Vraagje?
Ik ga binnenkort verhuizen naar een plaats buiten het UPC gebied. Nu wil UPC een kopie id kaart en kopie van het inschrijving van de gemeente dat ik ben verhuisd. Wat is dat voor idioots. Mijn gas/licht etc kon ik zo opzeggen. Nee UPC doet moeilijk en moet allerlei idiote papieren hebben.
Mag dit zomaar. Ik bedoel een overheidsinstantie kan ik mij voorstellen,maar een bedrijf als UPC
Ben ik dit verplicht en kan hier eigenlijk iets tegen gedaan worden. Wat zijn mijn rechten hier betref.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc en verhuizen
-
gravedigger
Re: upc en verhuizen
Nee natuurlijk ben je dat niet verplicht. De nige bedrijfstak waar dit moet, is het bankwezen voor zover ik weet. Commercie:ele bedrijven kunnen je daartoe niet verplichten.
gewoon een verhuisbericht sturen enUPC zorgt voor eenntijdige aansluiting (*_*)
-
gravedigger
Hoe wil UPC buiten zijn gebied een aansluiting realiseren Henri 
Heb je een verhuisbericht gegeven of heb je het abo opgezegd?Vraagje?
Ik ga binnenkort verhuizen naar een plaats buiten het UPC gebied. Nu wil UPC een kopie id kaart en kopie van het inschrijving van de gemeente dat ik ben verhuisd. Wat is dat voor idioots. Mijn gas/licht etc kon ik zo opzeggen. Nee UPC doet moeilijk en moet allerlei idiote papieren hebben.
Mag dit zomaar. Ik bedoel een overheidsinstantie kan ik mij voorstellen,maar een bedrijf als UPC
Ben ik dit verplicht en kan hier eigenlijk iets tegen gedaan worden. Wat zijn mijn rechten hier betref.
Als je een verhuisopracht gegeven hebt, dan mogen ze dat inderdaad vragen, maar als je een opzeggingsopdracht gegeven hebt, dan weer niet.
Zo aan je reactie te merken heb je dus (perongeluk) een verhuisopdracht gegeven.
-
gravedigger
Moet duidelijk een opzegging zhb BBCS. Ze gaat immers buiten het UPC gebied wonen. Dus geen aansluiting en dus geen verhuizing van contract.
Weet ik.Moet duidelijk een opzegging zhb BBCS. Ze gaat immers buiten het UPC gebied wonen. Dus geen aansluiting en dus geen verhuizing van contract.
Maar het kan zijn als de TS aangeeft dat men wilt gaan verhuizen, dat UPC niet hoort dat het een opzegging is.
In dergelijke gevallen moet je gewoon aangeven dat je opzegt en niet de reden aangeven, dan kan er ook nooit verwarring komen.