LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC en de rekening
Re: UPC en de rekening
Het systeem liegt niet!
Wat daar staat is correct.
Wat de klant zegt, is meestal een leugen.
Stel dat een klant belt: "ik heb nog geld tegoed van UPC", maar het systeem zegt: "de klant moet betalen". Nou dan is het toch duidelijk dat UPC niet gaat zeggen: "hoeveel wilt u dat we naar uw bankrekening gaan storten?" Ik zie het al, jullie zijn toch niet echt gek of zo??
Neem nu bijvoorbeeld iemand als die Puma, die is ook zo fel tegen UPC, maar nu heeft hij laatst toch (per ongeluk?) toegegeven dat hij een wanbetaler is.
Iemand als Schoffie zit op een ander forum te vertellen dat niet alle fouten aan de provider liggen, maar kennelijk geldt dat alleen voor anderen, bij hem ligt het natuurlijk wel allemaal aan de provider en mankeert er aan hemzelf helemaal niets. Maar iedereen die zijn berichtjes leest, weet wel beter!
Wat daar staat is correct.
Wat de klant zegt, is meestal een leugen.
Stel dat een klant belt: "ik heb nog geld tegoed van UPC", maar het systeem zegt: "de klant moet betalen". Nou dan is het toch duidelijk dat UPC niet gaat zeggen: "hoeveel wilt u dat we naar uw bankrekening gaan storten?" Ik zie het al, jullie zijn toch niet echt gek of zo??
Neem nu bijvoorbeeld iemand als die Puma, die is ook zo fel tegen UPC, maar nu heeft hij laatst toch (per ongeluk?) toegegeven dat hij een wanbetaler is.
Iemand als Schoffie zit op een ander forum te vertellen dat niet alle fouten aan de provider liggen, maar kennelijk geldt dat alleen voor anderen, bij hem ligt het natuurlijk wel allemaal aan de provider en mankeert er aan hemzelf helemaal niets. Maar iedereen die zijn berichtjes leest, weet wel beter!
Re: UPC en de rekening
Het zou mij persoonlijk ook verbazen als "Phony" een collega van mij was.Bedankt Phony ik kan me niet voor stellen dat Cable Guy een collega van je is. Jij gaat er niet meteen vanuit dat de klant fout is, Cable Guy wel. Maar hij/zij komt zichzelf nog wel eens tegen.
De naam Phony zegt al genoeg lijkt mij.
Re: UPC en de rekening
Kabeljongetje,
De computer liegt niet,
Nee dat klopt, de computer spreekt de waarheid van diegene die de input (moeilijk woord voor kabeljingetje) geeft. Als diegene vergeet iets in te vullen, of een bedrag verkeerd invoert, dan komt er iets anders op het scherm te staan dan wat met de klant is afgesproken.
Oftewel, de computer is nog steeds een dom ding, dat precies doet wat zijn baas zegt.
Je moet eens leren lezen, ik moet inderdaad nog een X-bedrag aan UPC betalen en betaal dat ook zodra de computer de waarheid spreekt, of dat jou baas of een van zijn medewerkens (jij b.v.)reageert op mailtjes, faxen en aangetekende brieven van ondergetekende.
Zolang ze dat niet doen blijft de rekening openstaan en wacht ik de eventuele rechtszaak met vertrouwen af.
Ik heb, in tegenstelling tot UPC mijn administratie WEL op orde en kan aantonen dat UPC niet de juiste bedragen en ook niet de toegezegde "verrekeningen" inzake aanspraken garantie plan hebben gemaakt. Ik ga echt niet 2x zoveel betalen als waar jou baas meent recht te hebben.
De computer liegt niet,
Nee dat klopt, de computer spreekt de waarheid van diegene die de input (moeilijk woord voor kabeljingetje) geeft. Als diegene vergeet iets in te vullen, of een bedrag verkeerd invoert, dan komt er iets anders op het scherm te staan dan wat met de klant is afgesproken.
Oftewel, de computer is nog steeds een dom ding, dat precies doet wat zijn baas zegt.
Je moet eens leren lezen, ik moet inderdaad nog een X-bedrag aan UPC betalen en betaal dat ook zodra de computer de waarheid spreekt, of dat jou baas of een van zijn medewerkens (jij b.v.)reageert op mailtjes, faxen en aangetekende brieven van ondergetekende.
