LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC heft datalimiet op?
-
UPC heft datalimiet op?
JA!
vorige week stond er bij chello light nog een datalimiet van 1GB op, en nu...niks meer het is weggehaald...ik heb geinformeerd her en der en volgens mij en anderen is het nu een FUP (fair use policy) geworden...
iemand meer info?
vorige week stond er bij chello light nog een datalimiet van 1GB op, en nu...niks meer het is weggehaald...ik heb geinformeerd her en der en volgens mij en anderen is het nu een FUP (fair use policy) geworden...
iemand meer info?
Re: UPC heft datalimiet op?
grin je data limiet is er nog steeds hoor, dit klinkt alleen leuker bij het verkopen van nieuwe contracten.
kijk maar eens verder onder UPC internet
kijk maar eens verder onder UPC internet
FUP: keiharde limiet is verwijderd, maar als je er overheen gaat word je terug gezet in snelheid. Dat is echter beter dan helemaal afgesloten worden.
-
hmmz ik juig weer tevroeg....
zal de vlag ff binnenhalen en de slingers weg doen
zal de vlag ff binnenhalen en de slingers weg doen
En de FUP is 1 gig. Je geeft het beestje een ander naampje maar het blijft stinken naar UPC.
Ik had om die rede vorige week internet light genomen.
Kreeg ik ineens mailtjes over datalimiet!
Ik bellen en ze zeggen dat het de bedoeling was om per 1 juli geen datalimiet meer te hebben. Ben ik even belazerd . Ze zeggen was niet mogelijk voor de technische afdeling. Ikkan nu classic nemen zeggen ze.
Had ik liever adsl gehad dan misschien?
Echt een slechte zaak dus.
Kreeg ik ineens mailtjes over datalimiet!
Ik bellen en ze zeggen dat het de bedoeling was om per 1 juli geen datalimiet meer te hebben. Ben ik even belazerd . Ze zeggen was niet mogelijk voor de technische afdeling. Ikkan nu classic nemen zeggen ze.
Had ik liever adsl gehad dan misschien?
Echt een slechte zaak dus.
Mensen, lees die algemene voorwaarden nu eens. Zijn jullie allemaal zo dom om te tekenen zonder te lezen wat er staat? Kunnen jullie überhaupt lezen? Hebben jullie kennis over de werking van het internet (het is geen LAN!) en kennen jullie het verschil tussen fair use en abuse? Zo niet? Dan verdien je die ellende gewoon.
Hee Keesjan, leg eens uit waarom dat in engelse termen moet, misschien in de hoop dat een groot gedeelte van de mensen dit voor "het zal wel" zullen aannemen?????????????
een "fair use" die iedere maand naar beneden gaat is volgens mij niet helemaal fair tegenover de gebruikers, of ben ik nu weer DOM Keesjan??????????????
maar tip Keesjan, ga eens kijken op Chello-underground kan je zien hoeveel er al weggelopen zijn
een "fair use" die iedere maand naar beneden gaat is volgens mij niet helemaal fair tegenover de gebruikers, of ben ik nu weer DOM Keesjan??????????????
maar tip Keesjan, ga eens kijken op Chello-underground kan je zien hoeveel er al weggelopen zijn
-
de chello underground ik ken hem, hij is wel goed maarjah nu moet KeesJan er nog even heen....hopen dat hij niet al te gek word van zijn knipperende modemlampjes...
we moesten eigenlijk een site maken; www.upcstress.nl die is er volgens mij al eens geweest hoor
we moesten eigenlijk een site maken; www.upcstress.nl die is er volgens mij al eens geweest hoor
In de Algemene Voorwaarden staat niets over "Fair Use" beschreven, abuse echter wel maar dat heeft in de voorwaarden weer geen betrekking tot het dataverkeer.Mensen, lees die algemene voorwaarden nu eens. Zijn jullie allemaal zo dom om te tekenen zonder te lezen wat er staat? Kunnen jullie überhaupt lezen? Hebben jullie kennis over de werking van het internet (het is geen LAN!) en kennen jullie het verschil tussen fair use en abuse? Zo niet? Dan verdien je die ellende gewoon.
