Sinds 2 weken ondervind ik continue problemen met mijn internet en telefonie aansluiting. Het komt er de laatste dagen zelfs op neer dat ik zo'n 5-10 uur per dag geen internet en telefoon heb. Mensen die ons bellen denken dat wij niet thuis zijn, want bij hun gaat de telefoon gewoon over. Ter info: als wij wel een internet verbinding hebben is het zo langzaam dat het lijkt alsof we met een ouderwets modem ingebeld hebben. Mijn internetbankieren (en dit bericht plaatsen
Inmiddels heb ik al diverse keren contact met de klantenservice opgenomen, maar eigenlijk word ik steeds weer afgescheept met het standaard "bekende storing, wordt binnen 48 uur opgelost" praatje. Ik ben dit praatje inmiddels erg zat!
Ook buren en bekenden in de directe omgeving hebben al een aantal keer contact met de klantenservice opgenomen, maar komen ook niet veel verder.
Bijkomende irritatie is dat ik ook steeds met mijn mobiele telefoon naar de klantenservice moet bellen, dit 10 cent + de kosten van het gebruik van mijn mobiele telefoon, per minuut kost en de gemiddelde wachttijd 10 minuten is. Ik ben dus maar opgehouden met iedere keer bellen, want ik word toch niet geholpen. Mijn UPC aansluiting wordt dus steeds duurder, terwijl ik steeds minder verbinding heb.
Als deze problemen niet binnen korte tijd opgelost worden zie ik me genoodzaakt om dan maar over te stappen naar een andere (veel duurdere) internet en telefonie aanbieder. Ik zit nu bij mijn moeder om mijn zaakjes op
Eigenlijk weet ik niet meer wat voor stappen ik kan ondernemen om weer een fatsoenlijke verbinding terug te krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee/kan iemand mij op weg helpen?
Groet,
Letty