LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC heft datalimiet op?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
agro

Re: UPC heft datalimiet op?

Ongelezen bericht door agro »

ADSL is net zo snel als chello, mogelijk zelfs sneller.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

kees jan supersnelheid van chello + 4608/512 voor 79.95 met downloadlimiet van 80 gig.
Geniet nu lekker van mn Demon Adsl lijntje van 8192/1024 voor maar 65 euro in de maand zonder downloadlimiet (nu ong 120 gig gedownload in 10 dagen zonder irritante meel). Heerlijk genieten voor minder geld.

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Downloadlimiet vind ik niet zo'n probleem. Mijn computer staat vol met allerlei meuk. Ik haal het "limiet" niet eens als ik nu zou willen. Films download ik niet, want ik heb vrienden en ik ga daar liever mee naar de bioscoop. Voor de rest kan ik alles downloaden wat ik wil. Snelheid vind ik geen probleem. De 2400 Kbits van Chello Classic is snel genoeg voor verreweg de meeste toepassingen. Snellere sites bestaan wel, maar dat is nauwelijks nuttig. Uploaden doe ik niet.

Als ik zou willen kan ik zo overstappen naar ADSL. Ik zit ongeveer 2,5 km van een centrale af. Chello Classic werkt echter prima. Waarom zou ik moeten overstappen? Het klinkt een beetje als: "mijn auto kan 250". In de praktijk is het verschil niet echt duidelijk.

Gast

sorry kees jan heb ook veel vrienden en beamer waarop ik samen met hun een film kijk en als je via een newsserver download merk je echt het verschil in snelheid wel.

Gast

Geniet nu lekker van mn Demon Adsl lijntje van 8192/1024 voor maar 65 euro in de maand zonder downloadlimiet (nu ong 120 gig gedownload in 10 dagen zonder irritante meel). Heerlijk genieten voor minder geld.

Keesjan

Stoer zeg. Ik ben onder de indruk. Ik heb nog een leven buiten het internet. Mensen die 120 GB per maand downloaden en die meuk ook nog allemaal gebruiken/bekijken/beluisteren zitten zowat de hele dag achter hun PCtje.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

Ik heb nog een leven buiten het internet.
grin Keesjan nou eens met een andere quote komen hoor deze kennen we zo langzamerhand wel, maar ehh dat andere leven van je, je reageerd wel de hele dag door, betaald UPC je zo goed?????????????

Ralfjuh.com

Ongelezen bericht door Ralfjuh.com »

adsl onmogelijk omdat we gaan vaste aansluiting in dit pand hebben ivm renovatie wil kpn geen lijntje leggen :( de kabels in de straat moeten vervangen, dat is het hele probleem ;-) en daar moeten we op wachten :( helaas, maar even afwachten...

PatriciaD

Ongelezen bericht door PatriciaD »

KeesJan vraagje:
"werk jij soms voor upc?"

Nee eff zonder gein -> ADSL voor mij geen optie -> why not? Dan mot ik me een huistel aanschaffen -> UPC wel uitkomst -> tja omdat ik dan geen andere mogelijkheid heb. Maar ja ik moet eerlijk bekennen dat die gasten van de "helpdesk" (als je dat uberhaubt zo mag noemen) wel super slecht zijn. Om het minste geringste willen ze een monteur langs sturen of moet je je virusscanner deinstalleren. Het is ook eigenlijk niet meer dan een Call-center. Eff lijsie afwerken ow dut nog steeds nie dan maar een monteur langs sturen. Monteurtje komt langs -> hmmmmm ligt nie aan de hardware -> dus monteurtje ander nummertje bellen (van de experts ahum ahum) en problem solved whaaa whaaa whaa dat was dan weer een halve vrije dag opgegeven voor zo'n kloothommel die een snelcursus "flikker maar over de muur" heeft gevolgt -> Hier op de helpdesk waar ik werk moeten we minimaal HBO informatica hebben gevolgd. 90% van de calls (incidenten) lossen we zelf per direct aan de telefoon op. 5% hebben we wat meer tijd voor nodig en de overige 5% zetten we door naar de 3e lijns -> dus daar kennuh ze nog wat van Leruh!

Gast

Hier op de helpdesk waar ik werk moeten we minimaal HBO informatica
lijkt me een beetje erg overdreven, of gaat het hier om de helpdesk van lego?????????

leg mij eens uit hoe je HBO informatica (minimaal) gehaaald hebt met deze kennis van onze nederlandse taal?????????????????????

Gast

Sterker nog op het moment dat we op hun CV zien staan dat ze bij UPC/Chello weggeorganiseerd zijn vallen deze kandidaten al af.

Meeste UPC helpdeskers hebben CCNA niet eens behaald en van ITIL en service hebben ze nog nooit gehoord

Keesjan

KeesJan vraagje: "werk jij soms voor upc?"
Nee hoor. Ik heb ook al vaker gemeld dat de service van UPC vrij slecht is. Als klant ben ik echter wel tevreden over de geleverde verbinding.
Hier op de helpdesk waar ik werk moeten we minimaal HBO informatica hebben gevolgd.
Dit is best dubieus. Om wat voor bedrijf gaat het? Helpdesk is over het algemeen MBO niveau. Dat is de reden waarom helpdesken bij grote bedrijven vaak slecht zijn.
Meeste UPC helpdeskers hebben CCNA niet eens behaald en van ITIL en service hebben ze nog nooit gehoord
Klopt, maar ik merk wel op dat CCNA en vaak ook ITIL niet eens deel uit maken van het curriculum van een HBO Informatica opleiding.

Gast

Je probeerd hier op dit fora alleen de schade te beperken voor UPC en het NTI maar met dieplinken kunnen wij het lekker druk maken voor je saaie *** L E V E N :P

Gesloten