk behandeld iedereen is tenslotte uniek
https://www.ziggo.nl/#producten/extra-d ... e-allesin1
En daarbij snap ik de laatste al helemaal niet. Als bestaande klanten gaan verdwijnen zal het slecht aflopen met Ziggo
En tegenwoordig bestaan er geen vaste (trouwe) klanten meer. Iedereen hopt van de ene naar de andere aanbieder van diensten omdat ze dan door de welkomst aanbiedingen goedkoper uit (denken te) zijn. Vandaar dat een van de voorwaarden voor deze aktie is, dat je minimaal 2 jaar bij Ziggo moet blijven. En overigens weet ik uit eigen ervaring, dat Ziggo ook voor bestaande klanten best wel wat wil doen.
Re: uniekaanbod ziggo
ik ben door ziggo benaderd de meeste zaken lijken weer recht gezet te zijn
al hoop ik dat ze in het vervolg wat transparanter zullen zijn ten opzichte van de klant.
al hoop ik dat ze in het vervolg wat transparanter zullen zijn ten opzichte van de klant.
Re: uniekaanbod ziggo
heb op 22 juli na dat ik gebeld heb om op te zeggen een aanbod gekregen voor de Interactieve HD recorder voor 49 euro.wel met een 2 jarig contract.
het is nu een maand later en die HD recorder is nog steeds niet geleverd.
na nu zelf drie keer gebeld te hebben krijg ik te horen dat er een systeemfout is en dat de bestelling niet verder komt.
op mijn vraag hoe lang het nog gaat duren staat er volgens de jongen die ik aan de telefoon had dat er stond dat het probleem uiterlijk 24 of 25 september opgelost moet zijn.
actie via tv en radio loopt tot 1 september, heb zo langzamerhand het idee dat ze liever nieuwe klanten hebben dan hun bestaande tevreden houden
wat me nog het meest ergert is dat ik overal zelf achteraan moet bellen,als er een fout in het systeem zit en het duurt zo lang laat het dan in ieder geval persoonlijk aan de klant weten, bij mijn weten is de klant nog altijd koning.
het is nu een maand later en die HD recorder is nog steeds niet geleverd.
na nu zelf drie keer gebeld te hebben krijg ik te horen dat er een systeemfout is en dat de bestelling niet verder komt.
op mijn vraag hoe lang het nog gaat duren staat er volgens de jongen die ik aan de telefoon had dat er stond dat het probleem uiterlijk 24 of 25 september opgelost moet zijn.
actie via tv en radio loopt tot 1 september, heb zo langzamerhand het idee dat ze liever nieuwe klanten hebben dan hun bestaande tevreden houden
wat me nog het meest ergert is dat ik overal zelf achteraan moet bellen,als er een fout in het systeem zit en het duurt zo lang laat het dan in ieder geval persoonlijk aan de klant weten, bij mijn weten is de klant nog altijd koning.
Re: uniekaanbod ziggo
Volgens mij zit die niet bij ziggobij mijn weten is de klant nog altijd koning.
Geduld is ook een optie.
Re: uniekaanbod ziggo
geduld heb je zeker nodig, maar eerlijk zijn ook
Re: uniekaanbod ziggo
Wie zegt dat je het niet krijgt?
Re: uniekaanbod ziggo
Dat klopt, en de provider is Dictator en de Klantenservice is Keizer.bij mijn weten is de klant nog altijd koning.
Re: uniekaanbod ziggo
ja en dat komt omdat ze weten dat je toch niet opzegt, en er is niet gezegd dat ik hem niet krijg, maar dat nog niet bekend is wanneer ze de systeemstoring weer verholpen hebben.ik schat nadat de actie afgelopen is en alle nieuwe klanten afgehandeld zijn want zo werkt Ziggo blijkbaar