nadat ik in september problemen kreeg met mijn verbinding, bleek mijn modem vervangen te moeden worden (ik had nog lancity).
na 11 dagen kwam nieuwe modem, bij factuur bleek ik te moeten betalen:
aansluitkosten en borg (terwijl ik al 7 jaar een account heb)
bij upc zijn mijn oude account gegevens niet meer bekend, zodoende kan ik mijn oude modem niet retouneren en kreeg ik bijvoorbeeld een heel nieuw
chello email adres.
bij chello zeggen ze nu dat ik mijn oude bank afschriften moet controleren voor oude account klant gegevens. als ik dit doe kan het eventueel mogelijk zijn dat ik met terugwerkende kracht alles moet gaan betalen wat ik van chello wel gekregen heb. zal ik nu netjes aansluitkosten en borg betalen ? of ga ik duidelijk maken dat ik dat absoluut niet wil omdat ik al verbinding had.
KUNNEN ZE MIJ DAN MET TERUGWERKENDE KRACHT LATEN BETALEN VOOR DE BIJ HUN NIET BEKENDE PERIODE ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc/chello is mijn klant gegevens kwijt
Re: upc/chello is mijn klant gegevens kwijt
volgens mij hoef je niet terug te betalen met terugwerkende kracht.. maar ik snap je klacht niet helemaal, je hebt dus al een hele tijd niet betaald voor je verbinding en nu wil je geen nieuwe aansluitkosten betalen?
Als je gegevens niet in het systeem te vinden zijn dan ben je geen klant en hoef je niet met terugwerkende kracht te betalen.
Als je wel klant bent hoef je voor het vervangen van het modem geen aansluitkosten te betalen. De borg wordt voor het nieuwe modem in rekening gebracht en krijg je van het oude modem de borg terug als deze toendertijd in rekening is gebracht.
Als je wel klant bent hoef je voor het vervangen van het modem geen aansluitkosten te betalen. De borg wordt voor het nieuwe modem in rekening gebracht en krijg je van het oude modem de borg terug als deze toendertijd in rekening is gebracht.
-
Wat ik begrijp is dat je klant bent en dat UPC de gegevens kwijt zijn. De fout ligt dan bij UPC, niet bij jou... toon aan dat je klant was en geen borg en aansluitkosten of gebruik dit om alles in 1 doos te gooien en terug te geven, met uitzondering van de oude modem uiteraard.