LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC- factuur on-line

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Janet

UPC- factuur on-line

Ongelezen bericht door Janet »

Sinds de invoering van Mijn factuur on-line heb ik (weer) problemen met de betaling aan UPC.
Ik heb me ingeschreven voor mijn factuur on-line, omdat ik geen zin heb om € 1 extra te betalen voor het betalen met een acceptgiro.

Mijn 1e factuur (19 september 2003)
= betaald, helemaal blij, het schijnt te werken

Mijn 2e factuur (22 oktober 2003)
Hier was de betaling van de 1e niet op verwerkt. Na contact met de helpdesk via de mail is mij aangeraden om het € 11,06 over te maken onder vermelding van het betalingskenmerk. Dit heb ik gedaan.

Mijn 3e facuur (20 november 2003)
Het bedrag van de vorige factuur was niet verwerkt in de administratie en ik heb net als de maand ervoor € 11,06 overgemaakt, onder vermelding van het betalingskenmerk.

Mijn 4e factuur (19 december 2003)
Er staat inmiddels € 33,18 open, ik kan weer € 11,06 overmaken. Maar als het zoals de vorige maanden gaat, dan wordt het niet verwerkt, en staat er volgende maand € 44,24 open.

Afgelopen jaren heb ik met UPC meerdere geschillen gehad, dit heeft mij uren tijd en frustratie gekost. Ik heb de laatste jaren telefonisch, fax en mail-contact met UPC gehad. Via de mail wordt altijd netjes geantwoord, maar inhoudelijk kan ik er niet veel me.
UPC laat mij laat weten dat ik mijn verschuldigde bedrag met een acceptgiro kan overmaken en vervolgens wordt dit niet verwerkt in de administratie. De maand erop gebeurt hetzelfde. IK BEN WELWILLEND OM MIJN REKENING TE BETALEN, MAAR VERWACHT OOK EEN MEDEWERKING AAN DE KANT VAN UPC.

BOVENDIEN IS HET ABSURD DAT MET DEZE SLECHTE SERVICE DE TARIEVEN MET 30% STIJGEN.

Bovenstaande heb ik ook naar UPC gemaild, ik ben benieuwd. Ze zullen me wel weer mailen met de mededeling dat ik het bedrag met een acceptgiro moet overmaken..........

Zodra digitenne AT5 en BBC en België ondersteunt ben ik weg bij dat *#&$*(&#$ bedrijf van UPC. Schandalig, zoals de klanten behandeld worden!

Gast

Re: UPC- factuur on-line

Ongelezen bericht door Gast »

Bovenstaande heb ik ook naar UPC gemaild, ik ben benieuwd. Ze zullen me wel weer mailen met de mededeling dat ik het bedrag met een acceptgiro moet overmaken..........

Het zou ook kunnen dat je een verzoekje krijgt even contact op te nemen met hun klanten(geen)service via 0900-DUUR waar je een uurtje in de wacht kan hangen om vervolgens op de bekende vakkundige UPC manier van de wal in de sloot geholpen te worden.
Misschien kun je je verhaal ook beter vast naar het incassoburo sturen, dan ben je ze vast een stap voor :cry:

Janet

Ongelezen bericht door Janet »

Intrum Justitia heeft haar zaakjes ook niet voor elkaar. Ik heb 8 maanden lang brieven gehad over een rekening die al lang betaald was. Ook na faxen en aangetekende brieven werd daar de administratie niet bijgewerkt...

Maar misschien is het niet onverstandig om dit te doen, ben ik in ieder geval ingedekt!

Zidane

Ongelezen bericht door Zidane »

Hallo Janet,

Het gegeven dat ik ook met UPC een aanvaring ondervind is een
reactie op jouw mail.Sinds ik verhuisd ben van Oisterwijk naar Luyksgestel in juli van dit jaar heb ik met grote tegenzin, gezien de negatieve reacties bij het TV programma RADAR, mijn internetaansluiting via Chello. Het volgende is gepasseerd.

Op 24 nov. kon ik het internet niet meer op. Mijn 1e telefonisch contact was ten 09.48 en daarna nog ten ± 15.50 uur en ± 16.19 uur. Al met al dure gesprekken a raison van 10 eurocent per minuut.
Helaas kon deze dure helpdesk mij niet helpen.
Maar er zou teruggebeld worden de volgende dag om 19.30 uur. Daar ik deel uitmaak van de werkende maatschappij ben ik alleen op de avonden bereikbaar. Je raadt het al......er belt dus niemand.

Dan maar zelf de telefoon maar gepakt op de 26e nov. ten ± 19.07 en werd mij aangeraden alles maar de formatteren (????). Ten ± 20.52 uur weer contact opgenomen. Installeer Chello maar dan kunt weer het internet op was de boodschap. Je raadt het weer goed.....niet dus! Weer gebeld ten ± 21.26. Antwoordt: Wij bellen u morgenavond terug.....????? Iedereen belt maar geen UPC.

Dan maar weer zelf duur bellen op de 27e nov. ten ± 21.14 (weer ± 20 minuten) met als eindresultaat.....storing op uw moden mijnheer.....maar morgen heeft u internet en maken wij een afspraak met u voor een monteur.
Precies....op ZA maar weer even duur gebeld ten ± 21.00 uur......tot 21.18 uur. Weer geen internet......mag je je moedeloos en machteloos voelen? Ik denk het naar alle waarschijnlijkheid wel.

Op MA 1 dec. ten 09.33 maar weer eens gebeld. Na ± 10 minuten geen contact gekregen te hebben (wellicht overbelast?) heb ik uit woede en frustratie maar die dat geen contact meer gezocht.

Op 2 dec. toch maar weer DUUR contact gezocht ten ± 21.00 uur voor de duur van 22 minuten en 42 seconden!
EUREKA.....het lek kwam boven.....een foutieve DNS server.
Wat een helpdesk. Grandioos.

Nu maar even, uit voorzorg een aangetekende brief verzenden, om te vragen of de kosten van deze dure contacten verrekend kan worden met mijn volgende factuur.
Antwoordt van UPC......u krijgt voor het niet kunnen gebruiken van het internet een astronomische vergoeding van Euro 11,65.
Een wederom dure navraag bij UPC....."stuurt u maar weer een klachtenbrief dan zal er over beoordeeld worden". Goedemorgen!
Alleen denk ik er anders over en hopelijk ben ik geen incidenteel geval en wacht ik met smart op aansluiting die binnenkort gerealiseerd gaan worden.

Tot zover mijn reactie.

peer

Ongelezen bericht door peer »

Krijgen jullie antwoord van UPC???
Dat is mij nog nooit gelukt.
Op de website staan diverse manieren om contact met ze op te nemen, maar vragen via email worden beantwoord met de mededeling, dat je een brief moet sturen en die brieven worden niet beantwoord!

Gesloten