LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc hopeloos

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
helmaodijk

upc hopeloos

Ongelezen bericht door helmaodijk »

mensen als je ineens geen internet meer heb, en je wilt de service lijn bellen.

Dan is het antwoord : ligt aan firewall of software!!

Dan weet u het vast :( :cry: :cry:

deethan

Re: upc hopeloos

Ongelezen bericht door deethan »

Het kan natuurlijk wel.

De firewall kan inderdaad er voor zorgen dat je internet explorer of welke andere browser dan ook geen verbinding met het internet krijgt.
Als ze bij UPC een meting doen waarbij vanuit uw ip adres internet activiteit is maar u kunt niet op internet dan ligt het toch echt aan iets in uw pc.
Een kwestie van controleren welke toepassingen in uw pc toestemming hebben van uw firewall om verbinding met het internet te maken.

helmaodijk

Ongelezen bericht door helmaodijk »

ja leuk bedacht, werkt u soms bij upc?

nee na ellende met rekeningen en geen internet verbinding ( en dat niet 1 keer maar wel 13 keer per jaar )

Bovendien hadden ze machtiging voor afschrijving van de kosten en men zegt dat we niet betaald hebben ( rara ) en sluit ons gewoon af.

Hebben wij UPC vaarwel gezegd.

Nu al ruim een jaar geen UPC en niet 1 keer geen verbinding gehad.

Dus UPC is echt hopeloos.

birdiefree

Ongelezen bericht door birdiefree »

zondag bericht verstuurd naar upc dat ik wel erg veel storing heb op telefonie en internet.
woensdagavond gebeld: wij willen een afspraak maken voor een nieuw modem
donderdag een mailtje: wij hebben geen storing kunnen vinden in uw modem.
vrijdag: wij bellen om u eraan te herinneren dat wij een nieuw modem komen plaatsen
vrijdag technische dienst: nee u krijgt geen nieuw modem
zaterdag: brief in de bus. Wij komen a.s. maandag modem vervangen.
maandag: met de monteur van upc, ik kom niet bij u langs omdat de 3 modems die ik bij me heb meer storing veroorzaken dat degene die u nu heeft.
Dit even in het kort. Lange gesprekken gevoerd met medewerkers van de technische dienst en de klantenservice. Verbinding verbreken, niet weten, niet snappen, doorschuiven naar andere afdelingen.
Kortom.....puinhoop bij dit bedrijf. Blijven de storingen komen dan weet ik wel dat ik het contract laat ontbinden wegens niet leveren van diensten.
UPC.......bah!

deethan

Ongelezen bericht door deethan »

Niet leuk bedacht, het kan zo zijn.

En nee ik werk niet bij UPC en ook niet bij Chello.

Computers zijn verbazingwekkend complexe apparaten en de manier waarop een pc verbinding maakt met het internet is ook al niet iets dat zo doorzichtig als glas is voor de gemiddelde gebruiker.

Daar komen dan nog allerlei beveiligingen bij om de hoek kijken en voor je het weet zit je met allerlei eventuele oorzaken die je verbindingssnelheid kunnen vertragen of zelfs verhinderen.

Ik heb weinig klagen over UPC maar blijkbaar verschilt dat nogal met andere ervaringen, en daar is dit dan ook een goed forum voor.

Een beetje nuance in de uitlatingen, en concrete voorbeelden helpen misschien ook andere mensen uit de misére, want het kan echt gewoon aan je pc liggen.

Vriendelijke groet
D

rene45

Ongelezen bericht door rene45 »

en de laaste tijd hebben ze weer iets nieuws, als je plus hebt, dan stoppen er een verkerde file in je modem, die van classic, das dus de helft van normaale snelheid, dat je niet zo snel kan downloaden, hebben ze hier ook gedaan, en het kan niet meer veranderd worden, zeggen ze bij de helpdesk, ik denk dat het netwerk op springen staat, als ze zulke stomme fouten maaken, maar ik denk dat ze dat express doen, om het netwerkt minder te belasten, en ze sluiten veel poorten af, ik kan met niet een programma op usernet, heb mijn eigen net op fiberworld geabboneerd, maar kom er gewoon niet op, en bij de helpdesk zeggen dat ze niks blokeren, mijn neus, is dus wel zo, ik zit al 20 jaar in de pc's dus ik weet waar ik over praat.

