LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC chello abbonementen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Rona

UPC chello abbonementen

Ongelezen bericht door Rona »

:(

In December jongstleden heb ik een afspraak gemaakt via 0900-1580 om een monteur langs te laten komen,ik wilde (en nog steeds) van mijn dure 52 europermaand abbonement af en wilde overstappen op Chello Entry voor 22,95 per maand,weliswaar niet zo snel maar goed.
De monteur is geweest met een klein modempje,is een uurtje bezig geweest en wezen bellen,er zou een probleem zijn want hij kreeg geen verbinding.
Twee dagen later met hem de afspraak gemaakt dat hij terugt zou komen met een gespecialiseerde collega.

( 1 snipperdag )

Er is niemand geweest,ik 0900-1580 bellen,een nette meneer bood excuses aan en verzekerde mij de 25 euro korting op mijn chello rekening omdat hun een afspraak niet na zijn gekomen.
Tevens direct een nieuwe afspraak gemaakt.

(1 snipperdag)

Er is WEER niemand geweest,geen telefoontje niets,ik weer 0900-1580 bellen,de dame vertelde mij dat zij WEL de afspraak zag staan en na contct met de techneuten,kreeg ik wederom 25 euro korting op mijn chello rekening,de dame verzekerde mij overigens dat zijn van de eerste 25 euro korting NIETS vermeld zag staan en vertelde mij ook nog even dat het door mij gewenste abbonement (nog) NIET BESCHIKBAAR was in dit dorp.
De technici wisten dit blijkbaar niet anders hadden zij niet met het modempje gekomen.

Begin januari 2004 een afspraak gemaakt want het derde abbonement,chello light,zou WEL beschikbaar zijn volgens het meisje aan de lijn en dat ging van 52 naar 32 euro per maand.

(1 snipperdag)

Niemand komen opdagen.
Bel ik 2 dagen later op,zegt een mevrouw via 0900-1580 het volgende:"Ik zie hier geen afspraak staan met U"
Ik:"Ik heb toch echt die afspraak gemaakt met1 van uw medewerkers,dit kost me weer een snipperdag"
De dame:"Meneer,ik heb het u al verteld ik zie hier GEEN afspraak staan,dus u krijgt geen 25 euro korting op uw rekening !!".

Ik blijf maar zitten aan de 52 euro per maand,want volgens de postcodecheck op de site van Chello zijn alle abbonementen beschikbaar,jammer voor de klanten maar dit is niet het geval.

Vriendelijke groeten.

Gast

Re: UPC chello abbonementen

Ongelezen bericht door Gast »

Typisch UPC. Succes met de UPC ellende.

Gesloten