LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC en help desk
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 02 dec 2011 16:00
UPC en help desk
Na een alles in 1 pakket bij de UPC te hebben genomen bleek als snel dat er bepaalde diensten niet werkte naar mijn mening moet je teveel bellen om je probleem kenbaar te maken voordat Sommige UPC mede werkersters je begrijpen dit verdient wat meer aandacht.
Daarna ben ik zelf gebeld door UPC Namen doe n er niet toe maar de heer was erg vreindelijk heeft teven gekijk een afspraak gemaakt voor een monteur thuis de wand contact doos was verouderd en moest vervangen worden er werd beloofd dat na de monteur wederom gebeld zou worden door UPC met misschien wat compensatie was razend benieuwd wat er bedoelt zou worden en inderdaad op de afgesproken datum werd en doro UPC wederom gebeld met een compensatie voor een maand geen contact kosten vond het een prima voorsdtel zeker als nieuwe klant voel je dan achteraf dat je begrepen wordt ook dit mag wel eens naar voren komen complimenten UPC we hopen dan ook dat in de toekomst net zo netjes blijven van beiden kanten.
Daarna ben ik zelf gebeld door UPC Namen doe n er niet toe maar de heer was erg vreindelijk heeft teven gekijk een afspraak gemaakt voor een monteur thuis de wand contact doos was verouderd en moest vervangen worden er werd beloofd dat na de monteur wederom gebeld zou worden door UPC met misschien wat compensatie was razend benieuwd wat er bedoelt zou worden en inderdaad op de afgesproken datum werd en doro UPC wederom gebeld met een compensatie voor een maand geen contact kosten vond het een prima voorsdtel zeker als nieuwe klant voel je dan achteraf dat je begrepen wordt ook dit mag wel eens naar voren komen complimenten UPC we hopen dan ook dat in de toekomst net zo netjes blijven van beiden kanten.
Re: UPC en help desk
of, in populair taalgebruik: ¿que?
Re: UPC en help desk
Zelfs het Nederlands van Elio di Rupo is beter te begrijpen.devious schreef:of, in populair taalgebruik: ¿que?
Re: UPC en help desk
ah, c'est vrai..
Re: UPC en help desk
bon bondevious schreef:ah, c'est vrai..
-
- Berichten: 4405
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: UPC en help desk
Kortom, tis opgelost zonder al teveel poespas welke normaliter gebeurd.
Tres bon
Tres bon
Re: UPC en help desk
Ervaring met wat normaliter gebeurd ??????Teunbosseman schreef:Kortom, tis opgelost zonder al teveel poespas welke normaliter gebeurd.
Tres bon
-
- Berichten: 4405
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: UPC en help desk
Nogmaals want reactie was verwijderd.Har06 schreef:Ervaring met wat normaliter gebeurd ??????Teunbosseman schreef:Kortom, tis opgelost zonder al teveel poespas welke normaliter gebeurd.
Tres bon
Ja Henri dat heb ik......