Wimradar

Ongelezen bericht door Wimradar »

Het zelfde heb ik ook ervaren over de snelheid.
Ik had een Classic abonnement als vanaf het begin.
De snelheidsverhogingen heb ik ook ervaren maar of dit bij mij verschil maakte, niets van dat alles dus.
Regelmatig er over gebeld en het zou aan de pc liggen.
Alles na gekeken en pc zelfs opnieuw geinstalleerd maar niets hielp.
Monteur geweest en zei dat de vebinding in orde was en op de helpdesk zagen ze dat er veel ruis op de kabel zat.
Hebben dit verholpen door het signaal te versterken en er nieuwe verbindingen in de kast te maken maar niets hielp.
Nu kwam hier een maand geleden een lieve dame van UPC en daar heb ik het ook aan uitgelegd en ze heeft het zelf gezien, meneer u heeft een light verbinding ik kan u adviseren omdat u toch niet veel download over te stappen naar een light verbinding en er zit ook geen downloadlemiet meer aan zei ze. Zo gezegt zo gedaan het werd die zelfde avond nog geregeld en ere werd terug gebeld van we hebben het modem opnieuw geladen en wat schetst mijn verbazing het is nog iets sneller dan ik had maar kom niet boven de light verbinding uit. Ik hoef nu dus minder te betalen dan classic maar ga er in snelheid op vooruit.
Heeft dus al die tijd het modem veel te laag gestaan, maar ja geld terug is er niet bij, ik moest trouwens 30 euro extra betalen voor de software verandering van het modem.
LANG LEVE UPC

Satellite

Ongelezen bericht door Satellite »

helmaodijk,

Ik denk dat het wel degelijk kan.
Zij zullen echt wel kunnen zien wat er ongeveer aan de hand kan zijn.
Ik heb zelf ook een paar keer gehad dat ik geen internetverbinding meer had.
Heb ze toen ook gebeld, maar heb dus dat antwoord niet gehad.
Bij mij lag het dus ergens anders aan en was het op te lossen met het resetten van het modem.

Har

Ongelezen bericht door Har »

UPC Chello

0900 1580

Ik tref alleen maar vriendelijke en behulpzame mensen aan bij de helpdesk, natuurlijk hebben zij ook storingen en dat kun je dan op een bandje horen.

Op de meetkamer van UPC zijn ze in staat om jouw PC te checken, het ontbreken van een werkende firewall en spyware detector is eigen schuld dikke bult.

Tegen zo,n 35 Euro kun je beide paketten kopen :D :D :D

agro

Ongelezen bericht door agro »

Allemaal loonslaven van upc?
Lijkt het wel op, opdracht gekregen nu je je moet registreren zoveel mogelijk positieve berichtjes te plaatsen?

Ik heb hele andere ervaringen met upc! wat mij betreft liever dat ze vandaag failliet gaan dan morgen.

Gelukkig heb ik al verschillende mensen kunnen behoeden om met deze club in zee te gaan, alleen door het laten lezen van het dossier van welke misstanden ik met hen heb meegemaakt.

Har

Agro

Onzinnig betoog van jouw, stuur het dossier naar je advocaat en maak er werk van.

UPC-Chello niet beter en slechter dan de rest, techniek kan altijd falen. :P

Mischa0320

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Argo heeft al velen kunnen behoeden!"
Tsja, hoe ver kun je zinken in het leven. :roll:

Waarschijnlijk zijn de mensen om hem heen zijn gelijken. No noos! :cry:

Wat dat betreft is het een hele eer voor UPC om zulke "klanten" niet te krijgen. Laat die maar lekker voor die "geweldige" KPN voorbehouden.

Ga vooral door op je "kruistocht" tegen UPC, het zegt namelijk ALLES over jou, maar NIETS over UPC. :?

