LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc dreigt met incassobureau

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Lotte20

upc dreigt met incassobureau

Ongelezen bericht door Lotte20 »

M'n vriend die heeft een aantal maanden zonder internet gezeten van upc maar upc eist dat hij toch over die maanden betaald. Hij heeft al tig maal gebeld maar verder als de helpdesk komt hij niet en dan heb je nog de kans om opgehangen te worden. Nu heeft hij een incassobureau op z'n dak terwijl er alleen een factuur is gestuurd. M'n vriend heeft ook een aantal brieven gestuurd en zelfs een ingebrekestelling maar het lijkt net alsof ze niet gelezen worden.

Ik wilde graag weten of mensen hier ervaring mee hebben en hoe ze dit hebben opgelost. Hij heeft juridische hulp nu en ik ben zelf ook student rechten maar hier heb ik totaal geen ervaring mee.

Alvast bedankt!
Lotte

Gast

Re: upc dreigt met incassobureau

Ongelezen bericht door Gast »

UPC reageerd niet op zulke klachten. Wij hebben hier paar jaartjes geleden hetzelfde gehad maar we hadden dan wel de advertentie van hun gelezen laat chello aansluiten en 2 maanden op proef de aansluitkosten voor de halve prijs maar noway achteraf alles moeten betalen zelf afgesloten geweest. Daar ook nog kosten voor gekregen. Brieven gestuurd telefoontjes gepleegt naar UPC maar het is nooit meer verwerkt dat ik dat teveel betaalde geld terug krijg want volgens hun klopt het en dat is r=einde discussie voor ze. Ze behandelen de klachten niet zoeken niets uit dus de klant is daar echt vaak de dupe. Wil nu chello light aan laten sluiten moet er wel heel veel voor dokken terwijl ze alleen ander modum hoeven te plaatsen en dat kan ik zelf ook stekker in het stopcontakt steken plug aanleggen en dergelijke.

Douwe76

Ongelezen bericht door Douwe76 »

Ik had onenigheid met chello over leveren van diensten en betalen.