LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC en de Minima
UPC en de Minima
Leuk bericht op Webwereld!!! UPC heeft een overeenkomst gesloten met de gemeente Amsterdam, om de minima daar te voorzien van kabelinternet, zij verzorgen de installatie en het gebruiksklaar maken, en de gemeente voor het abonnementsgeld.
UPC betaald dat zeker van het geld dat alle mensen nog tegoed hebben?? Met mij zullen er nog genoeg mensen zijn die hun borg nog niet hebben terug gehad op hun rekening. Maar lef om hun adres te vermelden hebben ze niet anders ging ik het wel persoonlijk halen. GA ZO DOOR UPC!!!!!
Rama
UPC betaald dat zeker van het geld dat alle mensen nog tegoed hebben?? Met mij zullen er nog genoeg mensen zijn die hun borg nog niet hebben terug gehad op hun rekening. Maar lef om hun adres te vermelden hebben ze niet anders ging ik het wel persoonlijk halen. GA ZO DOOR UPC!!!!!
Rama
Re: UPC en de Minima
ach ja geef de minima gewoon een computer, geef ze gratis internet... zijn echt levensbehoeften waar je niet zonder kan............
maar ja wat wil je in een stad waar de pvda zo groot is.....
door dit soort acties zijn mensen die net boven het minimum zitten weer de *** want die krijgen niks en hebben daardoor minder dan die zogenaamde minima
maar ja wat wil je in een stad waar de pvda zo groot is.....
door dit soort acties zijn mensen die net boven het minimum zitten weer de *** want die krijgen niks en hebben daardoor minder dan die zogenaamde minima
nou ga dan
sneu hoor, dit is een plan van de gemeente en die betaalt alles, dat dit toevallig via upc gaat, nou en?
beetje zinloos zwartmaken van upc, dit slaat echt nergens, en nee ik ben ook geen fan van dit bedrijf maar jij kraamt echt alleen maar onzin uit. Jaloers?
sneu hoor, dit is een plan van de gemeente en die betaalt alles, dat dit toevallig via upc gaat, nou en?
beetje zinloos zwartmaken van upc, dit slaat echt nergens, en nee ik ben ook geen fan van dit bedrijf maar jij kraamt echt alleen maar onzin uit. Jaloers?
Al kreeg ik (als minima) geld toe ......nooit meer UPC voor mij
Triest om die mensen een pc te geven..
Stimuleer ze om te werken en beloon ze dan met een pc als uittreding uit de SD..
Maar zo gaan de mensen dus nooit meer werken..
en idd mensen die net boven de minima zitten krijgen die ook een pc?
nee dus...
Kappen met al die luxe..
Stimuleer ze om te werken en beloon ze dan met een pc als uittreding uit de SD..
Maar zo gaan de mensen dus nooit meer werken..
en idd mensen die net boven de minima zitten krijgen die ook een pc?
nee dus...
Kappen met al die luxe..
Vermoedelijk betreft het hier een complot.
Hele volksstammen zijn al gek geworden van UPC. Komt Amsterdam goedkoop van de minima af.
Hele volksstammen zijn al gek geworden van UPC. Komt Amsterdam goedkoop van de minima af.
Ik was vandaag nog bij het hoofdkantoor van UPC op de kabelweg. In de center kan je zo komen, maar daar zitten dezelfde domme mensen als bij de helpdesk. Via de hoofdingang kan je wellicht toegang krijgen tot het hogere volk, maar zie daar maar eens binnen te komen (bewaking). Je kan daar hooguit binnenstormen met een hele groep mensen.
en dan ga je hoge baas al je grieven vertellen????????
rare keesjan
rare keesjan
barbatruc van UPC. Veel mensen zeggen hun televisie aansluiting op, nu de prijs asociaal verhoogd wordt van 9 naar 15 euro.
Door internet aan te bieden (op kosten van de gemeente) moeten de minima wel hun televisie aansluiting houden, door de illegale koppelverkoop van UPC.
De verliezers: - de gemeente (300 euro per jaar, per aansluiting)
- de minima (180 euro per jaar voor televisie).
De Winaar UPC.
UPC sucks
Door internet aan te bieden (op kosten van de gemeente) moeten de minima wel hun televisie aansluiting houden, door de illegale koppelverkoop van UPC.
De verliezers: - de gemeente (300 euro per jaar, per aansluiting)
- de minima (180 euro per jaar voor televisie).
De Winaar UPC.
