LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC incasso

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

UPC incasso

Ongelezen bericht door Gast »

In mei van het jaar 2003, dus nu bijna anderhalf jaar geleden ontving ik van het incassobureau Touber, Van der Velden en Kassies een schrijven.(T,VVV en K)
Hierin werd aangegeven dat zij mijn verweer hadden doorgezonden naar UPC en dat het hen speet dat alles zo veel tijd in beslag nam.
Anderhalf jaar geleden dus en sinds die tijd heb ik niets meer van
T,VVV en K. noch van UPC gehoord.
Zijn er mensen met dezelfde ervaring en hoe is dat afgelopen.
Graag een reactie.
Op zich zou ik het ook wel netjes vinden als UPC hier zelf eens op zou reageren.

Gast

Re: UPC incasso

UPC zat vanaf juli 2002 tot en met april 2004 via Intrum Justitia achter mij aan. ze bleven beweren dat ik ze nog moest betalen. Ik had een andere mening. Het laatst dat ik van hen gehoord heb is dat ik gedagvaard zou worden, inmiddels 6 maanden geleden. Ik wacht nog steeds.

Gast

UPC heeft net TVK zelf voor de rechter gedaagd in kort geding.

Wellicht goed idee om UPC zelf even te bellen en met hen je klacht op te lossen.

Weer een probleem de wereld uit.

:lol:

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Upc heeft geen eenduiding en begrijpelijk incassosysteem.

Ze rommelen maar wat aan, net als met hun rekeningen.

Maar let op mijn woorden, straks komt vriend KeesJan en die breit alles weer recht wat in onze ogen krom is

Gast

Gast van 23.06.
Het schijnt inderdaad in de Telegraaf gestaan te hebben dat UPC een conflict heeft met TVK. Ik heb dat artikel gemist.
Kan je daar wat meer over vertellen: zoals, wat was de aard van het conflict en weet je al iets over de afloop.

Bij voorbaat dank.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Er heeft inderdaad iets in de telegraaf gestaan.
Het ging blijkbaar over bedragen die ze voor UPC hadden geincasseerd zonder af te dragen.
Totaal ging het over als ik me niet vergis € 600.000,00
UPC heeft dit gewonnen, voor zover ik weet.

Gast

Lekker incassobureautje. En die gaan mij manen om de spookrekeningen van UPC te voldoen?
Wat een oplichtersbende bij elkaar.
UPC en TVk passen wel bij elkaar.

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Nou en wie mag die KeesJan dan wel zijn?? De belastingdienst?? De FIOD of gewoon KeesJan, maar wie is die KeesJan dan wel?? Top Boekhouder 1?? Ja die zullen ze wel nodig hebben.

Groet,

Neptunus.

Gesloten