LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC en bestaande klanten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Johan de Wit

UPC en bestaande klanten

Ongelezen bericht door Johan de Wit »

UPC heeft zijn prijs verlaagd van chello extreme+digitale telefonie. Dat is mooi zou je zeggen,maar niet voor bestaande klanten. Zeker niet als je al zo lang klant bent dat je nog belt via UPC met priority (het analoge systeem):

Aangezien ik voor chello classic + priority 59,90 p/m betaal wil ik graag upgraden naar chello extreme+digitale telefonie. Kost immers ook 59,95 p/m.
Maar dat is NIET mogelijk voor bestaande klanten. Ten eerste is de omzet priority -> digitaal nog niet mogelijk in hun systeem (problemen met nummerbehoud). Daar kan ik dan nog vrede mee hebben aangezien digitale telefonie niet veel meer bied (en ik wel graag mijn nummer wil houden).
Dus vroeg ik om dan te kunnen upgraden van chello classic + priority naar chello extreme+priority (en dus nog steeds 59,95 blijven betalen). Wat blijkt dat is NIET mogelijk. Omdat ik al een bestaande klant ben (en ook nog met analoge telefonie) moet ik de volle mep betalen als ik wil upgraden naar chello extreme (kost dan 79,95 p/m, en samen met priority kan er dan nog 7euro korting af).

Mijn mond valt letterljk open bij zoveel service!
:cry:

Har

Re: UPC en bestaande klanten

Ongelezen bericht door Har »

Niet te lang open houden , De mond bedoel ik.

Wat is er nu vreemd aan ??.

Bij een bank krijg je toch ook geen korting omdat je er al lid van bent ???>, normale commercie lijkt mij,.
Je kunt wel een aanpassing vragen naar chello easy of light, tegen de handelingskosten van 30 Euro pl.m. :) . Be glad what you have. :D

IkBenJan

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Dus vroeg ik om dan te kunnen upgraden van chello classic + priority naar chello extreme+priority (en dus nog steeds 59,95 blijven betalen). Wat blijkt dat is NIET mogelijk. Omdat ik al een bestaande klant ben (en ook nog met analoge telefonie) moet ik de volle mep betalen
Hoeveel motivatie heb je nog meer nodig om de hele santekraam op te zeggen? Hoeveel alternatieven zijn er wel niet. Jij bent toch de klant, dan bepaal jij toch van wie je afneemt?

Har

Daarom IKBENJAN, ligt jij met iedereen in de clinch, woord en wederwoord is toch op zijn plaats en niet van :

IK BEN DE KLANT ETC :::::::::::::::::::::::::: :shock: :oops:

jurrien

Ongelezen bericht door jurrien »

Ik heb vanaf het begin Extreme. En vanmorgen kreeg ik een brief van upc/chello dat het maandbedrag m.i.v 16 jan 2006 de prijs is verlaagd van €79.- naar €59 .- dus 25% korting. Voor bestaande klanten geld het dus ook.
jurrien

Har

Jurrien
Bedankt voor de informatie over het klantgericht denken van UPC :D

IkBenJan

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Daarom IKBENJAN, ligt jij met iedereen in de clinch
Mijn beste Har, ik lig met totaal helemaal niemand in de clinch. Wie er voor kiest om met mij in de clinch te raken sta ik netjes te woord, in de verwachting dat het snel opgelost zal zijn. Verder zorg ik dat mij niks te verwijten valt, en doe ik alleen zaken met personen of instellingen waarvoor dat ook geldt. Ik kan me uitstekend vinden in je opmerking over hoor en wederhoor, en in het onderhavige geval staat uitgebreid beschreven hoe UPC met dat wederhoor is omgegaan. Kort samengevat kan de klant de pot op, is het idee dat bij UPC leeft. Vandaar mijn advies zo snel mogelijk UPC aan de kant te zetten ten gunste van één van de beschaafdere partijen op de markt. Maar het blijft ieders eigen keus natuurlijk hoelang je met zo'n lompe organisatie als UPC gebrouilleerd wilt blijven. Opzeggen en doorgaan levert de minste stress, maar klanten die aan het lijntje gehouden wensen te worden hebben ook mijn zegen.
Ik begrijp dan ook niet waarom jij deze opmerking maakt, misschien kan je dat toelichten?

ties06

Ongelezen bericht door ties06 »

Die gasten werken bij upc...
Stelletje oplichters..
Ben blij dat ik er vanaf ben, teminste wat internet betreft.
Ben nu teminste ALTIJD online en wanneer upc het toelaat.
Nu nog wachten op een goed alternatief voor mijn tv en upc is buiten de deur...

Mischa0320

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Nou Ties..... wat ben jij blij dat jij van UPC af bent.

Volgens mij is UPC net zo blij dat ze een zeikbalk kwijt zijn.

Arme KPN, krijgen ZIJ dat gezeik straks!

ties06

Heb je late dienst ????
Kpn doen gewoon waar je recht op hebt...
Dus geen gezeik, hallo het ligt niet aan mij maar aan die oplichters...upc

Mischa0320

Kijk daar hebben we ze. Hun ware niveau. Ik ben een bejaard iemand uit 1920. Als ik je daarmee blij maak, ik ben de rotste niet !

Maar hoe lang heb je daarover moeten nadenken? Is dat al je humor of gespreksstof?

Dan zullen we het maar niet over die onzinnige l*l praatjes hebben, het gezeik en onzin verhaaltjes hoe gemeen en schandalig UPC wel niet is.

Jullie klinken in ieder geval als 2 zwaar verzuurde, niet te pruimen en verbitterde bejaarden!

Er is hier niemand verplicht om klant te zijn of te blijven van UPC en trouwens blijven jullie eens niet zo hangen in jullie UPC neurotie.

Maar gezien julllie verstandelijk vermogen zullen jullie nog jarenlang blijven mijmeren hoe gemeen en stout UPC wel niet voor jullie is geweest.

Ik zal jullie een doos Kleenex sturen, ok?

ties06

Is dit jou laatste reactie hier... gelukkig...
Je zult daluk wel offline gaan met upc en rot nu maar op dan kunnen wij weer zinning door praten.....

Gegroet en het beste ermee...

Mischa0320

Spijt me.

Ik ben klant van UPC, ik ben dus NOOIT off-line en altijd sneller dan jouw ADSL.

Trouwens, let een beetje op je taal gebruik hé ongeletterde !

ties06

Snelheid klopt, rest niet...
Nou doeeeeeiiiiiiii

Gesloten