UPC sucks
Ik heb gewoon mijn kabel tv abonnement opgezegd in de hoop dat ik niet afgesloten zou worden. En wat denk je ik ben niet afgesloten. Ik kijk nu dus gratis tv. Dat ze mij niet kunnen afsluiten is niet mijn probleem.
Het is het proberen waard!!
Gewoon opzeggen dus!!
Het is het proberen waard!!
Gewoon opzeggen dus!!
Ik krijg het idee dat je zelf een van de customerservice mannetjes bent die mensenschuw achter zo'n balie staat. Van die mannetjes die niet eens weten dat 2 mbit stiekum toch minder is dan 10 mbit.en dan ga je hoge baas al je grieven vertellen????????
rare keesjan
Geloof me: ze kunnen het afsluiten. Daarbij kan je later, als hun administratie weer op orde is, wel eens een vette rekening krijgen voor het illegaal aftappen van diensten.Ik heb gewoon mijn kabel tv abonnement opgezegd in de hoop dat ik niet afgesloten zou worden. En wat denk je ik ben niet afgesloten. Ik kijk nu dus gratis tv. Dat ze mij niet kunnen afsluiten is niet mijn probleem.
Tuurlijk niet, rare KeesJan die niet kan rekenen en ook geen technische of juridische achtergrond heeft. Hoe moet UPC achteraf constateren dat je een tv-signaal hebt geconsumeerd? Komen de onbekeken programma's retour en ontbreekt er dan opeens een voetbal wedstrijd of hoe dacht je dat zoiets zou moeten gaan? Zelf kan je het als consument ook niet melden dat er nog een signaal op de kabel staat, want omdat je zogenaamd geen tv meer hebt kun je dat immers niet weten.Daarbij kan je later, als hun administratie weer op orde is, wel eens een vette rekening krijgen voor het illegaal aftappen van diensten.
Ik heb opgezegd. Meerdere malen zelfs. Maar UPC gaat door met leveren. Moet ik de kabel uit mijn muur trekken of zo? Meer kan ik niet doen. Ik vind het het wel mooi zo. Gratis kabel. Perfect toch.
Inderdaad, gewoon opzeggen en daarbij een datum vermelden.
Dat die achterlijken er vervolgens maanden mee bezig zijn om dit administratief te verwerken en een monteur sturen om de stekker er uit te trekken, dat is jou verantwoordelijkheid niet meer.
hetzelfde is mij ook overkomen, nooit een rekening van gehad.
upc sucks.
Dat die achterlijken er vervolgens maanden mee bezig zijn om dit administratief te verwerken en een monteur sturen om de stekker er uit te trekken, dat is jou verantwoordelijkheid niet meer.
hetzelfde is mij ook overkomen, nooit een rekening van gehad.
upc sucks.
Eigenlijk heb ik 2 jaar geleden al opgezegd en het signaal doet het nog steeds. Ze maken dus ook wel eens fouten in het het voordeel van hun (ex)klanten.
Een kennis van mij betaalde via overschrijvingen en toen hij na een verhoging van het tarief 1 dag te laat de 2 euro extra betaalde werd hij voor 2 weken afgesloten. Ze kunnen dus wel snel reageren, vandaar dat ik liever het risico niet neem.
Op zich zou ik daar niet zo een moeite mee hebben als ze consequent snel zouden reageren. Het blijft gewoon een *** bedrijf.
Ze komen er inderdaad uiteindelijk achter.
Voorbeeld:Ik kreeg ongeveer een jaar lang geen acceptgiro's ondanks
dat ik wel verzocht had deze maandelijks te betalen.Ik kon
ze maar niet bereiken om hun dat aan hun verstand te
brengen.
Uiteindelijk kreeg ik een dikke rekening binnen.Ik kreeg het wel voor
elkaar om in termijnen te betalen maar ik vond het wel zuur, omdat UPC gewoon onbereikbaar was.
Verzoek wel met klem om per acceptgiro te betalen, want automatische incasso is helemaal een ramp bij UPC.
Groeten vanuit Schotelstad(Almere)
Voorbeeld:Ik kreeg ongeveer een jaar lang geen acceptgiro's ondanks
dat ik wel verzocht had deze maandelijks te betalen.Ik kon
ze maar niet bereiken om hun dat aan hun verstand te
brengen.
Uiteindelijk kreeg ik een dikke rekening binnen.Ik kreeg het wel voor
elkaar om in termijnen te betalen maar ik vond het wel zuur, omdat UPC gewoon onbereikbaar was.
Verzoek wel met klem om per acceptgiro te betalen, want automatische incasso is helemaal een ramp bij UPC.
Groeten vanuit Schotelstad(Almere)