LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC geen goede service aan klant!!!!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Har06

Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!

Ongelezen bericht door Har06 »

oppie11 schreef:Jan zo te lezen heb je zelf de wandcontactdoos kapot gemaakt door al je geklus. En maar klagen over UPC. Omgekeerde wereld.

Op RTL 4 is er een klusprogramma voor handige huisvrouwen :) :lol:

devious

Ongelezen bericht door devious »

MAAR nog erger: TS krijgt zelfs excuses van UPC voor het feit dat TS zèlf de boel had gesloopt. En de waterleiding aan het IS/RA had doorgelust waardoor de AOP van krachtstroom werd voorzien. Dat krijg je ervan als je twee stoppenkasten aan elkaar knoopt met een lichtslang.

Har06

devious schreef:MAAR nog erger: TS krijgt zelfs excuses van UPC voor het feit dat TS zèlf de boel had gesloopt. En de waterleiding aan het IS/RA had doorgelust waardoor de AOP van krachtstroom werd voorzien. Dat krijg je ervan als je twee stoppenkasten aan elkaar knoopt met een lichtslang.

Heeft Ts bovenstaande allemaal geschreven ??? :wink:

dalesio17

Ongelezen bericht door dalesio17 »

al een paar dagen werkt mijn modem en mijn digitale tv slecht heb upc gebeld om te vragen of er een storing is ze konden geen storing vinden gisteren avond begon mijn modem en tv weer goed te werken heb ze gebeld atviseerde mij om de monteur af te zeggen als hij voor niks moet komen kost mij dat 50 euro ik vind het niet normaal

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

devious schreef:MAAR nog erger: TS krijgt zelfs excuses van UPC voor het feit dat TS zèlf de boel had gesloopt. En de waterleiding aan het IS/RA had doorgelust waardoor de AOP van krachtstroom werd voorzien. Dat krijg je ervan als je twee stoppenkasten aan elkaar knoopt met een lichtslang.

Vind je het nodig om TS hier af te zei/ken? Zover ik op de hoogte ben , is het de bedoeling om mensen hier te helpen, niet om af te zei/ken.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

ciske schreef:

Vind je het nodig om TS hier af te zei/ken? Zover ik op de hoogte ben , is het de bedoeling om mensen hier te helpen, niet om af te zei/ken.
Afzeiken is TS anders zelf ook erg goed in. Evenals eigenwijs zijn.

ciske

olaf79 schreef:

Kan best zijn, zover het hier staat is het de bedoeling mensen te helpen, niet af te kraken.

olaf79

ciske schreef:
olaf79 schreef:

Kan best zijn, zover het hier staat is het de bedoeling mensen te helpen, niet af te kraken.
Toen hij werd geholpen maar niet beviel wat er geschreven werd, werd hij zelf behoorlijk onbeschoft. Tsja je zult oogsten wat je zelf zaait (wijze les van wijlen mijn moeder)

ciske

:lol: Die wijze les van je moeder doe je dan niet goed:-) ze heeft je vast niet geleerd om dan maar te gaan afkraken? :lol:

olaf79

ciske schreef::lol: Die wijze les van je moeder doe je dan niet goed:-) ze heeft je vast niet geleerd om dan maar te gaan afkraken? :lol:
Dat doe ik toch niet. Anderen kraken hem af en dat heeft hij aan zichzelf te danken. Het zou eerlijk zijn als u ook hem op zijn gedrag aanspreekt.

Help krijgen doe je alleen als je mensen die je hulp vraag respect geeft.

ciske

Dat doe ik toch niet. Anderen kraken hem af en dat heeft hij aan zichzelf te danken
:oops: Daar heb je gelijk in.

devious

en kraak ook niks af, ik verbaas me over het feit dat iemand zelf zijn eigen aansluiting om zeep helpt en daar doodleuk de ISP de schuld van geeft. Vervolgens komt er ook nog eens op ISP-kosten een persoon die alles weer herstelt èn de ISP biedt zelfs excuses aan voor het "ongemak".

