LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc-betalingen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

upc-betalingen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een standaardbrief gekregen van UPC dat zij per 1 januari 2004 de abonnementskosten niet per 2 maanden maar per kwartaal willen gaan innen.Dit voor het standaardpakket radio/tv.
Ook nog eens per vooruitbetaling, dus beginnend in Januari voor de periode Januari/februari/maart.
Er zullen een heleboel mensen zijn die dit bedrag niet in 1 keer per 3 maanden kunnen ophoesten.Op dit moment is het bedrag euro30.75 per 2 maanden.
Dit word echter 46.12 euro, buiten de verhoging die er aan komt om heel Nederland gelijk te trekken.
Vraag is natuurlijk, kan UPC dit zomaar doen? Als consument moet het toch mogelijk zijn om per maand te betalen?Kan UPC dit eenzijdig zo maar afdwingen?

met vriendelijk groet,
Mevr. J.Joosten

verklik-kip

Re: upc-betalingen

Ongelezen bericht door verklik-kip »

Nou betaal je toch een keer in de drie maanden?

Wat is daar het probleem mee?

Gewoon effe op potten, en betalen!

wat een gezeur zeg pfff

Niet klagen maar dragen hoor!

beatbox

Ongelezen bericht door beatbox »

je kan wel degelijk ook per maand betalen

Gast

gewoon per maand betalen. het was eerst per maand toen per 2 maanden en nu per kwartaal VOORUIT. je berijpt wel wat de volgende stap is!!!!!!!!11

keyboard hero

Ongelezen bericht door keyboard hero »

je weet wel wat de volgende stap is!!! <<-- nou gast, wees eens duidelijk en zeg wat je bedoelt, volgens mij is het een paranoia denkwijze, maar dat merken we wel aan de hand van je antwoord :)

Gast

Niet dat ik die ene gast ben, ik ben een andere... maar ik denk dat gast een jaar of zo vooruit betalen bedoelt.
Zo ver zal het wel niet 1, 2, 3 komen, maar UPC zou het denk ik wel heeeeel graag willen.
Gewoon opzeggen die rotzooi van ze!

Nospa

Ongelezen bericht door Nospa »

:lol: Gewoon bellen vanavond 0800-1343 (maar wel netjes blijven)

Gast

Ik vind upc ook maar niks we kregen al een verhogen van een euro omdat de acceptgiro te duur werd en nu weer. maar van service hebben ze nog nooit gehoord. is er een programma dat je wilt zien ligt de kabel er weer uit.

nou wij gaan mooi weer over op schotel scheelt veel geld en gedoe en dan maar tijdens slecht weer storing ik betaal dan ook minder.

Laat upc maar in de grond zakken met hun geld en service.

Yvette

Gast

keyboard hero ik bedoel dat je het met upc nooit weet. ik heb nou eenmaal hele slechte ervaringen met upc. ik vertrouw het bedrijf voor geen cent!!!!!!!!!!!!!!!!

RT

Ongelezen bericht door RT »

Mensen als u nou eens minder zou gaan zeuren en jullie fakturen eens optijd gaan betalen en netjes met de agenten aan de telefoon omgaan dan zouden we allemaal een stuk minder te zeuren hebben. Ervaringen van mensen leerd ons dat ze goed zijn in het kleinneren van mensen maar hun eigen domme fouten toegeven homaar!!! Laat je nakijken slimmerts! En betaal gewoon optijd...

11

Ongelezen bericht door 11 »

hallo, die 1 euro voor de acc kosten waren al 0,75 eurocent. Het is een verhoging van een kwartje!!! En wat b.t.w. is verhoogd door de banken.
Upc zet tenminste wel op de facturen waar je voor betaald (uitgebreid)
en een nuon of kpn of wat dan ook maar die verwerken dat in je abonnementskosten zodat je niet weer dat je voor de acc betaald!

Slim he! Lezen dat is wat ik ervan kan zeggen :evil:

11

Ongelezen bericht door 11 »

de mensen mensen die zeuren en zeuren betalen niet! :shock:
Logisch dat je dan gaat klagen over betalingen.
:idea:
En dan gaan ze schijnheilig bellen met de upc om te zeggen dat hun internet het niet doet....vreemd :?: BETALEN DUUUH

Gast

11 mensen betalen niet omdat upc niet levert!!!!!!!!!!!!!!!! en bij kpn en nuon zitten de bankkosten in het tarief verwerkt. zie je wel dat upc niet eerlijk de tarieven kan vergelijken!!!!!!!!!

bella

Ongelezen bericht door bella »

Geplaatst op 26 Dec 2003 15:33 door bella

--------------------------------------------------------------------------------

ik zit al meer dan een jaar bij upc en betaal 50,94 per maand voor internet.
Nu al een paar maanden krijg ik steeds een rekening van 101,88 euro, omdat volgens mijn eigen berekeningen ik hun niets verschuldigd ben maak ik iedere maand een overschrijving van 50,94 euro per maand ,dat is het maandelijkse bedrag wat ik hoor te betallen.maar UPC stuurd steeds iedere maand een nota van 1021.88 euro
Ik heb hun al een paar keer gebeld en er word tegen me gezegd dat ik geen achterstanden heb.
maar de nota's van 101,88 blijven binnen komen.
Nu heb ik weer gebeld en deze keer de naam van de medewerker genoteerd + datum en tyd.
deze medewerker zei tegen me dat ik geen achterstanden heb,en als ik het heel erg vervelend vond dat mijn factuur niet klopte moest ik deze maar betalen en een maand UPC overslaan,daarna zou mijn factuur weer gewoon worden dwz 50,94 per maand.
zo gezegd zo gedaan.
En idd de volgende nota was 50,94
ook deze werd zoals iedere maand aan UPC overgemaakt
de nota die daarop volgde was weer 101,88
Ik heb deze keer UPC niet gebeld maar ge-emaild
Mijn hele verhaal heb ik op papier gezet in de hoop dat UPC hun fout zou zien of toegeven.
Mooi niet ik krijg een mailtje terug dat ik de maand oktober niet heb betaald,weer stuur ik een mail terug en vertel wat hun medewerker tegen me zei dat ik oktober niet hoefde te betalen omdat ik in september dubbel heb betaald
Hun antwoord was heel simpel
U heeft oktober niet betaald wilt u deze rekening zo snel mogelijk aan ons overmaken.
Hoe kan dit???
Ze kijken alleen naar de maand die niet betaald is,
ze kijken niet naar een maand eerder die dubbel betaald is.

weet iemand wat ik kan en mag doen??
alvast bedankt

Gesloten