LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC geen reactie op klachtenbrief

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
basseman
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 sep 2010 21:51

UPC geen reactie op klachtenbrief

Ongelezen bericht door basseman »

Diverse keren een klacht per mail doorgegeven. Hierop is toegezegd dat er contact met mij zou worden opgenomen. Er is wel gebeld, echter met mijn huisgenoot. Die heeft duidelijk aangegeven nogmaals te bellen als ik thuis ben. Dit is beloofd door de medewerker. Wat krijg ik? ... een mail met: uw klacht is afgehandeld.
En zo weer terug bij af dus.
Toen de 4 klachten gebundeld in een brief. Deze brief is weken terug verstuurd. Geen reactie van UPC.
Wat een arrogante houding van zo'n organisatie.
Waarom niet normaal reageren, doen wat er beloofd is.

Klinkt dit bekent? wie o wie heeft hier ook ervaring mee gehad en weet de ultieme oplossing???

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC geen reactie op klachtenbrief

Ongelezen bericht door Henri42 »

[email protected] deze helpdesk doet meestal iets als de klant gelijk heeft tenminste :)

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: UPC geen reactie op klachtenbrief

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

Onze excuses voor het feit dat je nog geen reactie op je klacht hebt ontvangen. We willen je graag helpen.

Zou je een e-mail met je klantgegevens willen sturen naar [email protected] onder vermelding van 'Reactie Tros Radar Forum'. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een reactie.

Gesloten