hallo peepzz
ik heb sinds 2 weken geen internet meer
in het begin toen ik het tompson kastje gaat het eventjes goed en dan krijg je weer ellende en nu sinds 1 december gewoon geen verbinding met me internet .
en het is gekomen door het nieuw kastje van chello
ze moeeten het oude kastje terug geven
liever lage snelheid en internet zonder problemen dan hoge snelheid en geen internet en alleen maar gezeik
mensen die hetzelfde probleem hebben geef een reactie ik heb er een oplossing voor gevonden dan hoef je geen internetabbenement eer te neen geheel gratis alleen een wireless pc kaart kopen
vg beacheboy
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc chello
Re: upc chello
Het is toch UPC Chello die adverteerd, met de zogenaamde gratis datalimiet van ADSL, en dan suggererend dat bij Chello geen sprake is van een dataliemiet.
Hoe kan dat nou? dat er bij Chello wel een dataliemiet is?
Als ex Chello gebruiker, (veel ellende) en sinds ca 2 jaar een tevreden ADSL (zonnet) gebruiker waarbij echt GEEN dataliemiet wordt gehanteerd, ook niet volgens het bij Chello zo beruchte Fair Use principe.
En zeker niet duurder dan Chello, met nagenoeg dezelfde snelheden.
Hoe kan dat nou? dat er bij Chello wel een dataliemiet is?
Als ex Chello gebruiker, (veel ellende) en sinds ca 2 jaar een tevreden ADSL (zonnet) gebruiker waarbij echt GEEN dataliemiet wordt gehanteerd, ook niet volgens het bij Chello zo beruchte Fair Use principe.
En zeker niet duurder dan Chello, met nagenoeg dezelfde snelheden.