LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uniekaanbod ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
dav2
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 aug 2013 22:43

uniekaanbod ziggo

Ongelezen bericht door dav2 »

ziggo.nl/uniekaanbod

#geldt alleen voor de mensen die zij aanschrijven
#wordt iedereen op de hoogte gesteld van de ze actie ..nee
als je aan de klantenservice vraagt of deze actie bestaat..helaas andere afdeling.. gaat buiten ons om
#net een ander contract bij ziggo afgesloten ..helaas kan niet worden omgezet
#word je bij het telefonisch aanmelden op de hoogte gesteld van deze actie..nee
#bestaande klant/vaste klant gaat blijkbaar verdwijnen/wordt geen aandacht meer aan geschonken


bij ziggo wordt niet iedereen gelijk behandeld iedereen is tenslotte uniek :?
Laatst gewijzigd door dav2 op 20 aug 2013 14:53, 2 keer totaal gewijzigd.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: uniekaanbod ziggo

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Ja, en?

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: uniekaanbod ziggo

Ongelezen bericht door sjohie »

dav2 schreef:ziggo.nl/uniekaanbod

#geldt alleen voor de mensen die zij aanschrijven
#wordt iedereen op de hoogte gesteld van de ze actie ..nee
als je aan de klantenservice vraagt of deze actie bestaat..helaas andere afdeling.. gaat buiten ons om
#net een ander contract bij ziggo afgesloten ..helaas kan niet worden omgezet
#word je bij het telefonisch aanmelden op de hoogte gesteld van deze actie..nee
#bestaande klant/vaste klant gaat blijkbaar verdwijnen/wordt geen aandacht meer aan geschonken


bij ziggo wordt niet iedereen gelijk behandeld iedereen is tenslotte uniek :?
Als dit te midden van de crisis het belangrijkste is waar je je druk om moet maken, doe je het goed. :D

Dirkie
Berichten: 2988
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: uniekaanbod ziggo

Ongelezen bericht door Dirkie »

dav2 schreef:ziggo.nl/uniekaanbod

#geldt alleen voor de mensen die zij aanschrijven
#wordt iedereen op de hoogte gesteld van de ze actie ..nee
als je aan de klantenservice vraagt of deze actie bestaat..helaas andere afdeling.. gaat buiten ons om
#net een ander contract bij ziggo afgesloten ..helaas kan niet worden omgezet
#word je bij het telefonisch aanmelden op de hoogte gesteld van deze actie..nee
#bestaande klant/vaste klant gaat blijkbaar verdwijnen/wordt geen aandacht meer aan geschonken


bij ziggo wordt niet iedereen gelijk behandeld iedereen is tenslotte uniek :?

https://www.ziggo.nl/#producten/extra-d ... e-allesin1
Even voor de duidelijkheid. U schrijft zelf dat het aanbod alleen geldt voor mensen, die door Ziggo benaderd worden. Daarmee vervallen dus automatisch uw andere 3 'bezwaren'.
En daarbij snap ik de laatste al helemaal niet. Als bestaande klanten gaan verdwijnen zal het slecht aflopen met Ziggo :mrgreen:
En tegenwoordig bestaan er geen vaste (trouwe) klanten meer. Iedereen hopt van de ene naar de andere aanbieder van diensten omdat ze dan door de welkomst aanbiedingen goedkoper uit (denken te) zijn. Vandaar dat een van de voorwaarden voor deze aktie is, dat je minimaal 2 jaar bij Ziggo moet blijven. En overigens weet ik uit eigen ervaring, dat Ziggo ook voor bestaande klanten best wel wat wil doen.

dav2
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 aug 2013 22:43

Re: uniekaanbod ziggo

Ongelezen bericht door dav2 »

ik ben door ziggo benaderd de meeste zaken lijken weer recht gezet te zijn
al hoop ik dat ze in het vervolg wat transparanter zullen zijn ten opzichte van de klant. :wink:

anmasi
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2013 08:02

Re: uniekaanbod ziggo

Ongelezen bericht door anmasi »

heb op 22 juli na dat ik gebeld heb om op te zeggen een aanbod gekregen voor de Interactieve HD recorder voor 49 euro.wel met een 2 jarig contract.
het is nu een maand later en die HD recorder is nog steeds niet geleverd.
na nu zelf drie keer gebeld te hebben krijg ik te horen dat er een systeemfout is en dat de bestelling niet verder komt.
op mijn vraag hoe lang het nog gaat duren staat er volgens de jongen die ik aan de telefoon had dat er stond dat het probleem uiterlijk 24 of 25 september opgelost moet zijn.
actie via tv en radio loopt tot 1 september, heb zo langzamerhand het idee dat ze liever nieuwe klanten hebben dan hun bestaande tevreden houden :evil:
wat me nog het meest ergert is dat ik overal zelf achteraan moet bellen,als er een fout in het systeem zit en het duurt zo lang laat het dan in ieder geval persoonlijk aan de klant weten, bij mijn weten is de klant nog altijd koning.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: uniekaanbod ziggo

Ongelezen bericht door ciske »

bij mijn weten is de klant nog altijd koning.
Volgens mij zit die niet bij ziggo :lol:
Geduld is ook een optie.

anmasi
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2013 08:02

Re: uniekaanbod ziggo

Ongelezen bericht door anmasi »

geduld heb je zeker nodig, maar eerlijk zijn ook :?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: uniekaanbod ziggo

Ongelezen bericht door ciske »

Wie zegt dat je het niet krijgt?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: uniekaanbod ziggo

Ongelezen bericht door devious »

bij mijn weten is de klant nog altijd koning.
Dat klopt, en de provider is Dictator en de Klantenservice is Keizer.

anmasi
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2013 08:02

Re: uniekaanbod ziggo

Ongelezen bericht door anmasi »

ja en dat komt omdat ze weten dat je toch niet opzegt, en er is niet gezegd dat ik hem niet krijg, maar dat nog niet bekend is wanneer ze de systeemstoring weer verholpen hebben.ik schat nadat de actie afgelopen is en alle nieuwe klanten afgehandeld zijn want zo werkt Ziggo blijkbaar :oops:

Gesloten