LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC en verhuizen ???

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Sandraa

UPC en verhuizen ???

Ongelezen bericht door Sandraa »

Op 11-11-2004 ben ik gaan samenwonen met mijn vriend. Nou is op 29-10-2004 automatisch een bedrag van mijn rekening geschreven door UPC. Ik denk dat dat valt onder de verhuiskosten. Maar ik zeg toch op?

Nou is het zo dat wij samen een huis hebben gekocht waar we 1-12 de sleutel van krijgen. Dus het adres waar we nu wonen wordt verhuisd naar het nieuwe adres, moet mijn vriend zeker ook die 35 euro betalen, ben ik net op de site gaan lezen en als ik het goed lees brengen ze dan ook nog eens 35 euro in rekening voor het aansluiten op ons nieuwe adres.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Of kan iemand mij misschien zeggen hoe het in elkaar steekt.

UPC gebeld maar hele lange wachttijden en op mijn mail wordt niet gereageerd.

kwebbel

Re: UPC en verhuizen ???

Ongelezen bericht door kwebbel »

ik heb gister upc chello gebeld en vroeg hoe het zit als ik nu een abonnement neem op chello internet en ik ga verhuizen binnen een jaar.Ze gaven mij als antwoord;als je gaat verhuizen binnen de zelfde woonplaats dan neem je het gewoon mee naar het andere adres maar als je gaat verhuizen naar een andere woonplaats en je kan aantonen dat je daar ook echt ingeschreven staat bij de gemeente dan stoppen ze het contract zonder dat je er kosten aan heb.Dus dat vind ikwel een goed service want je sluit toch een contract of voor minimaal een jaar dus ze hadden ook kunnen zeggen dat je dan gewoon nog door moet betalen tot dat dat jaar voor bij is.Maar dat is dus niet aan de orde gelukkig.Je moet een kopie opsturen van het bewijs dat je bij die andere gemeente ingeschreven staat en een brief erbij dat je er mee wilt stoppen en dan komt het helemaal goed hebben ze tegen mij gezegd .Ik hoop dat je wat heb aan mijn verhaal
groetjesssss en succes ermee :D

Lada

Ongelezen bericht door Lada »

Als je een UPC abonnement hebt dan kan je helemaal niet verhuizen.
Die ****** begrijpen dat niet en het gaat gegarandeerd fout.
Ik ben zelf verhuist terwijl ik op het zelfde adres ben blijven wonen en daarvoor zijn door UPC kosten in rekening gebracht. Snapt u het nog, ik niet en UPC al helemaal niet.
Tip: Bewaar je administratie, leg een dossier aan. Noteer al je telefoongesprekken met die sukkels en noteer daarbij het tijdstip en de naam van de eikel die je aan de telefoon hebt gehad.
Dat heb je straks nodig als je voor de rechter staat.

Cindy3103

Ongelezen bericht door Cindy3103 »

Wat gast kwebbel zegt klopt niet..

Mijn vriend en Ik ( hij woonde in Zaandam) hebben een huis gekocht in Rotterdam om te gaan samen wonen, alleen had hij pas 6 maanden internet in Zaandam. We hebben de bevestiging van ge meente op gestuurd netjes met een brief dat we er mee wilde stoppen. We werden wel gebeld met of we het ajb wilde aan houden, en dat ze nog een mooie actie hadden. Maar daar hadden we geen intresse in, wel moeten we nog tot het jaar verstreken is betalen voor het internet in Zaandam dat wij niet meer hebben, en die is afgesloten

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Lada, ze maken geen fouten bij UPC. Ze doen dat met opzet, want 1 zogenaamde fout brengt geld in het laadje. Ze zijn tot op het bot failliet. Dus wat wil je?? Ziwen jullie dat niet?? En wat wil je nu?? Garantoie vragen aan oplichters?? Mensen even na blijven denken. Zij creëren foutenop zulk een wijze dat ze de klant te slim af willen zijn. Als ik eene door de strontgetrokken h-o-e-r (ik zet per elke letter een streepje tussen anders zie je later 4 sterretjes) aan de telefoon krijg en uit de hoogte wilt doen, dan word ik naar haar toe heel erg persoonlijk. Ik heb dan dat adres van die kenau nagetrokken en ik kom haar opzoeken. Of het nu een man of een vrouw is, maar ik zorg er dan wel voor dat ze zichzelf niet meer voort kunnen planten.

Groet,

Neptunus.

Gesloten