LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC factureert teveel en weigert creditering.
UPC factureert teveel en weigert creditering.
Sinds 2008 hebben wij UPC fiber internet 25mb. Hiervoor betaalden wij 40 euro per maand. Aangezien alle betalingen automatisch gaan werden de online rekeningen niet gecontroleerd. Op 23-10 bezocht ik eens de UPC website en wat schets mijn verbazing: Mijn abonnement was 15 euro goedkoper dan gefactureerd werd. Hierover contact gehad met klantenservice. Abonnement werd gecorrigeerd en over het teveel betaalde bedrag zou ik een creditering krijgen. Corrigeren was instant, maar de creditering bleef uit. Op 10-10 hierover wederom contact gehad met de klantenservice. Die vertelde mij, na mij 15 minuten in de wacht te hebben gezet (a 0.10ct), dat sinds ca. 1 jaar de tarieven verlaagd waren en dat wij zelf bij UPC hadden moeten melden dat wij teveel betaalden. Dat wij dus ook het teveel gefactureerde bedrag van minimaal 180 euro niet terug zouden zien.
Werkelijk de wereld op zijn kop. UPC verlaagd de prijzen, brengt ons hier niet persoonlijk van op de hoogte, maar blijft doodleuk teveel factureren en bij constatering van de misstap van UPC zijn wij ons geld kwijt.
Grote schande UPC.
Werkelijk de wereld op zijn kop. UPC verlaagd de prijzen, brengt ons hier niet persoonlijk van op de hoogte, maar blijft doodleuk teveel factureren en bij constatering van de misstap van UPC zijn wij ons geld kwijt.
Grote schande UPC.
Laatst gewijzigd door Radar op 27 feb 2012 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Re: UPC factureert teveel en weigert creditering.
Overeengekomen contract was E 40,-- ??, goed dat UPC het nu verlaagd heeft
-
- Contacteer:
TSja.........ik controleer wel mijn rekeningen ondanks dat betalen automatisch gaat. Dacht zelfs dat dit een voorwaarde was om voor bepaalde kortingen oid in aanmerking te komen.
Maar je krijgt toch ook een mailbericht als je nieuwe rekening online staat ?
Ik download deze en bewaar hem.
Heb je ook nooit een bericht ontvangen betreffende aanpassingen ?
Betreffende de credit, tsja......jouw woord tegen die van UPC en hun geweldige callcenter. Ben bang dat je aan kortste end trekt als je geen schriftelijke bevestiging hebt.
Wellicht een brief schrijven ? Is toch een leuk bedragje.
Maar je krijgt toch ook een mailbericht als je nieuwe rekening online staat ?
Ik download deze en bewaar hem.
Heb je ook nooit een bericht ontvangen betreffende aanpassingen ?
Betreffende de credit, tsja......jouw woord tegen die van UPC en hun geweldige callcenter. Ben bang dat je aan kortste end trekt als je geen schriftelijke bevestiging hebt.
Wellicht een brief schrijven ? Is toch een leuk bedragje.
UPC geeft schriftelijk door wat hun prijsstellingen zijn, TS heeft niet goed opgelet,terugbetaling zal lastig cq onmogelijk zijn,in het vervolg de rekeningen checken.
Ikzelf kijk om de paar maanden even naar de website van UPC ivm aanbiedingen
Ikzelf kijk om de paar maanden even naar de website van UPC ivm aanbiedingen
Vandaag contact gehad met UPC, na bemiddeling van de stichting Coax. Creditering voor het teveel gefactureerde bedrag is onderweg, 3 maanden film1 gratis en vele excuses. Zo kan het dus ook. Met dank aan stichting Coax en de man van customer relations die ik aan de tel. had.
Zo kan het dus ook, met het drukmiddel van fora,s en vermelding van namengemmetje schreef:Vandaag contact gehad met UPC, na bemiddeling van de stichting Coax. Creditering voor het teveel gefactureerde bedrag is onderweg, 3 maanden film1 gratis en vele excuses. Zo kan het dus ook. Met dank aan stichting Coax en de man van customer relations die ik aan de tel. had.
