LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC gebruikt machtspositie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door hoffie »

is simpel simpel zieltje als je overboekt naar dezelfde bank met een telefonische overboeking staat het dezelde dag (paar minuten later) op de rekening van de ontvanger....

maar je zal mij niet horen zeggen dat dan direct een auto moet uitrukken om desbetreffende figuur weer aan te sluiten, daarvoor moet je bij de topic starter zijn....

maar het is gewoon het constante liegen dat UPC mbt dit soort zaken doet.....

waarom zeggen dat het geld nog niet binnen is???? wees gewoon eerlijk en zeg dat opnieuw aansluiten 3 dagen kost

sabje!
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jul 2005 12:38

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door sabje! »

En hoe durft u het uberhaupt in uw hoofd te halen te gaan klagen over deze 72 uur, UPC heeft namelijk iets langer dab 72 uur op u moeten wachten.
Nee nou word ie nog mooier! Ze hebben het al veel eerder man! Pffff word zo moe van je
Ik ga er verder niet meer over uitwijden ik heb het hele verhaal superrrrduidelijk uitgelegd.

PS ik heb een eigen bedrijfje aan huis en heb dagelijks met klanten te maken.
Ik weet tenminste hoe ik daarmee om moet gaan. Kunnen jullie nog een puntje aan zuigen.

j.van mourik
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 aug 2005 22:26

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door j.van mourik »

Ja ja mischa 0320 hier is ze weer ga je nu weer zeggen dat ik een borderliner ben want ik plaats het artikel nog een keer en ook een verwijzing naar actie kabelklacht als je denkt dat al deze mensen verhaaltjes uit hun duim zuigen dan zou ik zelf ook maar eens gaan kijken hoeveel reacties er in 3 dagen tijd in den haag zijn binnen gekomen.Jammer dat ze je bericht hebben bewerkt.

En frisian de postbank is inderdaad ingeschakeld door actie kabelklacht vandaar de reactie van hun kant en trouwens waarom mag agro niets zeggen we mogen allemaal onze mening geven zolang er bij UPC een wanorde heerst is het logisch dat mensen hun reactie op een forum willen spuien.
Laten we beginnen met UPC stuurt je een rekening men moet deze voor 5 april betalen als het geld niet op 6 april binnen komt dan krijg je gelijk een boete en een week later komt er weer een boete bovenop tot het bedrag aardig oploopt en dan schakelen ze een deurwaarder in, hoe komen we toch aan die spookrekeningen?????Bij andere bedrijven krijg je fatsoenlijk een herinnering een tweede en dan een aanmaning.
En ga niet beweren dat dit niet waar is want ik ben zelf bij jullie op het hoofdkantoor geweest bij de heer styaart en heb het met eigen ogen gezien.

Als een bedrijf zo'n wanorde maakt word het tijd dat de minister iets gaat doen en ik en vele anderen zijn blij dat minister brinkhorst briest en het niet langer accepteerd dus mensen wilt u snel dat er iets gebeurt schroom dan niet om een brief naar de instantie's te schrijven in het onderstaande overzicht groetjes joke van mourik. Geplaatst op 17 Aug 2005 22:48 door j.van mourik


--------------------------------------------------------------------------------

Hierbij een reactie van joke van mourik in 2003 heb ik samen met de sp een actie gevoerd tegen upc wij hebben een zwartboek gemaakt en hebben ook contact gehad met het nma. graag geef ik jullie hier wat adressen misschien als een ieder die problemen heeft met dit bedrijf de minister en het nma op de hoogte steld dat er dan eindelijk iets gebeurt tegen de wanprestaties van dit bedrijf.
Allereerst bij de consumentenbond zijn voorbeeldbrieven te krijgen als u klachten heeft over de diensten van upc. www.stichtingdeombudsman.nl
Voor telefoonaansluitingen: De geschillencommissie Telecomunicatie en vecai Postbus 90600, 2509LP DenHaag Tel:070-3105310
Voor internet De geschillencommissie NLIP: Postbus 90470, 2509LK Den Haag Tel:070-3140291 www.nlip.nl
Nma, postbus 16326, 2500 BH Den Haag Tel:070-3303330 www.nma-org.nl
Ministerie van Economische zaken L.J.Brinkhorst
Bezuidenhoutseweg 30
2594 AV Den Haag

