LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc chello
upc chello
chello praat me er niet van ik was te laat met betalen heb het daarna n een keer overgemaakt het ging om 3 maanden zo,n honderd vijftig euro krijg ik op mijn nieuwe rekening bijna 14 euro erbij terwijl ik ze van alles op de hoogte heb gegehouden wegens te late betaling van die 3 maanden de helpdesk is ook niet om naar huis te schrijven als je ergens voor komt weten ze het niet ja ik denk dat ik mijn langste tijd bij chello wel gehad hebt betalen kun je overal toch.
Re: upc chello
Betalen kan je inderdaad overal, maar telaat betalen kan je nergens
hou toch eens op... 3 maanden niks betaald en dat z**ken dat je 14 euro extra kosten krijgt..
ben je nou echt zo dom of hoe zit het?
als jij het normaal vind om 3 maanden telaat te betalen hoe kan jij dan oordelen over een helpdesk.. inderdaad NIET!!!
hou toch eens op... 3 maanden niks betaald en dat z**ken dat je 14 euro extra kosten krijgt..
ben je nou echt zo dom of hoe zit het?
als jij het normaal vind om 3 maanden telaat te betalen hoe kan jij dan oordelen over een helpdesk.. inderdaad NIET!!!
Beetje vreemd hè dat je na 3 maanden herinneringskosten in rekening gebracht krijgt.....tsjonge jonge....
Hmmm 14 euro voor herinneringskosten vind ikzelf ook wel wat aan de hoge kant. Maar als je die rekening dan ook 3 maanden laat liggen vraag je erom... Om dan nog een beetje op de helpdesk af te geven vind ik dan wel onzin, vroeger kon het inderdaad wel beter daar, maar moet zeggen dat het laatste jaar de heldpesk behoorlijk vebeterd is, uitzonderingen daargelaten maar dat heb je bij elk bedrijf.
Als je bij mijn bedrijf 3 maanden te laat was geweest, had je niet eens meer signaal gehad...
Als je bij mijn bedrijf 3 maanden te laat was geweest, had je niet eens meer signaal gehad...
Het is echt gewoon te gek voor woorden dat je de rekeningen moet betalen en nog op tijd ook! Die gasten van UPC zijn echt gek met zo'n beleid.
Bij de huur van een huis of met energierekeningen heb je dat gedoe toch ook niet. Dan betaal je niet als je geen zin hebt, geen haan die daar verder nog naar kraait. Alleen bij UPC doen ze altijd zo moeilijk. Heel kinderachtig van UPC dat je moet betalen.
Bij de huur van een huis of met energierekeningen heb je dat gedoe toch ook niet. Dan betaal je niet als je geen zin hebt, geen haan die daar verder nog naar kraait. Alleen bij UPC doen ze altijd zo moeilijk. Heel kinderachtig van UPC dat je moet betalen.
Ja prcies, ik betaal nooit op tijd. Me tel abbo niet, me ziekte kosten niet. Ook me internet betaal ik bijna nooit. Ik hoor er nooit iets over :S sure
Wat is dit voor een raar gefrustreerd geklets? Ik ben in dit geval blij dat ik klant van UPC ben en niet van een bedrijf dat de kosten van inning van gelden bij wanbetalers gewoon doorberekent aan normaal betalende klanten.
Hoe haal je het in je hoofd dat je niet zou hoeven betalen voor goederen of werk dat anderen voor je verrichten. Ben je echt zo'n parasiet? Dan ben jij ook iemand die er toe bijdraagt dat onze maatschappij steeds harder gaat optreden tegen uitkeringsgerechtigden en andere zwakkeren in de samenleving.
Hoe haal je het in je hoofd dat je niet zou hoeven betalen voor goederen of werk dat anderen voor je verrichten. Ben je echt zo'n parasiet? Dan ben jij ook iemand die er toe bijdraagt dat onze maatschappij steeds harder gaat optreden tegen uitkeringsgerechtigden en andere zwakkeren in de samenleving.