LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Glasvezel ??

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ErikG69

UPC Glasvezel ??

Ongelezen bericht door ErikG69 »

Hallo iedereen,

Ik wilde hier even een klacht neerleggen over het (bedrog) wat UPC geeft aan haar nieuwe klanten. Mijn contract met KPN liep af en omdat ik iets goedkopers wilde kwam ik uit bij UPC Glasvezel. Aangezien ik ook glasvezel in mijn huis had liggen, kwam dit mooi uit. UPC aangevraagd via internet en kreeg al snel bericht van mijn aanvraag. Maar ik kon niks terug vinden over glasvezel in mijn aanvraag, dus ik denk zal maar even bellen hoe dat nu zit. Werd vriendelijk te woord gestaan en alles kon nog wel versneld gaan zodat ik binnen 2 weken UPC zou hebben. Dus dacht, he dat is mooi werk en goede service. Alles geregeld en zelfs aan de telefoon gevraagd of het ook echt om glasvezel abonnement ging. Ik had nog heel duidelijk uitgelegd dat ik een glasvezel aansluiting in mijn woning had, en dat daar dus de aansluiting op gemaakt moest worden. Was geen probleem de monteur had altijd genoeg spullen bij zich. Paar dagen later was het pakket er al en alles met KPN al in gang gezet voor opzegging. Tot mijn verbazing zag ik in het pakket coax kabels liggen.??? Maar dacht monteur zal wel andere spullen hebben, had het tenslotte gemeld. Monteur komt en wil gaan aansluiten maar met de coax kabels. Dus ik alles uitgelegd aan de monteur en die zegt dan doodleuk, ja maar wij doen alles in huis met coax kabel wij hebben geen glasvezel voor in huis!!!!. Dus UPC verkoopt glasvezel maar ze hebben het niet, want als glasvezel via de coax kabel kan waarom moeten er dan zoveel glasvezel kabels getrokken worden. UPC bedonderd gewoon de mensen en ik vind dat daar is naar gekeken mag worden. Je kan niet met iets adverteren wat je niet hebt. Gelukkig kon alles nog op tijd hersteld worden zodat ik gewoon bij KPN kan blijven.

Groetjes Erik uit Dronten

UPC Webcare
verified

Re: UPC Glasvezel ??

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@ErikG69,

Vervelend om te horen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over onze diensten. Naar mijn weten adverteren / bieden wij onze producten, ondanks dat ons netwerk inmiddels vrijwel geheel uit glasvezel bestaat, niet aan onder de naam UPC Glasvezel.

Meer informatie over ons netwerk vind je hier: http://vragen.upc.nl/app/answers/detail ... /glasvezel

Ik wil graag voor je kijken wat ik voor je kan betekenen en wat hier mis is gegaan. Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

boef530

Re: UPC Glasvezel ??

Ongelezen bericht door boef530 »

UPC-netwerk is klaar voor de toekomst
UPC heeft de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in haar netwerk, dat inmiddels vrijwel geheel uit glasvezel bestaat. Zelfs het laatste stukje UPC-kabel, de aansluiting op uw huis, is volledig klaar voor de toekomst (onderzoek TNO voor het Ministerie van Economische Zaken, februari 2010). Voor de komende 10 jaar is er daarom geen enkele noodzaak om tot in de woning glasvezel aan te leggen.
@ts is het een beetje duidelijk.

Gesloten