Het Kabinet der Koningin
Postbus 20016
2500EA S'Gravenhage
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben joke van mourik

Naar boven
Geplaatst op 17 Aug 2005 22:48 door j.van mourik


--------------------------------------------------------------------------------
(none) Actie Kabelklacht Ervaringen van UPC-klanten Dit is een uitgave van het Comité kabelklacht SP Tweede-Kamerfractie Postbus 20018, 2500 EA Den Haag Inhoud: * Inleiding * De klachten * De rekening * Spooknota's * Als je er vanaf wilt... * Rapportcijfers * Conclusies * Aanbevelingen Inleiding ...
http://www.sp.nl/actiekabelklacht/rapport.stm 05-09-2003 (57569 bytes)


[/i]

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Frysian, ik vind het leuk dat je het opneemt voor UPC. Ik ben geen collega van je, maar een enthousiaste klant. Ik ken gelukkig niemand die problemen heeft met UPC, zelf wel een en ander meegemaakt, maar........ ALLES is tot in de nopjes en tot volle tevredenheid ALTIJD snel en kundig opgelost.

Ik begrijp vaak niet hoe men die problemen kan hebben. Als je gewoon belt met het Call Center (Brandemeer), zal de medewerker het nakijken en corrigeren. Het is vaak -natuurlijk niet altijd- de eigen schuld van de klant, daarvan ben ik overtuigd.

Ik zou je de moeite willen besparen om in discussie te treden met Agro of Hoffie, want een zinvolle disccussie hebben ze nog nooit van gehoord.

Wel telkens iedere positieve posting onderuit halen, dat is hun dagtaak geworden blijkbaar. Je hebt bij hen niets te winnen en UPC is beter af, zonder dit soort type klant! Geloof me. Laat die maar lekker naar KPN gaan, kunnen ze weer naar hartelust doorzemelen.

Ik heb altijd respect gehad voor jullie als medewerkers, ik kan me de toonzetting van veel klanten voorstellen, zeker als je dit soort types aan de lijn krijgt, die dit forum zitten te vervuilen met hun persoonlijke ongerief jegens UPC. En toch doen jullie weer je best om zaken uit te zoeken en de klant zo goed mogelijk te helpen. Petje af! :lol:

Ondanks alle negativiteit vind ik dat je trots kunt zijn dat je UPC medewerker bent. UPC is telkens de eerste met de nieuwste en modernste technologie en biedt dat ook nog voor zeer schappelijke prijzen aan. Een bedrijf dat erg leuke diensten aanbiedt. (TV kijken, internetten en bellen, alle drie mijn hobby!)

Nog een prettige avond.

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Bericht voor Joke van Mourik...

ja Joke, ik had dat nooit moeten zeggen. Je hebt helemaal gelijk en ik biedt je mijn excuus hiervoor aan.

Ik hoop werkelijk dat jouw probleem snel wordt opgelost.

sabje!
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jul 2005 12:38

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door sabje! »

Gatverdamme Mischa je bent om te kotsen!!!
Zoals jij UPC ophemelt is niet gezond hoor voor een doorsnee nederlander.
Vaak is het de klant zijn eigen schuld zegt ze gewoon.

Ik word niet goed van je met je domme gezwets.Je praat als een aardbei!
Ga uit je neus pulken daar ben je waarschijnlijk beter in, en iets te ver naar boven gepulkt en net ff teveel weggepulkt.

Ook het feit dat je er niet tegen kunt dat er mensen ontevreden zijn.
Ook belachelijk.
Dus omdat JIJ nooit problemen met ze hebt, heeft niemand ze?
Droom lekker verder meid. Dat is het beste, wij doen er iets aan, dat lijkt ONS het beste!

Blijf jij maar fijn bij UPC dat je zo goddelijk over ze te spreken bent dat weten we nu wel.
Ik kots ff verder als dat mag oke?

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Ja hoor, ik vind het goed.

