Digitale televisie voor € 4.95 per maand een jaar lang.
Ik denk... goed idee, kunnen we American Football kijken !
Volgend de verkoper kon ik gebruik maken van de aanbieding. Rottedam t/m Schiedam niet, maar waar ik woon wel.
Aanvraagformulier ingevult, afspaak gemaakt.
Vandaag (13 mei) kunnen ze het doe-het-zelf-pakket brengen tussen 8.00 - 12.00 uur.
Oke.. ik wachten en wachten. Maar er komt niemand.
UPC gebeld... naar 5x te worden doorverboden krijg ik de techniche diens: maar die aanbieding is niet mogelijk in uw regio, het kan wel voor 9,95 per maand.
(Tja voor €4,95 niet. €9,95 wel. Ik ben misschien gek, het kan wel of niet. Ik heb die dag een prijsafspraak gemaakt. En nu kan het in eens niet. En als ze al die aanvraagformulieren verwerken zal ook niemand van UPC zelf even bellen om de fout van hun kant door te geven. Nee laat de klant maar lekker voor niks wachten)
Volgends de TD kan ik een klacht in dienen bij Klantenservice. Ik daar naar toe gebeld..(heel wat telefoontikken van €0.10 / min. verder). Nee klantenservice kan mijn klacht niet aannemen. Staan te weinig gegevens van mij in het systeem. Nee kan echt niet, ze verbind me door met de afdeling verkoop. Nee zij kunnen me niet helpen, moet bij de klantenservice zijn.
Dus: na een 1/2 dag wachten en heel wat beltikken heb ik nu nog steeds niks.