LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC geeft het op!!!!!!!!!
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
Tja de klant is koning , geld dat nou ook voor upc klaarblijkelijk niet dus
rekeningen die zo maar ongevraagd verhoogd worden bandbreedte word ongvraagd aangepast.bel ik hulpdesk op de eerste keer dat alles zo traag als str..t draait zegt men mij meneer moet u even kijken in uw email ten eerste werkt dat al niet meer. ik zit namelijk al bij upc vanaf dag een dat dat geweldige bedrijf bestaat †.dus waar die gegevens nog uit hangen.duno. en als bod er bovenop draait het zo traag. dat het openen van een pagina op internet een halve dag duurt.
ik heb nog nooit ergens over lopen zeuren tot op de dag dat ik de nieuwe modem kreeg de classic eurodocsis.klaar blijkelijk moet ik maar
overgaan op het chello plus want dan kan ik in eens meer dl/upl want
dan ben ik geen internet snelheidsmonster meer voor mijn buuren op een en de zelfde internet snelweg.BS .als upc gewoon toegeeft dat het slecht gaat en mij gelijk vraagd meer te betaalen en chello plus aan bied had ik daar nog over na kunnen denken. maar nee achter mijn rug om dingen aanpassen.†††
† met upc
rekeningen die zo maar ongevraagd verhoogd worden bandbreedte word ongvraagd aangepast.bel ik hulpdesk op de eerste keer dat alles zo traag als str..t draait zegt men mij meneer moet u even kijken in uw email ten eerste werkt dat al niet meer. ik zit namelijk al bij upc vanaf dag een dat dat geweldige bedrijf bestaat †.dus waar die gegevens nog uit hangen.duno. en als bod er bovenop draait het zo traag. dat het openen van een pagina op internet een halve dag duurt.
ik heb nog nooit ergens over lopen zeuren tot op de dag dat ik de nieuwe modem kreeg de classic eurodocsis.klaar blijkelijk moet ik maar
overgaan op het chello plus want dan kan ik in eens meer dl/upl want
dan ben ik geen internet snelheidsmonster meer voor mijn buuren op een en de zelfde internet snelweg.BS .als upc gewoon toegeeft dat het slecht gaat en mij gelijk vraagd meer te betaalen en chello plus aan bied had ik daar nog over na kunnen denken. maar nee achter mijn rug om dingen aanpassen.†††
† met upc
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
Het Eurodocsisplatform vermindert inderdaad het buurman effect, maar daar was het UPC niet om te doen. Ze kunnen het modem nu afknijpen bij misbruik.
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
Wat heb jij de hele tijd met dat "misbruik". Wat er in de Algemene Voorwaarden oonder misbruik verstaan word is net zo goed te doen met een afgeknepen modem dan met een modem op volle snelheid allen kan je minder mensen lastig vallen in dezelfde tijd.Het Eurodocsisplatform vermindert inderdaad het buurman effect, maar daar was het UPC niet om te doen. Ze kunnen het modem nu afknijpen bij misbruik.
Dat het optreden tegenover het datalimiet, sorry "overmatig datagebruik", beter gaa met Eurodocsis valt nog te bezien in de praktijk.
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
kun je nagaan wat wij als klanten van UPC moeten doorstaan.Geplaatst op 01 Sep 2004 01:39 door a bodde
--------------------------------------------------------------------------------
Geef mij maar ontslag lang genoeg voor dat zooitje moeten pezen.
onze gezondheid is belangrijker dan die klereklanten van UPC.
jij noemt ons klereklanten, jullie van UPC zijn klereleiers.
zo is het en zo blijft het.
enneh a bodde het is niet te hopen dat jouw nieuwe baas ziet wat jij gezegd hebt dan krijg jij geen baas meer in dit soort branches.
denk je nou echt dat jouw nieuwe werkgever die mensen wilt hebben die klantvriendelijk zijn, dit soort mensen als jij aanneemt?
dacht van niet!
blijf maar lekker werkeloos, dan voel je ook eens wat het is.
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
Persoonlijk ken ik de heer Bodde, en ik ben het met Dhr Angenent eens, het is de meest kwaadaardige service persoon van UPC, en een goede raad blijf bij hem uit de buurt.
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
Nee hoor blijkbaar ben je nou eenmaal een kwadaardig persoon. Maar troost je, UPC zit er vol van!
