Diverse keren een klacht per mail doorgegeven. Hierop is toegezegd dat er contact met mij zou worden opgenomen. Er is wel gebeld, echter met mijn huisgenoot. Die heeft duidelijk aangegeven nogmaals te bellen als ik thuis ben. Dit is beloofd door de medewerker. Wat krijg ik? ... een mail met: uw klacht is afgehandeld.
En zo weer terug bij af dus.
Toen de 4 klachten gebundeld in een brief. Deze brief is weken terug verstuurd. Geen reactie van UPC.
Wat een arrogante houding van zo'n organisatie.
Waarom niet normaal reageren, doen wat er beloofd is.
Klinkt dit bekent? wie o wie heeft hier ook ervaring mee gehad en weet de ultieme oplossing???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC geen reactie op klachtenbrief
Re: UPC geen reactie op klachtenbrief
[email protected] deze helpdesk doet meestal iets als de klant gelijk heeft tenminste
-
- verified
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34
Re: UPC geen reactie op klachtenbrief
Onze excuses voor het feit dat je nog geen reactie op je klacht hebt ontvangen. We willen je graag helpen.
Zou je een e-mail met je klantgegevens willen sturen naar [email protected] onder vermelding van 'Reactie Tros Radar Forum'. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een reactie.
Zou je een e-mail met je klantgegevens willen sturen naar [email protected] onder vermelding van 'Reactie Tros Radar Forum'. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een reactie.