LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC een criminelen organisatie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
dinkythefirst

UPC een criminelen organisatie

Ongelezen bericht door dinkythefirst »

HEt is bij UPC nog steeds het is nu MAART 2005 nog een grote bende en met echt tuig aan de telefoon!!!

Zeg ik mijn telefoon op na 6x storing en zeg teven mijn internet en kabel tv op maar dat kon pas per 28 feb 2005, Dus ik krijg een brief waar dat in is bevestigd dat mijn modem de 28e feb ingeleverd kan worden, dat doe ik dus en ook heb ik schriftelijk bericht dat de kabelaansluiting is beeindigd per 28 e maar na inleveren van het modem van chello, krijg ik telefoon van UPC dat het een foutje is en dat het abbonnement nog 3 maanden verder gaat van Chello, En zonder kabel TV kun je geen internet verbinding hebben!!!
Nu ik heb ze verteld dat ik schriftelijk bewiijs heb, maar dat is geen reden om het abbonnemnet eerder te stoppen van chello !!! werd mij gezegd.
Nu ik heb nu 3 x gebeld en vertelde nooit meer iets van UPC te willen horen, nu dacht ik het is klaar!!! Maaar nee
gisteren saat UPC voor de deur en wilde telefoon en kabel tv komen aansluiten!!!!??? Nu heb ik weer gebeld en verteld dat ze totaal idioot zijn !!! Maaar wat een gezeur met die UPC een echte bende is het daar
en dan lees je op wwww.dinky.net/nigeria.htm dat UPC medewerkers de modems van de klanten stelen en aan criminelen hebben doorverkocht dus ik zou geen personeel van UPC meer thuis willen ontvangen.

Gast

Re: UPC een criminelen organisatie

Ongelezen bericht door Gast »

Dat je ze kan bellen betekend toch dat je telefoon werkt!

hoffie

Re: UPC een criminelen organisatie

Ongelezen bericht door hoffie »

yep gast

LEVE DE KPN :wink:

Gesloten