En laat mensen die een ANDERE mening hebben als jij eens ÉÉN keer in hun waarde. Kijken of jou dat lukt, of kom je nu weer met één van je vele onzinnigheden?

Én sorry, ik ben geen loonslaaf van UPC. :lol:

Har

Laat Argo ( Argonaut of zo ) toch zijn ongenoegen uiten.

Hij/zij zal inmiddels zijn abonnement bij UPC beeeindigd hebben, lijkt mij een logische vervolg stap. :oops: :evil:

agro

Ongelezen bericht door agro »

Wie is argo?

En inderdaad abo bij upc beeindigd, sindsdien geen problemen meer, geen storingen en geen dubbele fakturering meer.

Kan iedereen ADSL aanraden, is wel iets anders dan upc.

Har

Wat zeur je dan nog Agro over UPC, ben tevreden wat je nu hebt.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

Hee gastjes van de helpdesk, je vergeten helemaal te roepen dat er geformateerd moet worden :s

Maar natuurlijk zijn jullie niet van UPC, tuurlijk niet, alle tevreden klanten komen ineens op de Radar site om dit kenbaar te maken.... :s

ff kijken:
Deethan: 2 posts: tevreden over UPC, geen enkele andere.....
Har: Simpele opnaaier die iedere klacht op diverse forums de grond in boort, en is overal tevreden over

Mischa320: Heeft zich speciaal voor ons aangemeld bij Radar om in 2 forums te vertellen hoe dom Agro is, want zij heeft helemaal geen problemen met UPC........ nee dank je de koekoek mag toch hopen dat het eerste wat UPC regelt is dat de pc's op de helpdesk werken

MAAR WE WERKEN NIET BIJ UPC HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EN IK HEN GEEN PROBLEMEN MEER MET INTERNET, WANT UPC IS DE DEUR UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En weet je beste helpdeskmedewerkertjes, dit alles zonder mijn HDD te formateren :wink:

Mischa0320

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Hoi!

Ik hoop dat je snel weer "een life" krijgt!

Jouw wereldje bestraat uit alleen maar afgeven en dan met name op UPC en alle mensen die eens iets NORMAALS of POSITIEFS hebben te melden zijn dan gelijk volgens jou medewerkers van UPC of één en dezelfde persoon! Ons land bestaat HELAAS voor jou niet alleen maar zeikpietjes, doemdenkers en napraters.

Volgens mij was ja -oohh wat blij dat je bent- GEEN klant meer van UPC. Is het dan eens geen tijd om de boel te vergeten en DOOR TE GAAN?

Sterkte in ieder geval!

UPC is :D / :lol:

hoffie

UPC internet telefoneren onmogelijk
w.niesing 9 10 Jun 2005 00:07

UPC internet Heel tevree met UPC.
lucky-nl 9 10 Jun 2005 00:03

UPC telefoon upc telefonie ergernis
[ Ga naar Pagina: 1 ... 8, 9, 10 ] Snor 141 09 Jun 2005 23:13

UPC internet upc hopeloos
[ Ga naar Pagina: 1, 2 ] helmaodijk 16 09 Jun 2005 23:05

UPC telefoon huiscentrale en upc ghaat niet samen!
keelke 5 08 Jun 2005 23:48

Kijk aan hier de topics waar je in plaatst............
Maar je hebt helemaal niks met UPC hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuurlijk meissie, ik geloof je net zo hard, als dat ik geloof dat de helpdesk ooit een keer voor iemand een oplossing zal vinden

hoffie

Volgens mij was ja -oohh wat blij dat je bent- GEEN klant meer van UPC. Is het dan eens geen tijd om de boel te vergeten en DOOR TE GAAN?
Klopt mijn zaakjes bij UPC zijn allemaal verleden tijd, en gelukkig dat ik ben sindsdien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik hoop dat er mensen zijn die dit lezen, en zich wel 2 keer bedenken voor ze met UPC in zee gaan......

De klant is namenlijk geen koning bij UPC, dat ben je alleen tot het moment dat je er aan vast zit

Gesloten