UPC/Chello hanteerd een "Acceptabe Use Policy" geen "Fair Use Policy".
Het datagebruik dat UPC/Chello hanteerd als overmatig is erg vaag en daar heeft UPC/Chello mij nog geen antwoord op gegeven. Ze zijn niet eens in staat een antwoord op de vraag "Wat is het verschil tussen overmatig datagebruik bij Chello Classic en overmatig datagebruik bij Chello Plus ?" te geven. Deze twee vormen hebben namelijk dezelfde voorwaarden dus geen rare vraag voor 30 Euro in de maand meer. (De snelheid is het niet want als je teruiggezet word na "overmatig gebruik" beropepen ze zich op "het niet garanderen van snelheden")
Kees-Jan moet zelf de voorwaarden eens goed doorlezen denk ik, zo zul je voorsteld staan hoeveel mensen de AV niet naleven. (Wie heeft bijvoorbeeld het kabelmodem (met eurostekker) in een geaard-stopcontact zitten, iets dat verplicht is volgens de AV)
-
ik ga die AV toch eens opvragen,
doorlezen voor de grap,
laatst ook eens gedaan bij mijn host on the web,
erg leuk om te weten dat je meer kunt dat je denkt,
alleen die letters...zo irritant klein he... hahaha
doorlezen voor de grap,
laatst ook eens gedaan bij mijn host on the web,
erg leuk om te weten dat je meer kunt dat je denkt,
alleen die letters...zo irritant klein he... hahaha
Voor het gemak(hoeft er niet gezocht te worden):
Algemene voorwaarden Chello
Aanvulling Algemene Voorwaarden Chello
Algemene voorwaarden Chello
Aanvulling Algemene Voorwaarden Chello
Reink, ik had niet via een geaard stopcontact stroom. daar heeft de upc installateur ook niet opgelet toen hij het aansloot!!!!!1
Een apparaat (kabelmodem) met een eurostekker hoort ook helemaal niet thuis in een geaard stopcontact.had niet via een geaard stopcontact stroom. daar heeft de upc installateur ook niet opgelet toen hij het aansloot!!!!!
1 Gb was natuurlijk veel te veel per maand. Daarom noemen ze het nu FUP, en brengen hem verder omlaag.
Protesteren kan niet meer. Er is geen harde limiet meer. UPC kan naar eigen goedvinden de boel verder omlaag brengen.
Als ik jouw was zou ik gaan uitkijken naar een ander provider, die niet permanent bezig is klantjes te pesten.
Protesteren kan niet meer. Er is geen harde limiet meer. UPC kan naar eigen goedvinden de boel verder omlaag brengen.
Als ik jouw was zou ik gaan uitkijken naar een ander provider, die niet permanent bezig is klantjes te pesten.
-
heb alleen de kabel als mogelijkheid
Ik weet niet hoe de ligging van het huis precies is maar als je in een "buitengebied" woont en vrij uitzicht hebt is het vrij makkelijk om een Wireless-LAN verbinding op te zetten naar een plaats die in je zichtveld ligt EN wel ADSL kan krijgen.heb alleen de kabel als mogelijkheid
Met de juiste antennes en apparaten is een afstand van 5 a 6Km prima te overbruggen als je zicht hebt. (Dus geen gebouwen in de weg)
-
heyz rotterdam he
VOL VOL VOL VOL VOL GEBOUWD, hahahahahaha
adsl is geen optie,
draadloze satt ook niet,
nog opties?
zal ik het in een kannetje gaan halen bij mijn ouders? en meenemen per trein
VOL VOL VOL VOL VOL GEBOUWD, hahahahahaha
adsl is geen optie,
draadloze satt ook niet,
nog opties?
zal ik het in een kannetje gaan halen bij mijn ouders? en meenemen per trein
Hij is vast de supersnelheid van UPC gewend. Dan wil je geen ADSL meer.