Maar ehhhh, heb je het nou over jezelf of .....

ik wordt namelijk misselijk van alle vunzigheden die JIJ post.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door hoffie »

Misha je valt bij elke post van je door de mand dat je medewerkster bent op de helpdesk van UPC

vertel me eens waarom je 50 x positief over een bedrijf gaat posten als je er niks mee hebt, daarnaast post je alleen over UPC is er geen enkel ander bedrijf waar je positief over bent?????????? als ik over een bedrijf positief ben ga ik echt niet elk uur een post doen, ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg tevreden over de vervanger bij mij voor chello SX4ALL maar om daar nou steeds op posts op te gaan reageren (okee probleem er zijn geen posts)

maar ach zal wel lekker betalen

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door hoffie »

en ehhh Mischa als ze nou gewoon mijn borg terugbetalen zal je mij hier niet meer zien hoor, dus is ff tip voor je baas

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Trouwens ik ben blij dat "JULLIE" er wat aan doen.....

Wat eigenlijk ???

Mensen behoeden zeker tot het afnemen van diensten van UP ???

En jij denkt dat er iemand is die "JULLIE" serieus neemt ??? Wie is eigenlijk "WIJ" ???

Jij, Agro en Hoffoe ??? Oh come on.... G E T A L I F E !!!!

sabje!
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jul 2005 12:38

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door sabje! »

Je ziet dingen die er niet zijn. Ik post niet vunzig
Maar goed we dwalen af, en ik ga niet mijn tijd langer verdoen aan aardbeien zonder inhoud, en een wellus nietus spelletje met een hersenloos figuur, dus ik wens je veel plezier bij UPC ..

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door hoffie »

grin jij het een lekker leventje als betaals leugenaartje van UPC

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Dank je voor je complimenten !

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door hoffie »

hahaahahahaha dus dom ben je echt!!!!!!!!!!!!!!!

sabje!
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jul 2005 12:38

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door sabje! »

Mischa0320


Geplaatst op 06 Sep 2005 23:05 door Mischa0320


--------------------------------------------------------------------------------

Dank je voor je complimenten !

Naar boven
Ja zo zie je maar zo ben ik ook,ik kan wel complimenten maken hoor! ;)
haha welteruste allemaal ik ga niet meezinken op het schip MISCHA

j.van mourik
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 aug 2005 22:26

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door j.van mourik »

Mischa gelukkig heb ik geen problemen met UPC helaas heb ik alleen nog kabel T.V van dit bedrijf wat dus in een jaar tijd is verhoogd van € 7.65 naar € 16.53 omdat het contract in onze gemeente af liep. Ik zit dus te wachten dat er inderdaad door de E.U. toestemming word gegeven om dit bedrijf aan te pakken met dat monopolistisch gedrag zolang er niets gebeurt zal ik mensen proberen wegwijs te maken Ik vind het namelijk heel erg als mensen in de schuldsanering terecht komen en dan gebruik mogen maken van een voedselpakketje via de voedselbank waar ik in het bestuur zitting ga nemen.Ook werk ik vrijwillig naast mijn baan in de clientenraad sociale zaken en heb dus veel contact met mensen die door zulke wanprestaties in de problemen komen. Ik vind het trouwens netjes dat je je exuses aanbied en ik hoop dat je even een kijkje gaat nemen op de site van de SP zodat je kunt zien wat er de afgelopen jaren gespeelt heeft bij bovengenoemd bedrijf.
Ik zelf heb een betere naam voor dit bedrijf bedacht. ***. vertaalt KABELBEDRIJF UITERMATE TELEURSTELLEND

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Ik ga kijken Joke!

Als ik jouw bezigheden en werkzaamheden zo lees dan denk ik dat je een sterke, sociaal ingestelde en welbespraakte vrouw bent.

UPC heeft blijkbaar een no nonsens incasso beleid. Op zich zijn ze gerechtigd zo een beleid te voeren. Ik vind dat er op tijd dient te worden betaald.

Het is wel erg triest dat klanten de dupe kunnen zijn van een verkeerde rekening en daardoor worden afgesloten. Je hebt daarin gelijk.

Echter in de loop der jaren heb ik UPC leren kennen, als een redelijk en schappelijk bedrijf waar zeker ook mensen werken die doortastend, snel en klantvriendelijk handelen. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat er klanten zijn met problemen die zich maandenlang aanhouden.
Ik weet bijvoorbeeld ook dat UPC uiterst schappelijk is bij het aangaan van betalingsregelingen met klanten die de rekening moeizaam in één keer kunnen betalen.

