LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC is een goed bedrijf
UPC is een goed bedrijf
In tegenstelling tot andere berichten hier vind ik UPC een pracht bedrijf!!
Internet is perfect, super snel en nooit storing. Telefoon vind ik ook prima, lage tarieven en ook weer geen storingen.
Klantenservice is ook goed bereikbaar, nooit lange wachttijden, goeie klantvriendelijk service!!
UPC, ik zou zeggen... GA ZO DOOR!!!
Internet is perfect, super snel en nooit storing. Telefoon vind ik ook prima, lage tarieven en ook weer geen storingen.
Klantenservice is ook goed bereikbaar, nooit lange wachttijden, goeie klantvriendelijk service!!
UPC, ik zou zeggen... GA ZO DOOR!!!
Re: UPC is een goed bedrijf
Hè, hè eindelijk eens een topic waar wat zinnigs wordt gezegd. Ik ben het helemaal met je eens. Heb zelf ook alle diensten van UPC en alleen op de tv af en toe storing. En dat ligt dan eerder aan de zender, dan aan het kabelbedrijf. Hoef dan ook nooit te bellen naar het servicenummer om zodoende de wachtrij voor andere klanten langer te maken. Want die eventuele wachtrij wordt heus niet alleen veroorzaakt door klanten die echt een probleem hebben, als ik de andere topics hier zo lees. Mensen dènken vaak een probleem met UPC te hebben, terwijl ze zelf gewoon hun rekeningen niet betalen. Lekker makkelijk, UPC overal de schuld van geven! Betaal gewoon voor de diensten die je afneemt, dan is er niets aan de hand!
Ben zelf ook UPC-abonnee en heb zelf ook nooit problemen. Blij eindelijk een positief topic tegen te komen
Saga = Een oud volksverhaal met aangedikte en overdreven aannames.
De bijbehorende GASTen zijn meelopers.
De bijbehorende GASTen zijn meelopers.
Wil even reageren Nu ik betaal altijd via incasso dus daar kan het niet aan liggen dat ik steeds storing heb internet steeds uitvalt Je door UPC medewerkers onbeschoft behandeld wordt als je ze belt . Maar ik wil alleen even weten wat jullie van UPC betaald krijgen om zo posttief te reageren
Het lijkt wel mode om UPC af te zeuren. Ook ik vind het een topbedrijf, ik snap niet dat de tarieven niet nog hoger liggen. Ze zijn ontzettend goedkoop en bieden prachtige goedwerkende producten.
Je hoort mensen alleen maar als er iets mis is, nooit eens als er iets goed is. Keep up the good work UPC!!
Je hoort mensen alleen maar als er iets mis is, nooit eens als er iets goed is. Keep up the good work UPC!!
Beetje jammer dat er gelijk gesuggereerd wordt dat je betaald word als je iets positiefs zegt. Ik ben gewoon zeer tevreden met UPC en kom daarvoor uit, mag toch wel?? Waarom alleen negatief, positieve berichten mogen ook gemaakt worden... toch???
Ja top dat UPC geweldig . nou ik ben onder de indruk nou nou .
wacht maar af op een goede dag krijgen julie ook met de magereupc hein te maken.zo kus de konten van dat stelletje geld verbrassende
achter julie rug om achterbakse flutbedrijf. ja volgend jaar weer verhoging en maar betaalen voor die f...ng policy van ze.
wacht maar af op een goede dag krijgen julie ook met de magereupc hein te maken.zo kus de konten van dat stelletje geld verbrassende
achter julie rug om achterbakse flutbedrijf. ja volgend jaar weer verhoging en maar betaalen voor die f...ng policy van ze.
Nee hoor je mag hier niks positiefs zeggen of een andere mening hebben, dan kun je meteen de ergste ziektes naar je hoofd krijgen.
Zolang je maar meeklaagt en -zeurt met de rest ben je toppie...anders ben je niet goed snik of werk je voor het betreffende bedrijf.
Fijn om ook eens iets positiefs te lezen hier!
Zolang je maar meeklaagt en -zeurt met de rest ben je toppie...anders ben je niet goed snik of werk je voor het betreffende bedrijf.
Fijn om ook eens iets positiefs te lezen hier!
internet verbinding etc. perfect was zelf ook een tevreden klant totdat ze dachten van he laten wij eens een datlimiet invoeren van 40 gig. Als je dan teruggezet wordt in snelheid is het snel over met d tevredenheid.
oja voor wie denkt dat 40 gig onwijs veel is valt mee zijn ong 8 dvd's
oja voor wie denkt dat 40 gig onwijs veel is valt mee zijn ong 8 dvd's
tja bewijst wel weer dat er zoveel naare ervaringen zijn met UPC dat de negatieve berichten toch in de meerderheid zijn als positieven berichten
als het anders zou zijn. waar zijn al die gelukzalige happy posts .
geloof me maar een hoop mensen zijn niet gelukig met een hoop dingen om upc heen nogmaals een 10 voor snelheid gek he dat alles nog steeds snel draait????. en een 0 voor onaangekondigd aanpassen
van regels/afsluiten van abonement/en terugave van borg.etc
(nog een ding ik HOEF geen aanpassingen op tv dus ik wil GEEN verhoging van rekeningen aankomend jaar) maar zal ook wel weer ingevoerd worden zonder dat de klant er wat op te zeggen heb., daar gaat het mij ook om nog effe dan heb je helemaal niks meer te vertellen in je portomenee
als het anders zou zijn. waar zijn al die gelukzalige happy posts .