-
je hoort zelf je facturen in de gaten te houden, niet netjes dat het zo gaat maar snap ergens dat ze niet gaan crediteren
-
- Contacteer:
gemmetje schreef:Vandaag contact gehad met UPC, na bemiddeling van de stichting Coax. Creditering voor het teveel gefactureerde bedrag is onderweg, 3 maanden film1 gratis en vele excuses. Zo kan het dus ook. Met dank aan stichting Coax en de man van customer relations die ik aan de tel. had.
Mooi dat je terug krijgt.....wederom zeer jammer dat eerst andere instanties erbij moet worden gehaald om je gelijk te krijgen. Vraag me af waarom dat nou niet meteen kan.......UPC is daar trouwens niet alleen in.......dit forum staat er ook bol van.
Maar ik blijf wel van mening dat enige zelfcontrole op zn plaats is, automatische incasso's zijn niet zaligmakend.
Toen je voorheen een accept kreeg controleerde je deze toch ook voordat je tekende en op de bus deed?
Wellicht toch iets vaker de factuurtjes controleren
S6 verder, doe wat leuks met de credit........
schenk het geld maar aan een goed doel
-
- Contacteer:
Henri42 schreef:schenk het geld maar aan een goed doel
Het goede doel zal TS zelf zijn.
Waarom,dat bedrag had TS niet meer verwachtTeunbosseman schreef:Henri42 schreef:schenk het geld maar aan een goed doel
Het goede doel zal TS zelf zijn.
-
- Contacteer:
Henri42 schreef:Waarom,dat bedrag had TS niet meer verwacht
Hoezo zou TS niet meer verwachten?
Ja daaag, lees nogmaals de eerste post ff door, daar staat het. Je moet het omdraaien.....UPC had niet verwacht dat TS stichting COAX zou inschakelen en heeft eieren voor zijn geld gekozen.
Teunbosseman schreef:Henri42 schreef:Waarom,dat bedrag had TS niet meer verwacht
Ja daaag, lees nogmaals de eerste post ff door, daar staat het. Je moet het omdraaien.....UPC had niet verwacht dat TS stichting COAX zou inschakelen en heeft eieren voor zijn geld gekozen.
ff lijntjes lezen, UPC is zo goed om alsnog een coulance te betalen
-
- Contacteer:
Henri42 schreef:Teunbosseman schreef:Henri42 schreef:Waarom,dat bedrag had TS niet meer verwacht
ff lijntjes lezen, UPC is zo goed om alsnog een coulance te betalen
Lees zelf je lijntjes stuk eigenwijs.....sjonge sjonge wat ben jij moeilijk figuur zeg.
Jouw woorden hierbij:
Zijn je eigen woorden......dus.....je leest je eigen lijnen niet eens. Wederom l*l je jezelf vast.Zo kan het dus ook, met het drukmiddel van fora,s en vermelding van namen.
-
Teunbosseman schreef:
Lees zelf je lijntjes stuk eigenwijs.....sjonge sjonge wat ben jij moeilijk figuur zeg.
Jouw woorden hierbij:Zijn je eigen woorden......dus.....je leest je eigen lijnen niet eens. Wederom l*l je jezelf vast.Zo kan het dus ook, met het drukmiddel van fora,s en vermelding van namen.
Waarom blijft iedereen zich steeds op de kast laten jagen door deze paljas?
Met zijn treiterende opmerkingen en smilies maakt hij iedereen belachelijk die hier serieus een probleem probeert te bespreken.
Van nieuwe leden op dit forum kan ik het begrijpen, maar diegenen die hier langer "rondlopen" zouden beter moeten weten.
Negeren is de enige optie, ontneem hem zijn lol in het op de kast jagen.
Boos worden helpt niet, negatieve aandacht is ook aandacht.
Even inhoudelijk:
Als de prijzen omhoog gaan hoef je er toch ook niet zelf achteraan? Dan weten ze niet hoe snel ze je een brief moeten sturen.
Het argument van UPC slaat echt helemaal nergens op, bij je energiebedrijf hoef je je ook niet zelf te melden als de prijzen dalen.
Het gaat hier voor zover ik begrijp niet om een (tijdelijke) actie voor nieuwe klanten, maar om een structurele verlaging. Dit verzwijgen en hopen dat bestaande klanten het niet opmerken geeft alleen maar aan wat voor mentaliteit UPC heeft tegenover de klant.
Staar je nog vaak met je verrekijker naar de upc mast henri?
