LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC en de rekening
UPC en de rekening
hierbij wil ik mededelen dat ik echt knettergek word van upc.
in oktober heb ik een chello light abonnement aangevraagd .
Ik heb toen in december maar eens gebeld waar de rekening bleef
zij zeiden toen dat ik helemaal geen internet kon hebben terwijl ik dat toen al 2 maanden had maar dat kwam goed zij gingen dit voor me uitzoeken.
ik heb toen in januari nog maar een keer gebeld of ik nog een rekening kreeg kwam in orde zeiden ze weer maar niet dus.
ik in februari maar weer is met mijn mobieltje belllen naar het 0900 nummer van upc weer zeiden ze dat het in orde kwam zou er nog over terug gebeld worden maar natuurlijk nog steeds niets.
krijg ik eindelijk in april een rekening van heb ik jou daar plus dat ik de basisinstalatie moest betalen a.59,-euro terwijl die gratis was bij aansluiting .
witheet werd ik toen belde maar weer eens naar het 0900 nummer om daar mijn beklag te doen hangen ze gewoon de hoorn erop?????][/b]
in oktober heb ik een chello light abonnement aangevraagd .
Ik heb toen in december maar eens gebeld waar de rekening bleef
zij zeiden toen dat ik helemaal geen internet kon hebben terwijl ik dat toen al 2 maanden had maar dat kwam goed zij gingen dit voor me uitzoeken.
ik heb toen in januari nog maar een keer gebeld of ik nog een rekening kreeg kwam in orde zeiden ze weer maar niet dus.
ik in februari maar weer is met mijn mobieltje belllen naar het 0900 nummer van upc weer zeiden ze dat het in orde kwam zou er nog over terug gebeld worden maar natuurlijk nog steeds niets.
krijg ik eindelijk in april een rekening van heb ik jou daar plus dat ik de basisinstalatie moest betalen a.59,-euro terwijl die gratis was bij aansluiting .
witheet werd ik toen belde maar weer eens naar het 0900 nummer om daar mijn beklag te doen hangen ze gewoon de hoorn erop?????][/b]
Re: UPC en de rekening
Toch zeggen sommige op dit forum dat het al stukken beter gaat.
Maar ja... als je er werkt zeg je dat misschien makkelijker dan klant.
Maar ja... als je er werkt zeg je dat misschien makkelijker dan klant.
Re: UPC en de rekening
Ziende blind, horende doof en sprekende stom.
Het zoveelste slachtoffer van de monopolist.
Zal mij eens benieuwen hoelang het duurt voor kabeljongetje komt om dit weer proberen recht te praten.
Waarschijnlijk de schuld van de klant omdat hij zeurt!!!!!!!!
Moos, deze laatste zin is niet bedoeld om jou belachelijk te maken.
Het zoveelste slachtoffer van de monopolist.
Zal mij eens benieuwen hoelang het duurt voor kabeljongetje komt om dit weer proberen recht te praten.
Waarschijnlijk de schuld van de klant omdat hij zeurt!!!!!!!!
Moos, deze laatste zin is niet bedoeld om jou belachelijk te maken.
Re: UPC en de rekening
Pfffff, daar gaan we weer, zucht...
Jullie waren zeker poeslief toen de hoorn op de haak werd gegooid?
Als het al waar is.
Jullie waren zeker poeslief toen de hoorn op de haak werd gegooid?
Als het al waar is.
Re: UPC en de rekening
Zie je wel.
het probleem ligt weer bij de klant, werkelijk ongeloofelijk, want een gigantische vrucht van de eikenboom is dat kabeljongetje .
Hij is werkelijk het braafste jongetje van de klas of hij krijgt bonussen voor het reageren op de diverse fora.
het probleem ligt weer bij de klant, werkelijk ongeloofelijk, want een gigantische vrucht van de eikenboom is dat kabeljongetje .
Hij is werkelijk het braafste jongetje van de klas of hij krijgt bonussen voor het reageren op de diverse fora.
Re: UPC en de rekening
Grappig he dat er iemand is die het altijd maar weer weet af te schuiven op de klant.
Internet doet het niet, dan heb je waarschijnlijk met je pc lopen kloten.
Intrum zit achter me aan, dan had je je rekening maar moeten betalen.
UPC heeft zich niet aan haar afspraak gehouden, dan had je maar niet zo grof aan de telefoon moeten zijn.
Is het niet gewoon zo dat UPC vergeet dat ze met klanten te maken heeft.
Internet doet het niet, dan heb je waarschijnlijk met je pc lopen kloten.
Intrum zit achter me aan, dan had je je rekening maar moeten betalen.
UPC heeft zich niet aan haar afspraak gehouden, dan had je maar niet zo grof aan de telefoon moeten zijn.
Is het niet gewoon zo dat UPC vergeet dat ze met klanten te maken heeft.
