Op 21 sept toen ik eindelijk een acceptgiro kreeg (geen reactie op mijn schriftelijke vragen) heb ik 207 euro betaald, maar per 16 sept had ik al opgezegd(aangetekend), wegens nalatigheid en onterecht afsluiting.
Inafwachting van adsl (per 27-9 en tel per 20-9 bij KPN)aansluiting bij een andere provider heb ik nog een paar dagen UPC/Chello gebruikt. De telefoon heb ik niet meer gebruikt. Het abo voor internet was 49,95
Als opzegging per direct niet had gekund, ik heb betaald ook gelijk voor de maand volgend op de afsluiting, dus okt. Men had dus zelf nog genoeg tijd om een maand opzeg in acht te nemen.
Weer (8-11) heb ik ze met een aangetekende brief gewezen op de opzegging van 16 sept. Kortom. Ik denk dat ze nergens meer recht op hebben. In beied brieven heb ik ze ook veraocht het modem te laten ophalen. Ook dat is nog niet gebeurd. Men heeft mij wel via 3 brioeven laten weten contact met mij te willen, via het oude nummer dus. Maar dat nummer heb ik dus allang niet meer ingebruik. Praten had men moeten doen na de eerst(gewone, niet aangetekend dus. Vroeg om uitleg van de afsluiting) of de tweede opzeg brief(wel aangetekend)
Ik heb uiteraard bevesting van ontvangst van de aantegekende brief, betalings bewijzen enz.
Chello kan mij dus de POT op. Administratie is het een rommeltje daar, en de telefoon was continue niet bruikbaar, net zoals bij mij buurman die inmiddels ook weg is bij Kwello