Dat de prijs voor het kabeltelevisie basispakket zo omhoog is gegaan is zelfs ook voor mij een doorn in het oog. Echter bijna alles is in onevenredigheid in prijs gestegen, daarover kunnen we avondenlang aan besteden.

Maar goed, net als de NS, NUON en vele andere nutsbedrijven die miljoenen euros steken in sponsoringen en exhorbitante salarissen aan kaderpersoneel, terwijl ik vind dat deze miljoenen euros horen in de zakken van de klanten die blijkbaar teveel betaald hebben!

Ik wens je succes Joke bij het opstarten van het Voedsel Pakketten werk (weer eens iets anders dan de Voordeel Pakketten van UPC) :lol:

en ik hoop dat je voldoening zult ervaren bij de uitvoering van dit alles.

frisian
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 sep 2005 13:58

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door frisian »

Hallo joke,


Tot aan 9-02-2005 heb ik door fouten van mijzelf in het verleden in de schuldsanering gezeten en was aangewezen op een sociale dienst uitkering, u kunt niet UPC de schuld geven van zo'n schuldsanering, door mensen zoals u, in de volksmond "de linkse kerk"ben ik nu aan het werk voor ongeveer 100.- p.m. meer dan mijn uitkering, de SP en GL willen de uitkeringen verhogen maar kunnen ze beter verlagen om de mensen te prikkelen om weer aan het werk te gaan, maar dat even buiten beschouwing.
De abb. kosten zoals die nu betaald moeten worden zijn de laagste van europa en ik denk dat u zich beter druk kunt maken over de aangekondigde verhogingen van de energie kosten en van de dure benzine prijzen.

motnamol
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2005 19:08

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door motnamol »

ik had ook een blokkade. Vervelend. Was op vakantie en heb geen automatische incasso. Ik ben namelijk zelf de baas over mijn rekening en het gaat nooit, op deze ene keer na dan, fout.
En wellicht hebben ze gelijk maar meewerken en service verlenen aan goede en vaste klanten, daar hebben ze bij UPC geen kaas van gegeten.

Ik ben voor mijn werk afhankelijk van internet. Ben meteen wezen betalen bij een UPC center, maar meteen aansluiten... nee meneer dat kan niet. Daar gaat maximaal 72 uur overheen. onzin! maar ik blijf aardig. Alleen dat aardig zijn hou je niet vol als je hebt te maken met medewerkers die zich geen ruk interesseren voor hun klanten. Ze drukken op hun toetsjes, geven antwoord zoals ze hebben geleerd en wijken daar niet vanaf.

Jammer, want ik had eigenlijk geen problemen met dit bedrijf, maar nu hebben ze me toch zover dat ik heel snel weg ga bij dit logge bedrijf. oh ja, las ik nu net dat bij een blokkade je niet uit kan bellen, behalve naar 112 enz enz, om zo verder geen kosten te maken. maar je kan wel de klantenservice bellen voor 10 cent per minuut. Dat gek genoeg dan weer wel. En dat staat echt wel op mijn rekening! Overigens, betalende klanten betalen voor hun telefoontje aan UPC. Dat is helemaal lyp! 10 cent per minuut omdat jij een probleem hebt met een product waar je al voor betaald. Omgekeerde wereld. Geen service en niet soepel. Het wordt tijd dat die kabel net als bij de KPN vrij worden gegeven en dat er ruimte gemaakt gaat worden voor concurrentie!

sabje!
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jul 2005 12:38

Re: UPC gebruikt machtspositie

Ongelezen bericht door sabje! »

Ja Motnamol, dat is nou precies wat ik ook vertelde. Jouw verhaal lijkt erg op de mijne :)
En wat je zegt over dat blokkeren, je kunt wel hen bellen voor 10 ct per minuut.
Ook zoiets belachelijks, dat ze daar inderdaad extra geld voor vragen als je al voor hun diensten betaald.
Echt de omgekeerde wereld.
Oh en wat je zegt over dat je aardig probeert te blijven, maar je daar uiteindelijk steeds meer moeite mee hebt dat herken ik ook zo he?
Goed verwoord van je


UPC weg ermee

Gesloten