LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
marliesje

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door marliesje »

Een verhuisbericht is nog geen opzeggging!

Gast

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door Gast »

En een overlijdingsbericht zeker ook niet. Doe niet zo dom!!! Dat is toch 100% duidelijk? Bij UPC natuurlijk weer niet. En doen ze er vervolgens helemaal niks mee. Typisch UPC!

marliesje

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door marliesje »

Waneer je een TPG-verhuisbericht opstuurt geef je aan dat je verhuisd, is dat binnen het gebied, dan worden je producten mee verhuisd. Is het er buiten, dat worden je producten opgeheven. Maar zoals het geval van Véronique is het waarschijnlijk een miscommunicatie geweest tussen het gasbedrijf en UPC. Als zij kan aantonen dat zij inderdaad vanaf een bepaalde datum niet meer op dat adres woont (uitreksel bevolkingsregister) dan wordt er heus wel serieus naar haar probleem gekeken.

Gast

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door Gast »

Door wie? Door UPC?

marliesje

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door marliesje »

Door UPC ja

Gast

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door Gast »

Heel veel succes dan maar. Je zou het weleens hard nodig kunnen hebben!

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door puma73 »

Dat weet ik wel heel zeker, UPC en ergens van doordrongen raken of iets begrijpen.

dat lukt je nooit, al staat de burgemeester zelf op de stoep bij UPC om dit te vertellen.

Gast

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door Gast »

En een overlijdingsbericht zeker ook niet. Doe niet zo dom!!! Dat is toch 100% duidelijk? Bij UPC natuurlijk weer niet. En doen ze er vervolgens helemaal niks mee. Typisch UPC
Op een overlijdens akte staan GEEN klant gegevens van de overledene. Als je eens wist hoe vaak er alleen overlijdensaktes binnenkomen bij UPC waar GEEN klantgegevens bij vermeld zijn (briefje\aantekeningetje).
Dus gewoon een kale overlijdensakte.

Dan is zo'n overlijdens bericht geen honderd maar 1% duidelijk, alleen de naam is bekend............

Gast

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door Gast »

Dan wel maar als het er wel bij staat zal het ook vaak genoeg misgaan.

Gast

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door Gast »

quoting Wizzard:
Even een reactie n.a.v. de opmerking van Gast dat er aangegeven zou zijn dat de nieuwe bewoners in dit geval ook gefactureerd zouden zijn.

Ik kan dit echter niet uit het verhaal naar voren halen.
Dat komt omdat jullie bij UPC je concentratie niet tot het einde vast kunnen houden bij het lezen. Zozeer sta je in de startblokken om weer wat niet ter zake doende onzin te gaan uitblaten. Lees nou de helft van alles wat je aangeboden krijgt eens helemaal in plaast van alles half. Dan kan je ten minste misschien een deel van de problemen oplossen.
Ik zal je nu de hint geven om 3 regels van onderen te beginnen met lezen. Je kan toch wel tot 3 tellen, he? Nog maar even voor de zekerheid wat specifieker: de zin die begint met 'Als klap op de vuurpijl'. Da's maar een uitdrukking hoor, daar hoef je verder niet van te schrikken, en het gaat ook niet over de belevenissen met oud en nieuw. Lees die zin nou eens helemaal uit, door tot het eind van het bericht. Zie....?

Speed-Ray

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door Speed-Ray »

Gast
Ik wil niet heel flauw zijn, maar lees je eigen verhaal nog eens, misschien kom je dan een domme fout tegen in je repliek.
Maar dan moet je het wel helemaal lezen.
Gr.

karina

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door karina »

Ik heb ook een probleem met de UPC, bellen, mailen en faxen niets helpt! Ik heb de UPC erop gewezen dat ze zonder toezending van de leverings- en abonnementvoorwaarden geen enkel recht hadden om mij een faktuur te sturen. Hier heb ik onmiddelijk om gevraagd zodra we een brief kregen (met verzoek om een handtekening voor automatische incasso). Echter geen reactie. Wij hebben dus binnen 7 dagen een schotel aangeschaft en maken geen gebruik meer van UPC. De rekeningen, ha ha natuurlijk krijgen we die nog. O ja en leveringsvoorwaarden DIE HEBBEN ZE NOG NIET BIJ UPC . Ik heb echt medelijden met de mensen die voor dat bedrijf werken. Ze mogen wel oppassen dat ze niet al hun klanten kwijt raken!
En de schotel, heel mooi beeld, meer kanalen echt perfect!

Nou ja afwachten maar, ik heb vandaag weer een fax gestuurd en ze medegedeeld dat als ze het niet oplossen ik administratiekosten in rekening breng. Mochten ze die niet binnen 10 dagen betalen maan ik ze aan en desnoods stuur ik er een incassobureau op af!

Zo kunnen ze niet met hun klanten omgaan!

Als iedereen maar toegeeft winnen wij (de consumenten) het nooit van de UPC.

Succes!

groetjes,

Karina :roll:

karina

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door karina »

Hey die tevreden Gast die voor UPC opkomt is zeker een medewerker van UPC.
Ik ken namelijk geen tevreden KLANTEN VAN UPC ik zoek al maanden.
Wie is er tevreden?
Bij wie zijn de abonnementstarieven niet verhoogd?
Bij wie zijn er meer zender gekomen in plaats van minder?

graag reactie :wink:

Gast

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door Gast »

Speedray ik heb mijn stukje nog eens goed doorgelezen maar het enige domme wat ik tegen kom is dat ik veronderstel dat jullie bij goed lezen een deel van de problemen eventueel zouden kunnen oplossen. Maar dat is natuurlijk klinklare onzin, dat wil ik wel toe geven...

Speed-Ray

Re: UPC, ben verhuisd; toch nog rekeningen!!

Ongelezen bericht door Speed-Ray »

Gast,

Mijn oprechte excuses.
Ik las het onderstaande stukje van je verkeerd:

Lees nou de helft van alles wat je aangeboden krijgt eens helemaal in plaast van alles half.

Het gaat om 2 verschillende soorten half.
Wil je mij niet met jullie aanspreken, alvast bedankt daarvoor.
Ik voel mij namelijk niet aangesproken, dus vandaar.

Karina,

Ik ben een tevreden klant. Ik ben dus gezegend met een goed werkende Chello-internetverbinding en je raadt het nooit, maar zelfs geen problemen met de facturen. Automatisch incasso'tje en iedere maand wordt er netjes € 49.94 afgeschreven.

Maar dit topic ging over de verhuizing van Véronique en als je goed gelezen heb, dan staan er ook nuttige en zinvolle dingen gepost.

Los groetos,
Speed-Ray

Gesloten