Ben erg benieuwd of het volgende klopt... wie weet meer?
Al een tijd redelijk tevreden klant van upc. Heb tv, radio, telefonie en internet via hen.
Na mijn verhuizing is er helaas veel fout gegaan, maar hoop dat dat nu rechtgetrokken is.
Toch... op de laatste factuur worden voor de verhuizing éénmalige kosten in rekening gebracht. De eerste: verhuiskosten (incl. btw in de 30 euro). De tweede (zelfde bedrag): aansluitkosten. Volgens de upc-site zijn dit éénmalige kosten die je betaalt wanneer je voor het eerst een product of dienst afneemt. M.i. hoef ik die nu niet te betalen, want ik nam al producten af. Volgens upc medewerker heb ik pech en hoort dit ook bij verhuiskosten. Klopt dit wel?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC en aansluitkosten bij verhuizing
Re: UPC en aansluitkosten bij verhuizing
Bij upc klopt alleen hun waarheid.Volgens upc medewerker heb ik pech en hoort dit ook bij verhuiskosten. Klopt dit wel?
Ben je het er niet mee eens wordt je verzocht op een ander te gaan.
Zo houdt upc alleen tevreden gebruikers over, en die worden dan verzocht dat vooral hier te melden.
Dat is ook de reden dat het moelijk is tevreden UPC klanten te vinden.
Misschien nog een (paar) keer bellen met dezelfde vraag, het is van UPC bekend dat de ene medewerker vaak heel andere dingen zegt dan de andere.
Met een beetje mazzel tref je er een die je wel gelijk geeft en het rechtzet??
Met een beetje mazzel tref je er een die je wel gelijk geeft en het rechtzet??
Net weer gebeld met UPC en inderdaad... een andere medewerker, een ander verhaal. Heb gezegd dat ik ga verhuizen en gevraagd wat me dat gaat kosten... alleen verhuiskosten!!! Geen aansluitkosten??? Nee!
Na een verder wat moeizaam telefoontje (medewerkster werd wat ongeduldig) schijnt het bedrag (35,11) de volgende keer teruggestort te worden. Ben benieuwd!
Wel schandalig dat ik eerst moet liegen (ik ga verhuizen) om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen.
Bedankt voor reacties!
Na een verder wat moeizaam telefoontje (medewerkster werd wat ongeduldig) schijnt het bedrag (35,11) de volgende keer teruggestort te worden. Ben benieuwd!
Wel schandalig dat ik eerst moet liegen (ik ga verhuizen) om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen.
Bedankt voor reacties!
Ook bij "het nieuwe UPC" niets nieuws onder de zon, nieuw logo, inconsequent als vanouds.
En of je dat nu wel terug krijgt is nog zeer de vraag.Wel schandalig dat ik eerst moet liegen (ik ga verhuizen) om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen.
De toekomst zal het leren, maar zie het somber voor je in, daar zal zelfs een (nieuw) logo geen verandering in brengen.