Laat ik dat even vertalen naar mijn eigen leven: Ik voorzie mijn motor van nieuwe stickers en moet daarvoor die lelijke kabels en leidingen doorknippen omdat er anders in de stickers moet worden geknipt. Werkje klaar, maar ( heel verrassend ) de motor doet het niet meer. Dan zeg ik op het rijdersforum dat het allemaal niet normaal is, bel de garage en de volgende werkdag kan ik pas de machine brengen.
Dan belt Suzuki en die zorgen ervoor dat alles op hun kosten wordt gemaakt èn ik krijg excuses voor het feit dat een motor niet kan functioneren met doorgeknipte leidingen en kabels....

En niemand die dat gek vindt? opzekopse wereld jonge!

Har06

dalesio17 schreef:al een paar dagen werkt mijn modem en mijn digitale tv slecht heb upc gebeld om te vragen of er een storing is ze konden geen storing vinden gisteren avond begon mijn modem en tv weer goed te werken heb ze gebeld atviseerde mij om de monteur af te zeggen als hij voor niks moet komen kost mij dat 50 euro ik vind het niet normaal
is het nu zo,n kleine moeite om de afspraak te cancelen ?, gratis telefoon bij het totaal UPC pakket, bij het maken van de afspraak wordt gevraagd om de afspraak te cancellen indien de monteur overbodig is :lol:
en nee op Ciske reageer ik niet meer :D
Laatst gewijzigd door Har06 op 13 aug 2012 20:30, 2 keer totaal gewijzigd.

ciske

Har06 schreef:
dalesio17 schreef:al een paar dagen werkt mijn modem en mijn digitale tv slecht heb upc gebeld om te vragen of er een storing is ze konden geen storing vinden gisteren avond begon mijn modem en tv weer goed te werken heb ze gebeld atviseerde mij om de monteur af te zeggen als hij voor niks moet komen kost mij dat 50 euro ik vind het niet normaal
is het nu zo,n kleine moeite om de afspraak te cancelen ?, gratis telefoon bij UPC :lol:
Jee Har, wel eens van leedvermaak gehoord? Waarom zou TS die monteur afzeggen? laten ze het lekker zelf doen.

devious

Verdorie Ciske...nu reageert Har06 niet meer! :mrgreen:

ciske

devious schreef:Verdorie Ciske...nu reageert Har06 niet meer! :mrgreen:

Lekker rustig :lol:

Har06

Wel lastig als C haar vele ongenoegens op anderen moet loslaten, de moderator heeft het maar druk mee,nee ik had geen zin meer om telkens haar stalken te moeten ondergaan, waarbij een topic om zeep geholpen wordt.

Deze topic ging over het wanbeleid van UPC cq het on proffesioneel gedrag van de ingehuurde knutsel monteurs van fa Guidion cs wel of niet door drang/dwang van UPC, gelukkig biedt de klantenservice wel vaak uitkomst :lol:

ciske

[Deze topic ging over het wanbeleid van UPC cq het on proffesioneel gedrag van de ingehuurde knutsel monteurs van fa Guidion cs wel of niet door drang/dwang van UPC, gelukkig biedt de klantenservice wel vaak uitkomst
Nee Har , dit topic gaat over slechte service , dat het een andere draai krijgt , komt door jou . Jij zegt hier dat RR heeft gezet waar hij werkt, en dat heeft hij niet.

Stalken ben jij mee bezig.

Als het over jouw geliefde UPC gaat, dan slaan alle stoppen bij je door :lol:

Har06

Nee ik reageer niet meer op enkelen waaronder Ciske.
UPC is net zo goed en net zo slecht als alle providers, ik ga ervan uit dat ze hun best blijven doen en nee ik geloof niet dat de klantenservice de hoorn erop knalt,na een gesprek volgt er vaak een tevredenheidsonderzoek :lol:

ciske

Har06 schreef:UPC is net zo goed en net zo slecht als alle providers, ik ga ervan uit dat ze hun best blijven doen en nee ik geloof niet dat de klantenservice de hoorn erop knalt,na een gesprek volgt er vaak een tevredenheidsonderzoek :lol:

Was jij er bij dan?

Gesloten