Re: UPC en de rekening
Ga maar weer zitten schelden Poehamaker!
Re: UPC en de rekening
Lange teentjes cable guy, wie kaatst moet de bal verwachten. kun je daar niet tegen heb ik maar 1 advies.
Ga datgene doen bij je baas waar je voor betaalt wordt.
Klanten FATSOENLIJK te woord staan
Ga datgene doen bij je baas waar je voor betaalt wordt.
Klanten FATSOENLIJK te woord staan
Re: UPC en de rekening
Inderdaad Cable Guy concentreer je eens op het oplossen van problemen i.p.v. het hopeloos proberen UPC hier te verdedigen.
Re: UPC en de rekening
vind je het gek dat je niet meer aardig blijf als je het al 3 keer aardig hebt gevraagd het houdt natuurlijk een keer op he
zijn ze daar nou zo dom of lijkt het maar zo.
zijn ze daar nou zo dom of lijkt het maar zo.
Re: UPC en de rekening
cable guy UPC is waardeloos het is niks en het zal nooit wat worden ook door hun eigen domme werkmethode ze werken volgens mij allemaal langs elkaar heen en daarom is het een gaos
Re: UPC en de rekening
Hallo.
Ik wil hier graag op reageren. Ik werk bij UPC en ik wil toch wel even wat kwijt.
Als er klanten bellen naar de helpdesk van UPC dan zijn ze bijna allemaal vriendelijk.
Ik zeg bijna want er zijn een paar die kunnen dus je dag helemaal verpesten.
Voorbeeld: Gister werd ik bedreigt door een meneer die naar de vestiging zou komen en mij met een pistool zou doden. Alleen omdat meneer dus de rekening niet had betaald en was afgesloten. Hij wou dus per direct weer aangesloten worden maar dat ging dus niet want deze rekening stond al 2 maanden open.
Vervolgens in de middag kreeg ik een scheldkanon van 20 min. naar mijn hoofd geslingerd. Niet normaal.
En dan verwachten ze ook nog dat je vriendelijk blijft.
Bij ons bij de klantenservice houdt het ook een keer op.
Groetjes van Phony1234
Ik wil hier graag op reageren. Ik werk bij UPC en ik wil toch wel even wat kwijt.
Als er klanten bellen naar de helpdesk van UPC dan zijn ze bijna allemaal vriendelijk.
Ik zeg bijna want er zijn een paar die kunnen dus je dag helemaal verpesten.
Voorbeeld: Gister werd ik bedreigt door een meneer die naar de vestiging zou komen en mij met een pistool zou doden. Alleen omdat meneer dus de rekening niet had betaald en was afgesloten. Hij wou dus per direct weer aangesloten worden maar dat ging dus niet want deze rekening stond al 2 maanden open.
Vervolgens in de middag kreeg ik een scheldkanon van 20 min. naar mijn hoofd geslingerd. Niet normaal.
En dan verwachten ze ook nog dat je vriendelijk blijft.
Bij ons bij de klantenservice houdt het ook een keer op.
Groetjes van Phony1234
Re: UPC en de rekening
Phony, dat vind ik ook niet normaal, maar zoals UPC soms met situaties omgaat is ook niet normaal. Ik heb ook wel eens agressieve gedachten gehad toen UPC van alles fout deed. Het probleem is vaak dat de medewerkers van UPC afgaan op wat in het systeem staat. Staat het er niet in dan "liegt" de klant. En dat is zo frustrered als jezelf weet dat het anders is.
Re: UPC en de rekening
Je bedoelt als jezelf denkt of net doet alsof het anders is!knip>>En dat is zo frustrered als jezelf weet dat het anders is.
Re: UPC en de rekening
Fout antwoord kabeljongetje en da weet jij ook heel goed
Re: UPC en de rekening
Daar hebben we onze spuit 11 ook weer in de bocht.
Re: UPC en de rekening
Gast,
Het is idd zo dat wij ook houden van wat er in het systeem staat. Ik probeer het altijd wel voor de klanten om wat te regelen maar wij staan ook met de rug tegen de muur.
Wij moeten ons houden aan de regels dus wij kunnen niets anders. Hoe graag wij soms willen.
Groetjes van phony1234
Het is idd zo dat wij ook houden van wat er in het systeem staat. Ik probeer het altijd wel voor de klanten om wat te regelen maar wij staan ook met de rug tegen de muur.
Wij moeten ons houden aan de regels dus wij kunnen niets anders. Hoe graag wij soms willen.
Groetjes van phony1234
Re: UPC en de rekening
Bedankt Phony ik kan me niet voor stellen dat Cable Guy een collega van je is. Jij gaat er niet meteen vanuit dat de klant fout is, Cable Guy wel. Maar hij/zij komt zichzelf nog wel eens tegen.