LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC geeft het op!!!!!!!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
moneymaker

UPC geeft het op!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door moneymaker »

UPC is begonnen om zijn storingsdiensten op een laag pitje te zetten.
Bespaart hun heel wat dollartjes immers de storingen lossen zich toch wel automatisch op zo redeneert UPC en kunnen er een boel van die monteurtjes naar het UWV incl onderaannemers met hun boevenbendes.opgeruimt staat netjes, klanten hebben ze niet.
toestemming om maandelijks rekeningen te plunderen is hun hobby.

Gast

Re: UPC geeft het op!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Niet alleen in de storingsdienst wordt gesneden, ook Customer Care in de regio's Gelderland, Friesland en Noord Holland raakt veel ervaren personeel kwijt.

UPC heeft namelijk besloten te bezuinigen op vaste krachten. Alle medewerkers die met hun derde jaarcontract bezig zijn, verliezen hun baan aan het einde van het huidige contract. Op die manier hoeft UPC ze geen contract-voor-onbepaalde-tijd te geven.

Voor deze medewerkers komen flexwerkers op detacheringsbasis in de plaats. Medewerkers die dus hoogstens een paar maanden tot een jaar bij UPC werken en zo dus nauwelijks ervaring en kennis kunnen opdoen voordat ze weer worden weggestuurd.

De klantenservice was al niet super, maar zal hierdoor nog minder worden.

Dropdead

Ongelezen bericht door Dropdead »

Voordeeltje van deze reorganisatie is echter wel dat er een leger aan "klokkenluiders" paraat staat om dit forum te vullen.

Gast

Komt deze informatie uit een betrouwbare bron?

Ik ben al jaren met wat openstaande posten bezig en ik ben bang dat het weer overnieuw zal beginnen, dat gezeik over vermeende niet betaalde rekeningen.

Gast

Zeer betrouwbare bron.

Kees jan

Ongelezen bericht door Kees jan »

Ik geef het op.Ze willen me niet bij UPC aannemen.
:cry:

Gast

Oh jee Keesjan zit ook in zijn 3e jaar

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Wil de trieste gast hierboven die nog niet eens als gastarbeider in ons land aan het werk mag even stoppen met het gebruiken van mijn naam? Dank u.

Gast

Jouw naam. Keesjan of Kees jan? ik zie twee verschillende namen!

Kees jan

Ongelezen bericht door Kees jan »

Voordeeltje van deze reorganisatie is echter wel dat er een leger aan "klokkenluiders" paraat staat om dit forum te vullen.

A Bodde

Ongelezen bericht door A Bodde »

Klopt als een bus, het is eenmaal een feit dat de storingen door toedoen van monteurs en onderaannemers verergerd worden wegens gebrek aan vakkennis, en dat van de 10 storingen 9 door klanten veroorzaakt worden internetvirussen slechte bekabeling loszittende contacten misaanpassingen ed.onnodig om de storingdienst hierbij te betrekken die maken het nog erger ... WEG ERMEE DUS>>>???

Gast

Ook dreigend ontslag Antoin?

Hier op front maar liefst 17 man (Nijmegen). Ik hoorde dat er in Leeuwarden zelfs 36 man uitmoeten.

a bodde

Ongelezen bericht door a bodde »

Geef mij maar ontslag lang genoeg voor dat zooitje moeten pezen.
onze gezondheid is belangrijker dan die klereklanten van UPC.

Anakin

Ongelezen bericht door Anakin »

[off-topic]Elke keer als ik de term UPC/Chello hoor, moet ik altijd weer denken aan dat stukje van Patrick Kicken, dat hij de huilende helpdesk-medewerker aan de lijn heeft omdat hij geen klacht heeft, maar een compliment maakt...

Komt dat nou vaak voor? Dat mensen complimenten maken?

Ben er gelukkig al een jaar weg.

O ja, uhm, KeesJan? Grote weiden vol met vers groen gras hoor!! En milka-koe zou hier topprestaties leveren![/off-topic]

Kwalijke zaak van UPC, met daar bovenop de gisteren bekend gemaakte verlaging van datalimieten...

Greetz!

Gast

Tja je bent een rund als me met UPC stunt :lol: :lol: :lol: :lol:

Gast

Geef mij maar ontslag lang genoeg voor dat zooitje moeten pezen.
onze gezondheid is belangrijker dan die klereklanten van UPC.
Huh? klereklanten? wat hebben die fout gedaan????

Gast

Wat de klereklanten van UPC fout hebben gedaan is toch niet zo moeilijk te begrijpen.

Namelijk ze maken de fout bij UPC dat de klereklanten door te verlangen van UPC dat ze krijgen waarvoor ze betalen.
Dit terwijl aan dit verlangen UPC met geen mogelijkheid kan voldoen, en daarom zijn het klereklanten

Snappie :?:

Gast

Ik hoop dat jullie ja jullie nergenes maar dan ook nergens meer aan de bak zullen komen.

Staat niet zo leuk op je CVtje 1 jaar Chello Desk minuten vullen
:lol:

Gast

Wat de klereklanten van UPC fout hebben gedaan is toch niet zo moeilijk te begrijpen.

Namelijk ze maken de fout bij UPC dat de klereklanten door te verlangen van UPC dat ze krijgen waarvoor ze betalen.
Dit terwijl aan dit verlangen UPC met geen mogelijkheid kan voldoen, en daarom zijn het klereklanten

Snappie
nee

Gast

Toont eigelijk wel het dernk-niveau van een UPC\Chello medewerker :wink:

Gesloten