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
wil even reageren op Gast 27-aug 11.06
werk zelf ook bij upc en daar worden nog steeds vaste contracten gegeven en het is leuk om daar te werken goede voorwaarden en veel vrije dagen.
kan je niet voorstellen zeker, maar al die klant die lopen te zeuren moeten gewoon hun eigen administratie eens bijwerken klopt vaak ook niks van tuurlijk upc heeft een slechte naam dus maken ze daar maar lekker gebruik van en hun eigen administratie deugt van geen kant en ik spreek uit ervaring!!
upc maakt ook fouten net zoals vele andere bedrijfen maar daar leren we ook weer van.
werk zelf ook bij upc en daar worden nog steeds vaste contracten gegeven en het is leuk om daar te werken goede voorwaarden en veel vrije dagen.
kan je niet voorstellen zeker, maar al die klant die lopen te zeuren moeten gewoon hun eigen administratie eens bijwerken klopt vaak ook niks van tuurlijk upc heeft een slechte naam dus maken ze daar maar lekker gebruik van en hun eigen administratie deugt van geen kant en ik spreek uit ervaring!!
upc maakt ook fouten net zoals vele andere bedrijfen maar daar leren we ook weer van.
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
Daar willen mensen echt niet aan Gast, de klant heeft immers altijd gelijk(sic!).
Maarre, in welke regio werk jij dat er nog vaste contracten worden gegeven???
Maarre, in welke regio werk jij dat er nog vaste contracten worden gegeven???
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
Als jij me nou een euro geeft voor elke keer als UPC verkeerde antwoorden of verkeerde serivce geeft, dan hoef ik nooit meer te werken.upc maakt ook fouten net zoals vele andere bedrijfen maar daar leren we ook weer van.
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
Ervaren personeel bij UPC??? Ik ben wel benieuwd waar ze die dan al die tijd verstopt hebben. Elke keer als je ze belt/ belde krijg je namelijk zo'n figuur aan de telefoon (als je het zo lang uithoud in de wacht tenminste) die bij elk ding wat je aangaf de schuld bij de klant legt en dan uiteindelijk na lang aandringen toch maar op afstand de modem opnieuw configureerd. Als dat ervaren personeel is dan zijn de Teletubbies gevechtspiloten.Niet alleen in de storingsdienst wordt gesneden, ook Customer Care in de regio's Gelderland, Friesland en Noord Holland raakt veel ervaren personeel kwijt.
worden.
[/quote]
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
Hm nog onbeschreven voor valletje word ik op 26-04-04 zomaar afgesloten tv weg geen internet meer,dus ik denk kan gebeuren storing
aan einde midag nog steeds niks. dus ik ga bellen blijkt dat er een van mijn buren problemen met betaalen te hebben (gek he hoe kan dat nou) hebben ze dus weer zomaar wat gedaan.dus als ik niet opbel uiteindelijk .zat ik nou nog zonder tv/internet.maar ja zo gaat dat he.
net als in de supermarkt het winkel personeel beslist wel wat jij in je mandje gooit he. of eruit haalt .
aan einde midag nog steeds niks. dus ik ga bellen blijkt dat er een van mijn buren problemen met betaalen te hebben (gek he hoe kan dat nou) hebben ze dus weer zomaar wat gedaan.dus als ik niet opbel uiteindelijk .zat ik nou nog zonder tv/internet.maar ja zo gaat dat he.
net als in de supermarkt het winkel personeel beslist wel wat jij in je mandje gooit he. of eruit haalt .
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
Ja, nou verwacht je daar een opleiding voor iemand in de Raad van Bestuur van UPC. Zinsopbouw EN spelling. Schei uit, dan heb je het gelijk over een senior UPC medewerker, een specialist. Daar hebben ze de salarissen niet voor. Nee, een onafgeronde bassisschool opleiding, dat kwalificeert je als UPC helpdesker.Als introductie mag je wel eens een cursus "Nederlands, zinsopbouw en spelling" volgen.
Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!
Digitale tv/snel internet/telefonie via kpn goedkoper betrouwbaarder dat wordt eindelijk het einde voor upc.
2006 zijn we van upc verlost.
heel nederland via digitenne en weg bij de kabel.
2006 zijn we van upc verlost.
heel nederland via digitenne en weg bij de kabel.