Wie heeft er wel eens met succes aanspraak gemaakt op het UPC Garantieplan ?
Zelf heb ik, tervergeefs, een poging gedaan om aanspraak te maken op het plan.
Na per e-mail (via een niet-Chello verbinding) een melding van een storing te hebben gemaakt, welke duidelijk niet bij mij lag. Een bevestiging hiervan ontvangen en later een antwoord van de helpdesk. De storing werd na ruim 24 uur opgelost waarna het internet weer werkte bij mij thuis, ik denk meteen "Garantieplan !". Keurig via qmail.upc.nl aanspraak gemaakt op het plan, daarna afwachten. Ruim een week later ontving ik hierop een antwoord van UPC met de mededeling dat er geen storing bekend was op het tijdstip. Ik heb echter meerdere malen per mail, en later ook telefonisch contact gehad over deze storing en duidelijk in de eerste mail "Storingsmelding" gezet. In een respons en verdere aanvragen werd niet reageerd doro UPC/Chello kennelijk was voor hun met "Geen storing bekend" de hele zaak afgedaan.
Wimpelt UPC/Chello soms alle individuele aanvragen op het garantieplan af onder de noemer "geen storing bekend" en is het hele garantieplan een schijn-waarborg ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC Garantieplan
Re: UPC Garantieplan
Waarschijnlijk wel UPC staat alleen garant voor misleiding van de consument. Dus neem je een abo bij Chello/UPC ben je gegarandeerd
van oplichting en misleiding in dit geval leveren ze dus wat ze beloven.
van oplichting en misleiding in dit geval leveren ze dus wat ze beloven.
Re: UPC Garantieplan
vraag ralfjuh ff of ie het aan zijn topmanager wil vragen, die is nl hjeel erg eerlijk