Zolang ze dat niet doen blijft de rekening openstaan en wacht ik de eventuele rechtszaak met vertrouwen af.
Ik heb, in tegenstelling tot UPC mijn administratie WEL op orde en kan aantonen dat UPC niet de juiste bedragen en ook niet de toegezegde "verrekeningen" inzake aanspraken garantie plan hebben gemaakt. Ik ga echt niet 2x zoveel betalen als waar jou baas meent recht te hebben.
Re: UPC en de rekening
Poeh poeh, dit is nu echt weer zo'n bericht van Poeha.Kabeljongetje,
De computer liegt niet,
Nee dat klopt, de computer spreekt de waarheid van diegene die de input (moeilijk woord voor kabeljingetje) geeft. Als diegene vergeet iets in te vullen, of een bedrag verkeerd invoert, dan komt er iets anders op het scherm te staan dan wat met de klant is afgesproken.
Oftewel, de computer is nog steeds een dom ding, dat precies doet wat zijn baas zegt.
Je moet eens leren lezen, ik moet inderdaad nog een X-bedrag aan UPC betalen en betaal dat ook zodra de computer de waarheid spreekt, of dat jou baas of een van zijn medewerkens (jij b.v.)reageert op mailtjes, faxen en aangetekende brieven van ondergetekende.
Zolang ze dat niet doen blijft de rekening openstaan en wacht ik de eventuele rechtszaak met vertrouwen af.
Ik heb, in tegenstelling tot UPC mijn administratie WEL op orde en kan aantonen dat UPC niet de juiste bedragen en ook niet de toegezegde "verrekeningen" inzake aanspraken garantie plan hebben gemaakt. Ik ga echt niet 2x zoveel betalen als waar jou baas meent recht te hebben
Input?? Wat is dat, nooit van gehoord!
Gelukkig dat jij geen moeite hebt met moeilijke woordjes. Hoewel?? Lees je eigen bericht nog eens goed door!
Ik weet dat jij het niet eens bent met het door UPC geclaimde bedrag, dat had je kunnen weten als je zelf eens goed zou lezen.
Wat ik zei: "waarom betaal je niet alvast wat je zelf vindt dat je moet betalen?" Ieder weldenkend mens vindt dat hoor! Ook een rechter.
Re: UPC en de rekening
"Het zou mij persoonlijk ook verbazen als "Phony" een collega van mij was.
De naam Phony zegt al genoeg lijkt mij."
Cableguy,
Wat bedoel je hiermee? Ik werk wel degelijk bij het callcentre van UPC Maar zoals velen hier, waaronder jij ook, werken we hier met een nickname.
Mijn nick is Phony.
En het heeft 2 betekenissen:
1: Ik hou van bellen dus heeft mijn vriend me deze nick gegeven. Phony is afgeleid van Phone dus.........
2: Phony is in het nederlands nep dus ik zit onder een nep naam hier te posten.
Is het zo duidelijk?
Met vriendelijke groet;
Phony1234
De naam Phony zegt al genoeg lijkt mij."
Cableguy,
Wat bedoel je hiermee? Ik werk wel degelijk bij het callcentre van UPC Maar zoals velen hier, waaronder jij ook, werken we hier met een nickname.
Mijn nick is Phony.
En het heeft 2 betekenissen:
1: Ik hou van bellen dus heeft mijn vriend me deze nick gegeven. Phony is afgeleid van Phone dus.........
2: Phony is in het nederlands nep dus ik zit onder een nep naam hier te posten.
Is het zo duidelijk?
Met vriendelijke groet;
Phony1234
Re: UPC en de rekening
Beste Phony1234,
Ik snap het nu volledig. Eigenlijk bedoelde ik inderdaad dat Phony nep betekent, maar nu je uitleg hebt gegeven, is het me duidelijk.
Ja, ik vind het nu eenmaal een beetje schijnheilig om hier op een openbaar forum opeens anders te gaan praten dan zoals collega's dat onder elkaar doen.
Zoals ik me uitlaat op dit forum, zo praat ik ook met mijn collega's over die vervelende klanten. Ik vind het gewoon goed als klanten weten hoe de vork in de steel zit en dat is dat ze niet zo moeten zeuren om niets. Aan de telefoon kan ik dat helaas niet zo recht voor zijn raap zeggen ("klant is toch koning"), maar hier op het forum kan ik ook even lekker stoom afblazen, net als die "boze" klanten dat hier doen, terwijl die klanten al stoom hebben kunnen afblazen toen ze scheldend en tierend aan de telefoon hingen.
