LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC en hun abonnementen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Shine

UPC en hun abonnementen

Ongelezen bericht door Shine »

Het oet me van het hart, ik word helemaal gek van UPC en hun abonnementen.
Nauwelijks 3 weken geleden hadden ze nog een aabieding van Internet8 aansluiting, kom ik vavond op hun site bestaat dit hele abonnement niet meer. Ik zie het nergens meer staan.
Zo gaat het al menig jaartje bij UPC. Hebben ze abonnementen of combipakketten, dan ineens, in een kot tijdbestek, bestaan die niet meer en hebben wéér ze nieuwe abo's in het leven geroepen met ander prijzen en dies meer.
Ik erger me suf an deze politiek/marketing voering, al was het maar omdat je je als bedrijf maandelijks onduidelijk presenteert met talloze wisselende/nieuwe abonnementen en doet alsof de oude abonnementen niet meer bestaan. Nergens kun je namelijk meer de bijbehorende prijzen. voorwaarden en dies meer op hun site er op nalezen. Erg vervelend ook wanneer je in een conflict zit met UPC, zij met een tegenaanbod komen gebasseerd op een abonnement wat binnen een maand tijd niet meer aangeboden wordt zelfs bestaat.

Internet8 enz. bestaat niet meer, nu ineens heet het fiber power beginnende bij 25 en hoger.
Alleen internet5 is nog beschikbaar. War zij al die tussenliggende internet abo's gebleven?
Wat te denken dan de combipakketten (anytime freetime/internet power enz).

Opvallend detail overigens dat zorda ze nieuwe abos met daarbij behorende nieuwe snelheden in het leven roepen, mijn snelheid dan ineens wéér (na onlangse gedoe, zie forum internet) niet overeenstemmig mijn abonnement is. Ik zou 10MB moeten hebben maar zit sinds minimaal deze week weer op 5MB. Wat hoortbij het nog bestaande en nu minimale Internet5 pakket.
Zit ik met mijn anytimefreetime&internet power (waar dus die 10Mb bij hoort)... Kan ik wéér achter deze ellende aan.
ZO verdient UPC wel haar telefoontikken zeg!

Ik vind dat dit soort zaken eens onder de RADAR loep genomen mag worden en vraag me ook af of dit allemaal zomaar kan en mag.

RTD-Z

Re: UPC en hun abonnementen

Ongelezen bericht door RTD-Z »

UPC knijpt laatste weken enorm met snelheid , ik heb Fibre60 is 60MB/s als ik 10Mb/s heb mag ik blijzijn. Ik heb al klacht ingedient uiteraard niks gehoord maar ga toch mooi mn geld terughalen ,geen snelheid leveren die ik betaal = contractbreuk (en ja dat je niet 60 mb haalt snap ik ook maar 10 mb is dus onacceptabel )

Gesloten