LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Digitale TV

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
tawuit

UPC Digitale TV

Ongelezen bericht door tawuit »

Afgelopen zondag in de Amsterdam Arena stond UPC met een geweldige aanbieding !
Digitale televisie voor € 4.95 per maand een jaar lang.

Ik denk... goed idee, kunnen we American Football kijken ! :D

Volgend de verkoper kon ik gebruik maken van de aanbieding. Rottedam t/m Schiedam niet, maar waar ik woon wel.

Aanvraagformulier ingevult, afspaak gemaakt.
Vandaag (13 mei) kunnen ze het doe-het-zelf-pakket brengen tussen 8.00 - 12.00 uur.

Oke.. ik wachten en wachten. Maar er komt niemand. :?

UPC gebeld... naar 5x te worden doorverboden krijg ik de techniche diens: maar die aanbieding is niet mogelijk in uw regio, het kan wel voor 9,95 per maand.
(Tja voor €4,95 niet. €9,95 wel. Ik ben misschien gek, het kan wel of niet. Ik heb die dag een prijsafspraak gemaakt. En nu kan het in eens niet. En als ze al die aanvraagformulieren verwerken zal ook niemand van UPC zelf even bellen om de fout van hun kant door te geven. Nee laat de klant maar lekker voor niks wachten) :x

Volgends de TD kan ik een klacht in dienen bij Klantenservice. Ik daar naar toe gebeld..(heel wat telefoontikken van €0.10 / min. verder). Nee klantenservice kan mijn klacht niet aannemen. Staan te weinig gegevens van mij in het systeem. Nee kan echt niet, ze verbind me door met de afdeling verkoop. Nee zij kunnen me niet helpen, moet bij de klantenservice zijn. :twisted:

:evil: verder...........

Dus: na een 1/2 dag wachten en heel wat beltikken heb ik nu nog steeds niks.

Gast

Re: UPC Digitale TV

Ongelezen bericht door Gast »

Wel waar je hebt nu een pestbui :shock:

fietsmandje

Ongelezen bericht door fietsmandje »

kijkt u eens mevrouw zoals ik ook al een paar jaar tegen andere mensen zeg :NEEM NOOIT IETS VAN UPC GEEN TELEFOON GEEN INTERNET EN ZEKER GEEN DIGITALE TV......
MAAR JA NIEMAND LUISTERT!!!!!
enfin ik heb nu digi tv van kpn en betaal de eerste 4 maanden niets en daarna 7,95 en dan hoef je ook niet voor iedere andere tv een apart abbonnement te nemen......
dus misschien wat voor u????
veel succes :wink:

rtawuit

Ongelezen bericht door rtawuit »

fietsmandje, heel erg bedankt voor de tip.

soos

Ongelezen bericht door soos »

ja, alleen jammer dat het nog bijna nergens te ontvangen is.

Gast

Bij ons ook nog niet is KPN beter ?

Gast

UPC heeft twee platforms voor Digitale televisie. Een Sagem platform en een Motorola platform.

De Sagem platform kom je tegen in Zuid-Holland, Oud-Geldervision gebied en Alkmaar e.o. Alle overige regio's, dus ook Amsterdam e.o., gebruiken de Motorola.

Met de Motorola heb je meer diensten en zenders vergeleken met Sagem. Zie zenderkaart op UPC site: http://www.upc.nl/pdf/kanaaloverzicht0105.pdf

Nu ben ik zelf bezitter van een Sagem decoder (ik woon in Zuid-Holland) en mis dus allerlei zenders als Fox News, Sailing Channel e.a. Ook heb ik niet de beschikking over extra diensten.

Op zich prima (jammer, maar vooruit) maar ik betaal geen cent minder dan een Motorola abonnee. In mijn ogen klopt dit dus niet.

By-the-way, UPC zal eind mei met een nieuw pakket komen waarmee iedere UPC abonnee een gratis decoder gaat krijgen. Ook zal er dan één platform komen.

Gesloten