Hier is gewoon geen plaats meer voor verder blijven glimlachen terwijl er niets te glimlachen valt! Een stelletje ondankbare rot klanten zijn, daar sloof je je dan nog voor uit ook.
Ik snap het nu volledig. Eigenlijk bedoelde ik inderdaad dat Phony nep betekent, maar nu je uitleg hebt gegeven, is het me duidelijk.
Ja, ik vind het nu eenmaal een beetje schijnheilig om hier op een openbaar forum opeens anders te gaan praten dan zoals collega's dat onder elkaar doen.
Zoals ik me uitlaat op dit forum, zo praat ik ook met mijn collega's over die vervelende klanten. Ik vind het gewoon goed als klanten weten hoe de vork in de steel zit en dat is dat ze niet zo moeten zeuren om niets. Aan de telefoon kan ik dat helaas niet zo recht voor zijn raap zeggen ("klant is toch koning"), maar hier op het forum kan ik ook even lekker stoom afblazen, net als die "boze" klanten dat hier doen, terwijl die klanten al stoom hebben kunnen afblazen toen ze scheldend en tierend aan de telefoon hingen.
Hier is gewoon geen plaats meer voor verder blijven glimlachen terwijl er niets te glimlachen valt! Een stelletje ondankbare rot klanten zijn, daar sloof je je dan nog voor uit ook.
Re: UPC en de rekening
Valt jullie niet iets op aan de berichten van de kabelknul??
Ze worden overdag het meest gepost namelijk, jawel tijdens het werk bij UPC
Laten ze bij UPC nou een systeem hebben dat precies nagaat wie wanneer waar is geweest op internet. Zijn we binnekort ook van Kabelknul af, want dan hoeft hij niet meer te komen
Iedereen blij, lijkt me
Knorrie
Ze worden overdag het meest gepost namelijk, jawel tijdens het werk bij UPC
Laten ze bij UPC nou een systeem hebben dat precies nagaat wie wanneer waar is geweest op internet. Zijn we binnekort ook van Kabelknul af, want dan hoeft hij niet meer te komen
Iedereen blij, lijkt me
Knorrie
Re: UPC en de rekening
Zullen we vanaf nu gewoon Cable Guy gaan negeren. Hij heeft toch nooit wat zinnigs te zeggen! Hij gaat er altijd vanuit dat UPC gelijk heeft en dat de klant niet wil betalen of gewoon wil zeuren. Typisch UPC, zou ik zeggen. Niet meer op zijn/haar posts reageren. Daar krijg je toch alleen maar uiterst domme reacties op!!!
Re: UPC en de rekening
Wat een goed ideetje zeg!Geplaatst op 18 Apr 2004 22:27 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Zullen we vanaf nu gewoon Cable Guy gaan negeren. Hij heeft toch nooit wat zinnigs te zeggen! Hij gaat er altijd vanuit dat UPC gelijk heeft en dat de klant niet wil betalen of gewoon wil zeuren. Typisch UPC, zou ik zeggen. Niet meer op zijn/haar posts reageren. Daar krijg je toch alleen maar uiterst domme reacties op!!!
Dan wordt het hier eindelijk weer echt gezellig, dan kunnen jullie heerlijk nog tien jaar lang dooreikelen over hoe erg het wel niet is bij UPC.
Alleen nog maar reageren op jullie eigen slimme reacties, berichtjes die aantonen dat jullie heel begaafde mensen zonder fouten zijn. Wat een zalig vooruitzicht zeg!
Maar of jullie nu wel of niet reageren op mijn reacties, ik geef ze lekker toch. Want ik weet zeker dat ze wel worden gelezen en dat jullie er stiekem toch iets van zullen leren. En misschien komt het dan ooit nog wel goed met jullie! Oh ja, Knorrie, vandaag is het zondag hoor.
Re: UPC en de rekening
sorry knorrie maar wil toch echt nog een keer reageren op kabel gaytje, wat UPC en over 10 jaar, denk niet dat die 2 bij elkaar passen.........
Straks ga je me nog vertellen dat star wars straks ook echt gebeurd.....
Straks ga je me nog vertellen dat star wars straks ook echt gebeurd.....
