LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC -digitale televiesie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
A. Schaaphok

UPC -digitale televiesie

Ongelezen bericht door A. Schaaphok »

Ik kreeg een telefoontje van een UPC medewerker of ik een maand gratis digitale tv wilde uitproberen. Nu ga ik daar meestal niet op in, maar de medewerker verzekerde mij dat het geheel vrijblijvend was en ik er absoluut niet aan vast zou zitten en er ook niets extra voor zou hoeven doen en ik besloot om het een maand te proberen.

Na een paar dagen kreeg ik de bevestiging in de bus. Er stond, Hartelijk dank dat u onlangs heeft gekozen voor digitale tv.+ allerlei papieren die mij duidelijk maakte dat het helemaal niet vrijblijvend werd geïnstalleerd. Er zat alleen een garantiekaart bij, dat als het je niet beviel je dit binnen 30 dagen ongedaan kon maken en dat abonnements en installatiekosten worden vergoed, maar als je dit vergeet zit je er mooi aan vast.
Nergens werd melding gemaakt dat het een gratis aanbieding was na de telefonische aanbieding.

Ik heb het gratis nummer gebeld en me gelijk weer afgemeld. Er werd wel gezegd dat het in de telefonische aanbieding gezegd moest worden, dat je zelf aan moet geven als je het niet wilde binnen 30 dagen.
Wees dus gewaarschuwd bij telefoontjes van UPC.
[/b]

japie2

Re: UPC -digitale televiesie

Ongelezen bericht door japie2 »

idem dito bij Chello Try en Buy 1 maand gratis maar je zit er wel meteen aan vast

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

TRY en BUY

Als je het hebt geprobeerd gedurende een maand en UPC hoort niks van je gaan ze er inderdaad vanuit dat je het langer wil dan een maand...en worden na die maand de kosten in rekening gebracht.

Wat is hier raar aan?

verklik-kip

Ongelezen bericht door verklik-kip »

:evil:

Wij nederlanders klagen maar he, het is nooit goed!
Als je iets ondertekend moet je goed lezen, en weten wat je tekend.

Ik heb twee jongens hier aan de deur gehad, en ben er toen ook ingetrapt, is verkoop geklets.

Maar navraag leerde mij dat digitale tv meer kost dan het lijkt, dus toen ze kwamen met de decorder.

Hem gezegd dat ik het niet hoeft, klaar is kees!!

Ik ga wel naar de videotheek hoor voor een film, dat digitale gedoe is allemaal in het buitenlands.

Gewoon logisch nadenken, en niet gelijk ondertekenen, en hier gaan klagen, eigen schuld.

Verzind eer u begint (psalm 44, vers 13)

Gast

helemaal met verklik-kip eens

Gast

Nee, als upc zegt het voor een maand gratis te leveren moet het ook een maand gratis zijn. Als je niks doet moet je er niet automatisch een jaar aan vast zitten. Dan moet upc het anders brengen. Zoiets van ik mag u een abonnement aanbieden met 1 maand proef. Als het niet bevalt moet u het abonnement kosteloos binnen 1 maand annuleren. Dat is heel wat anders dan 1 maand gratis.

Nospa

Ongelezen bericht door Nospa »

Dus niet vergeten en opzeggen want voor datzelfde geld per jaar (ca 400 Eurie) heb je al een aardige schotelinstallatie met tuner daarbij komt ook nog dat je je smartcard makkelijk kosteloos via Internet kan upgraden en gratis naar ca 2000 zenders (waaronder enkele betaalzenders) kan kijken. 8)

DUS: VERGEET NIET JE CHELLO DIGITAL OP TE ZEGGEN HET BESTE NOG TIJDENS DE PROEFPERIODE ANDERS HEEFT CHELLO WEL WEER EEN MANIER BEDACHT OM ERONDERUIT TE KOMEN :twisted:

EN informeer bij een lokale Schoteldealer voor een door jouw gewenste installatie-mogelijkheid :lol:

Gast

Nog beter dan opzeggen is het helemaal niet nemen. De upc verkopers krijgen commissie over wat ze verkopen. En daarom willen ze nog wel eens liegen om toch te kunnen verkopen. Ze zijn niet te vertrouwen!!!!

Shadowfax

Ongelezen bericht door Shadowfax »

Nee, als upc zegt het voor een maand gratis te leveren moet het ook een maand gratis zijn. Als je niks doet moet je er niet automatisch een jaar aan vast zitten. Dan moet upc het anders brengen. Zoiets van ik mag u een abonnement aanbieden met 1 maand proef. Als het niet bevalt moet u het abonnement kosteloos binnen 1 maand annuleren. Dat is heel wat anders dan 1 maand gratis.
.... De eerste maand is bij een nieuw abonnement altijd gratis, daarnaast zoals al gezegd, als je niet reageerd dmv die kwaliteitsgarantiekaart dan word er inderdaad aangenomen dat je het wilt houden.

[/quote]

Gast

Shadowfax dat moeten ze er dan duidelijk bij vertellen. Ik ben ook wel eens in de streken van upc getrapt. En nu doe ik er alles aan om andere mensen te behoeden voor hun valstrikken!!!!!!!!!!!!!!

EW

Ongelezen bericht door EW »

Je krijgt tegelijk met je bevestigingsbrief een kwaliteitsgarantiekaart meegestuurd. Heb lijkt mikj dan logisch dat je snapt dat deze moet worden opgestuurd om op te zeggen.
En als je niet tevreden bent over een product kun je ook altijd nog contact opnemen met UPC en wordt geadviseerd om de kaart in te sturen.
Als je iets aanschaft let je toch ook zelf goed op WAT je aanschaft, waarom hiermee dan niet?
Mensen zijn soms gewoon te makkelijk en slordig met dit soort dingen en UPC de schuld hiervan geven is wel heel erg makkelijk.

Gast

Mensen zeuren veel te snel en beseffen niet dat ze hier in een gigantische LUXE leven.

Maargoed, je moet wat te zeuren hebben he. Toch logisch dat als jij iets 1 maand mag proberen en als je er dan niet tevreden over bent je dat ding op moet sturen.

Staat ook in de voorwaarden, maarja, luiheid he. Je zou moeten lezen. Tsjonge jonge.

Wat denkt dat UPC wel zeg.

JohanC

Ongelezen bericht door JohanC »

Wat een kansloos geouwehoer gewoon. Je krijgt toch een maand gratis. nou en als je alleen die maand wil zeg je toch op me antwoordkaart.

Gast

UPC: sorry meneer de antwoordkaart hebben wij nooit ontvangen!!! U heeft toch geen bevestiging ontvangen van uw annulering. Dan kunt u de komende 12 maanden niet opzeggen.

Gast

Hoezoe Gefrustreerd????

Kabel Karel

Ongelezen bericht door Kabel Karel »

UPC Digital neemt haar klanten in de maling. In de regio Rotterdam kun je bepaalde zenders niet ontvangen die wel op de site worden vermeld en het emailen via UPC Digital is een lachertje.... mensen die veroordeeld zijn tot de Sagem Set top box kunnen helemaal niet emailen. Maar ze betalen wel de volle mep aan abonnenmentsgeld. Hoezo, de kluit belazeren???

Gast

klinkt als UPC hier hoe de handelswijze gaat...
en jongentje van UPC wederom welkom hier op deze site, leuke baan hebben jullie zeg beetje over de forums surfen.....
ga aan je werk zijn jullie tenminste eens bereikbaar..... :idea:

Gesloten