Laatst gewijzigd door agro op 14 okt 2011 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
CaptainSlow schreef: Waarom blijft iedereen zich steeds op de kast laten jagen door deze paljas?
Met zijn treiterende opmerkingen en smilies maakt hij iedereen belachelijk die hier serieus een probleem probeert te bespreken.
Van nieuwe leden op dit forum kan ik het begrijpen, maar diegenen die hier langer "rondlopen" zouden beter moeten weten.
Even inhoudelijk:
Als de prijzen omhoog gaan hoef je er toch ook niet zelf achteraan? Dan weten ze niet hoe snel ze je een brief moeten sturen.
Het argument van UPC slaat echt helemaal nergens op, bij je energiebedrijf hoef je je ook niet zelf te melden als de prijzen dalen.
Het gaat hier voor zover ik begrijp niet om een (tijdelijke) actie voor nieuwe klanten, maar om een structurele verlaging. Dit verzwijgen en hopen dat bestaande klanten het niet opmerken geeft alleen maar aan wat voor mentaliteit UPC heeft tegenover de klant.
Ja, liijkt wel een wederopstanding van -tennis 2 -
Anyway, als die muppet veelvuldig verkeerde info voorlegt aan een nieuwe TS, dan voel ik mij toch echt wel geroepen om deze muppet terug te bezemen.
Negeren doe ik hem al zoveel mogelijk maar die muppet geeft veelvuldig de verkeerde info.
Ik zit zelf ook bij UPC sinds 2 jaar daarvoor andere providers en weet zelf heel goed hoe zaken werken en waar het mis zou kunnen gaan.
Maar hij heef last van het UPC - odol -syndroom - en das lastig vanaf komen.
Sorry TS voor al het gezeur off topic.......jij krijgt je centen das het belangrijkste.
Oh zie jij ook het kantoor met de Kaal mast van UPC in Helmond staan ?, vlg Agro krijg je daar een UPC syndroom van gelukkig voor Agro heeft de rampclub CD weinig masten maar wel weigerende satelieten,over het onzinnig lijnte van Cpt Slow valt geen reactie te geven,logisch dat providers prijsverhogingen melden,UPC heeft de TS een coulance aangeboden hetgeen te waarderen valtTeunbosseman schreef:CaptainSlow schreef: Waarom blijft iedereen zich steeds op de kast laten jagen door deze paljas?
Even inhoudelijk:
Ja, liijkt wel een wederopstanding van -tennis 2 -
Anyway, als die muppet veelvuldig verkeerde info voorlegt aan een nieuwe TS, dan voel ik mij toch echt wel geroepen om deze muppet terug te bezemen.
Negeren doe ik hem al zoveel mogelijk maar die muppet geeft veelvuldig de verkeerde info.
Ik zit zelf ook bij UPC sinds 2 jaar daarvoor andere providers en weet zelf heel goed hoe zaken werken en waar het mis zou kunnen gaan.
Maar hij heef last van het UPC - odol -syndroom - en das lastig vanaf komen.
Sorry TS voor al het gezeur off topic.......jij krijgt je centen das het belangrijkste.
-
Precies, daar gaat het om.Sorry TS voor al het gezeur off topic.......jij krijgt je centen das het belangrijkste.
Niets coulance, gewoon waar je recht op hebt, prijsverhogingen worden doorgevoerd zonder dat de klant er om hoeft te vragen, dus bij prijsverlagingen hoort dit ook zo te zijn.
En niet dat laffe gedoe van dit nare bedrijf wat hoopt dat niemand het in de gaten heeft.
Wat mij betreft einde discussie, TS gefeliciteerd!
CaptainSlow schreef:Precies, daar gaat het om.Sorry TS voor al het gezeur off topic.......jij krijgt je centen das het belangrijkste.
Niets coulance, gewoon waar je recht op hebt, prijsverhogingen worden doorgevoerd zonder dat de klant er om hoeft te vragen, dus bij prijsverlagingen hoort dit ook zo te zijn.
En niet dat laffe gedoe van dit nare bedrijf wat hoopt dat niemand het in de gaten heeft.
Wat mij betreft einde discussie, TS gefeliciteerd!
er zijn zoveel nare bedrijven en figuren
TS mag best wat zorgvuldiger met z,n handel omgaan, mijn eerder advies: doneren