Re: UPC en de rekening
Helaas is het zo, dat upc hoogstwaarschijnlijk toch wat belangen in Canal Digital gaat overnemen. Dus iedereen die nu of straks een schotel heeft, krijgt dan toch weer elke maand een factuur van upc, zelfs als ze geen kabel-tv meer leveren.
Daarnaast heeft upc ook belangen in televisiezenders die via de satelliet uitzenden, dus ik denk niet dat we het laatste gehoord hebben van deze club.
Daarnaast heeft upc ook belangen in televisiezenders die via de satelliet uitzenden, dus ik denk niet dat we het laatste gehoord hebben van deze club.
Re: UPC en de rekening
Hoffie,
Dit kabeljongetje werkt niet bij UPC, is alleen onder de indruk en probeert alles wat UPC aanvalt uit te schakelen, een soort Stockholm syndroom.
Dit kabeljongetje werkt niet bij UPC, is alleen onder de indruk en probeert alles wat UPC aanvalt uit te schakelen, een soort Stockholm syndroom.
Re: UPC en de rekening
Dat denk ik dus echt niet Gast, beter je huiswerk maken. die geruchten zijn al in 2003 ontzenuwt
Zie bericht op deze link
http://www.webwereld.nl/nieuws/16885.phtml
Zie bericht op deze link
http://www.webwereld.nl/nieuws/16885.phtml
Laatst gewijzigd door puma73 op 19 apr 2004 00:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: UPC en de rekening
Ik denk dat hij een hekel heeft aan upc en zo de naam nog verder wilt beschadigen.
Re: UPC en de rekening
ze zijn nu via een omweg en een agterduertje bezig, en daar gaan ze geen tamtam (meer) omheen maken. jouw zullen ze er niet over gan belen
Re: UPC en de rekening
Gast
zie:
http://www.webwereld.nl/nieuws/16885.phtml
trouwens, je bent of dronken of je moet je schoolgeld terughalen
zie:
http://www.webwereld.nl/nieuws/16885.phtml
trouwens, je bent of dronken of je moet je schoolgeld terughalen
Re: UPC en de rekening
Beste mensen,
Helaas, of misschien is het juist wel goed, ben ik o.a. dankzij Puma door de mand gevallen, ik werk inderdaad niet bij UPC.
Doordat je meteen voor medewerker van UPC wordt uitgescholden als je hier iets positiefs over UPC zegt, ben ik een beetje (teveel misschien) in mijn rol van Cable Guy opgegaan. Jullie reacties waren dan ook erg vermakelijk! Het is bijna te leuk om ermee te stoppen, maar goed, ik heb mijn lolletje gehad en nu is het weer tijd voor wat anders.
Hoewel Puma gelijk heeft als hij zegt dat ik niet bij UPC werk, vergist hij zich sterk als hij denkt dat ik een UPC fan ben, die zich wil verzetten tegen iedereen die iets negatiefs over UPC te melden heeft.
Zelf heb ik ooit diensten afgenomen van dit bedrijf, maar ben daar al ruim anderhalf jaar geleden mee gestopt omdat ik ook opeens een vreemde rekening zonder verdere uitleg kreeg.
Sindsdien leef ik mijn leven, wrok of haat koester ik eigenlijk niet (meer) tegen dit toch wel iets of wat zielige bedrijf, zoals jullie dat (nog) wel doen.
Vorig jaar april heb ik meteen Digitenne genomen toen het er was, nadat ik al ruim 4 maanden!!! zonder tv had gezeten. Inmiddels heb ik KPN telefonie en sinds kort kan ik internetten via adsl. Zo ben ik ook op deze site terecht gekomen en ik kon het gewoon niet laten om te doen zoals ik heb gedaan...
Ik wil nu dan ook mijn excuses aanbieden aan mensen die zich misschien gekwetst voelen door mijn uitspraken (die overigens dus absoluut niet gemeend waren, maar bedoeld waren om bij jullie felle reacties uit te lokken).
Dat er misschien mensen zijn die dachten UPC is echt een k*t bedrijf, kijk maar naar die Cable Guy en hoe die doet, dat vond ik juist wel een leuke bijkomstigheid. Maar achteraf vind ik dit niet helemaal eerlijk ten opzichte van de welwillende mensen (als die er zijn) die echt bij UPC werken. Ik denk ook eigenlijk niet dat mensen die echt bij UPC werken, hier komen reageren.