geloof me maar een hoop mensen zijn niet gelukig met een hoop dingen om upc heen nogmaals een 10 voor snelheid gek he dat alles nog steeds snel draait????. en een 0 voor onaangekondigd aanpassen
van regels/afsluiten van abonement/en terugave van borg.etc
(nog een ding ik HOEF geen aanpassingen op tv dus ik wil GEEN verhoging van rekeningen aankomend jaar) maar zal ook wel weer ingevoerd worden zonder dat de klant er wat op te zeggen heb., daar gaat het mij ook om nog effe dan heb je helemaal niks meer te vertellen in je portomenee
Hier op het forum zijn de klagers in de meerderheid. Geen kunst aan gezien dit een site is waar "misstanden" aan de kaak worden gesteld. Maar met hoeveel zijn jullie nou? Als ik 50 zeg is het extreem veel. Zet daar tegenover eens de miljoenen tevreden klanten die je nooit hoort...
Niet terecht dat als je iets positiefs over upc zegt dat er gesuggereerd wordt dat je daar voor betaald wordt. Maar ook niet terecht dat als je problemen met upc hebt er gesuggereerd wordt dat je niet betaald.
... en de prachtige winstcijfers van UPC zijn verklaard.Maar met hoeveel zijn jullie nou? Als ik 50 zeg is het extreem veel. Zet daar tegenover eens de miljoenen tevreden klanten die je nooit hoort...
Goed zo keesjan, jij begrijpt het en andere mensen zijn dom. Hier komen alle klagers van UPC en dat is bijna niemand. ALLE andere klanten zijn tevreden. Ik vind eigenlijk dat we een kerk voor UPC moeten oprichten. UPC is onze hoop in bange dagen. Kunnen Nobelprijzen ook aan hele bedrijven worden toegekend? Een lintje voor alle UPC-ers misschien volgend jaar? Kunnen we het Wilhelmus aanpassen met UPC in de tekst? Een jubeljaar afkondigen? Het management van UPC als bondscoach? Jij voelt ten minste aan hoeveel achting zo'n bedrijf verdient, want jij bent de man met de twee titels voor je naam. Wil jij onze grote leider niet zijn keesjan? Hand in hand met jou en UPC, wat kan er dan nog mis gaan?
Als er echt bange tijden aanbreken dan denk ik dat de internet-ionfrastructuur in heel nederland plat gaat want het is een vrij kwetsbare materie.Ik vind eigenlijk dat we een kerk voor UPC moeten oprichten. UPC is onze hoop in bange dagen.
Misschien en ik wel een beetje doemdenker maar wat zou er gebeuren als alle "internetjunks" van nederland opeens zonder internet zouden komen zitten en er geen uitzicht was op een herstel van deze verbinding .........
(Sorry off-topic heeft niet veel met UPC te maken maar meer met internet in het algemeen)
Wat nou, Keesjan met je vijftig klagers en je miljoenen tevreden klanten.
UPC staat weer in de top 5 van de consumentenbond van bedrijven met de meeste klachten.
Ik heb nooit klachten gehad over het product, echter zoek maar dekking als er iets in de administratie fout gaat.Dan ga je dus het hele circuit in van incassobureau's etc. Dat UPC dan niet reageert op je brieven is uitermate frustrerend.
Ik heb nog een paginagrote advertentie van UPC in mijn archief waarin ze zelf al aangeven dat reageren binnen een redelijke termijn toch wel het minste is dat je mag verwachten. Ik wacht al meer dan veertien maanden. Hoe bedoel je "redelijk".
UPC staat weer in de top 5 van de consumentenbond van bedrijven met de meeste klachten.
Ik heb nooit klachten gehad over het product, echter zoek maar dekking als er iets in de administratie fout gaat.Dan ga je dus het hele circuit in van incassobureau's etc. Dat UPC dan niet reageert op je brieven is uitermate frustrerend.
Ik heb nog een paginagrote advertentie van UPC in mijn archief waarin ze zelf al aangeven dat reageren binnen een redelijke termijn toch wel het minste is dat je mag verwachten. Ik wacht al meer dan veertien maanden. Hoe bedoel je "redelijk".
"denkt dat 40 gig onwijs veel is valt mee zijn ong 8 dvd's"
las ik net,
maarjah je mag ook geen filmpjes downloaden, dat is illegaal
ik heb ook totaal geen moeite met upc, pracht bedrijf inmiddels
las ik net,
maarjah je mag ook geen filmpjes downloaden, dat is illegaal
ik heb ook totaal geen moeite met upc, pracht bedrijf inmiddels
nja wat kan ik nog nog meer schrijfen ik hoop dat UPC aanhangers gelukig worden met upc.,. maar ik ga over op sateliet heeft ook regels en beperkingen maar je hebt alltijd nog meer grip over het totaal plaatje . (en kost uiteraard ook geld)
hebben al die helpdesk medewerkers niets meer te doen bij UPC of zo????
Zal wel komen door alle opzeggingen
Zal wel komen door alle opzeggingen