LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC en Factuur Online

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Globetrotter

UPC en Factuur Online

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Vanaf het moment dat het mogelijk was gebruik ik al UPC Factuur online. Sinds de laatste 2 keren kan ik mijn rekening niet meer raadplegen. Ik krijg de volgende melding:
**In uw browser is het gebruik van cookies uitgeschakeld. U dient cookies in te schakelen in uw browser om op deze site in te kunnen loggen. Zie de on line Help van de browser voor meer informatie.
Nadat u het gebruik van cookies heeft ingeschakeld, klik hier om opnieuw in te loggen.**
Geweldig! Ik heb juist de cookies uitstaan omdat mij is verteld dat dat veiliger is. Kan het kwaad om de cookies aan te zetten op een voor mijn gevoel minder veilig niveau? Ik heb hem nu de privacy staan op "Normaal (hoog) ".
Alvast bedankt.

ronald g

Re: UPC en Factuur Online

Ongelezen bericht door ronald g »

ik zie hier geen probleem in gewoon inschakelen. U kunt ook zien dat als u de site van upc factuur bezoekt deze met een slotje verzegeld is. Postbank.nl werkt net zo.

ronald1961

Re: UPC en Factuur Online

Ongelezen bericht door ronald1961 »

Ik vind bepaald niet netjes van UPC dat zij bij geregeld de facturen online op internet open laten staan terwijl deze toch echt betaald is en ook nog eens op tijd ook.
Bij mij sluiten ze steeds een maand de vorige factuur af en lijkt het of je een maand achter loopt en dat is dus niet zo.
Slechte service van UPC termeer ik dat al enkele keren over heb gebeld met hun en ze steeds toe zegde dat ze dat zouden veranderen, maar nee hoor ze blijven gewoon op de oude voet verder gaan. :twisted: :twisted: :twisted:

Gesloten