Tot slot toch een echt gemeend advies: zet UPC van je af, ga verder met je leven. Dit geldt zeker voor degenen die al maanden lang op dit forum rondhangen en menen dat alle positieve opmerkingen over UPC de grond ingeboord dienen te worden. Volgens mij is dat niet goed voor jezelf als je dit jarenlang doet! En voor UPC maakt het echt geen fluit uit volgens mij.
Met vriendelijke groet,
"Cable Guy"
Helaas, of misschien is het juist wel goed, ben ik o.a. dankzij Puma door de mand gevallen, ik werk inderdaad niet bij UPC.
Doordat je meteen voor medewerker van UPC wordt uitgescholden als je hier iets positiefs over UPC zegt, ben ik een beetje (teveel misschien) in mijn rol van Cable Guy opgegaan. Jullie reacties waren dan ook erg vermakelijk! Het is bijna te leuk om ermee te stoppen, maar goed, ik heb mijn lolletje gehad en nu is het weer tijd voor wat anders.
Hoewel Puma gelijk heeft als hij zegt dat ik niet bij UPC werk, vergist hij zich sterk als hij denkt dat ik een UPC fan ben, die zich wil verzetten tegen iedereen die iets negatiefs over UPC te melden heeft.
Zelf heb ik ooit diensten afgenomen van dit bedrijf, maar ben daar al ruim anderhalf jaar geleden mee gestopt omdat ik ook opeens een vreemde rekening zonder verdere uitleg kreeg.
Sindsdien leef ik mijn leven, wrok of haat koester ik eigenlijk niet (meer) tegen dit toch wel iets of wat zielige bedrijf, zoals jullie dat (nog) wel doen.
Vorig jaar april heb ik meteen Digitenne genomen toen het er was, nadat ik al ruim 4 maanden!!! zonder tv had gezeten. Inmiddels heb ik KPN telefonie en sinds kort kan ik internetten via adsl. Zo ben ik ook op deze site terecht gekomen en ik kon het gewoon niet laten om te doen zoals ik heb gedaan...
Ik wil nu dan ook mijn excuses aanbieden aan mensen die zich misschien gekwetst voelen door mijn uitspraken (die overigens dus absoluut niet gemeend waren, maar bedoeld waren om bij jullie felle reacties uit te lokken).
Dat er misschien mensen zijn die dachten UPC is echt een k*t bedrijf, kijk maar naar die Cable Guy en hoe die doet, dat vond ik juist wel een leuke bijkomstigheid. Maar achteraf vind ik dit niet helemaal eerlijk ten opzichte van de welwillende mensen (als die er zijn) die echt bij UPC werken. Ik denk ook eigenlijk niet dat mensen die echt bij UPC werken, hier komen reageren.
Tot slot toch een echt gemeend advies: zet UPC van je af, ga verder met je leven. Dit geldt zeker voor degenen die al maanden lang op dit forum rondhangen en menen dat alle positieve opmerkingen over UPC de grond ingeboord dienen te worden. Volgens mij is dat niet goed voor jezelf als je dit jarenlang doet! En voor UPC maakt het echt geen fluit uit volgens mij.
Met vriendelijke groet,
"Cable Guy"
Re: UPC en de rekening
Kabeljochie,
Het enigste wat ik hier nog op te zeggen heb en hierna post ik ook niet meer tenzij ik het echt nodig vindt.
Ik werk wel degelijk voor UPC. Bij het callcentre. Waarom zouden we hier niet komen?
Anyway, je hebt je lol gehad. Klaar.
Ik ben er ook klaar mee. Krijg al genoeg "zeikerds" aan de telefoon overdag.
Groetjes en het ga jullie goed.
Phony1234
Medewerkster UPC Klantenservice Frontoffice Leeuwarden (friesland)
Het enigste wat ik hier nog op te zeggen heb en hierna post ik ook niet meer tenzij ik het echt nodig vindt.
Ik werk wel degelijk voor UPC. Bij het callcentre. Waarom zouden we hier niet komen?
Anyway, je hebt je lol gehad. Klaar.
Ik ben er ook klaar mee. Krijg al genoeg "zeikerds" aan de telefoon overdag.
Groetjes en het ga jullie goed.
Phony1234
Medewerkster UPC Klantenservice Frontoffice Leeuwarden (friesland)