| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc internet en mr zap
-
jvanloon
upc internet en mr zap
nou voor mij is upc een heel zooitje ik had telefoon aangevraagd kreeg dus een wand modem alleen mijn fax deed het maar geen telefoon ik ben weer gauw terug gegaan naar kpn toen bleek dat de wand modem een aris dat het signaal van mr zap niet goed was dus 2 maanden geen mr zap gehad vanwege te zwak signaal ook geen tv boven er kwam een monteur na 4 weken bellen die is weer weggegaan omdat hij vond dat er een huisversterker geplaatst moest worden de monteur kwam terug een week later zonder huisversterker weer 3 weken bellen dus op 28 april zou er een monteur komen niet gezien op 29 april idem dito hetzelfde een week geleden is de monteur eindelijk geweest een huis versterker geplaatst ze hebben nu mijn mr zap box afgesloten omdat er nog 26 euro betaald moet worden ik zeg ook hallo en die 2 maanden dan dat ik geen ontvangst had net als internet ik heb chello light nou bijna altijd storing bij upc mag je alleen betalen en verder moet je je mond houden en als je belt naar het 0900 nr van upc dan word je met allerlei verschillende mensen doorverbonden ik ben nu aan het informeren waar ik nog meer de mr zap box kan huren en dan ben ik van plan om het hele zaakje uit handen te geven aan mijn advocaat en het hele zaakje op te zeggen want iemand die komt vertellen dat hij goede ervaringen hebt met upc nou dat geloof ik niet mer het is daar ene grote zooi nou reacties zijn welkom groetjes anna
-
Edjuh
Re: upc internet en mr zap
Je treft het ook niet.
Eerst die problemen met TV en telefoon, en dan ook nog een toetsenbord zonder punten, comma's en hoofdletters.
Eerst die problemen met TV en telefoon, en dan ook nog een toetsenbord zonder punten, comma's en hoofdletters.
-
jvanloon
nou ja als dat je moet storen zeg die comma,s en punten er staat in ieder geval dat upc een vervelend bedrijf is en dat mag iedereen van mij weten ik krijg nog geld van hun in plaats van hun van mij ze zetten daar volgens mij een stelletje studenten neer die ze een paar euro per dag betalen geen bezwaar tegen hoor maar dan moeten ze wel d,r werk goed doen en wat beter in die computer kijken tjonge tjonge zeg gr anna
-
Gast
Je hebt wel gelijk hoor over UPC, ik heb helaas dezelfde ervaringen.. maar de puntjes en de komma's zijn niet voor niets uitgevonden, je text zou er echt een stuk leesbaarder van worden..
-
taalpurist??
Wat de puntjes en de komma's betreft heb je gelijk, jammer dan toch weer dat je niet weet dat het "tekst" is, in plaats van "text"......maar de puntjes en de komma's zijn niet voor niets uitgevonden, je text zou er echt een stuk leesbaarder van worden..