LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Klantenservice, Telefonische Zeer Moeilijk Bereikbaar

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jansels

UPC Klantenservice, Telefonische Zeer Moeilijk Bereikbaar

Ongelezen bericht door jansels »

Ik heb zins 2 weken een zeer trage internetverbinding.
Ik probeer nu al 2 weken lang elk dag UPC Telefonisch te bereiken.
Maar elke keer dat ik nu al gebeld heb in de afgelopen 2 weken krijg ik elk keer het een bandje te horen met: De wachttijd is op dit moment langer dan 10 minuten, wij adviseren U op een later tijdstip terug te bellen. Wilt u blijven wachten? Blijft U dan aan de lijn u wordt zo spoedig moelijk geholpen. Ik heb nu al een paar keer 25 minuten gewacht maar nog steeds GEEN medewerker(ster) van UPC Gesproken.
Het gaat Allemaal weer Hard achteruit met UPC !!!
UPC Zorg dat je Bereikbaar bent en laat klanten niet minuten lang wachten !!!
Zonet om 11:47 uur na 16 minuten wachten een Medewerker van UPC aan de lijn gehad.
Ik heb de Medewerker van UPC meteen gevraagd waarom je minuten lang in de wachttijd staat. Zijn antwoord was het volgende, Omdat UPC kort geleden over geschakeld is naar een nieuw eurodokzus netwerk voor Chello Internet, zijn er helaas Meer Storingen en Problemen gekomen dan dat wij als UPC zijnde verwacht hadden. En daarom moeten onze Klanten helaas langer aan de lijn blijven om met 1 van onze UPC medewerkers te spreken.
Echt jammer hoor UPC !!!
De Snelheid zou voor de 2 keer dit Jaar bij alle soorten Chello Abonnementen Verhoogd worden. Dit is de UPC Klanten begin Oktober bekent gemaakt. Inmiddels zijn me midden November en is de snelheid nog niet omhoog.
Ik zelf heb een Chello Classic Abonnement, mijn Upload Snelheid zit zo rond de 305 KB, Terwijl de UPC Medewerker die ik zonet aan de lijn had mij verteld dat het het rond de 400 tot 420 KB moet zitten. Maar er wordt nog steeds aan gewerkt vertelde de UPC Medewerker.
Dat mijn Upload Snelheid nu rond de 305 KB zit ligt hem aan UPC omdat UPC de Snelheiden per Regio en of Provincie Verhogen vertelde de UPC Medewerker mij zonet. Ik heb toen gevraagd wanneer mijn regio en of provincie aan de beurt komt. Zo snel mogelijk was zijn antwoord en verder zei hij ik kan u echt niet zeggen of dit een paar weken of maanden gaat duren, maar UPC doet er alles aan om zo snel mogelijk de snelheden in alle regio´s en of Provincie´s te Verhogen.
Nou het duurt nu al bijna 6 weken en nog steeds geen verhogen bemerkt via speedtest.nl
UPC Kom je beloftes na en Wees Snel Bereikbaar voor je Klanten !!!!!

Hasjroker1

Re: UPC Klantenservice, Telefonische Zeer Moeilijk Bereikbaar

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Chello = shared Internet d.w.z. als je buurman ook bij Chello zit en hij zit de gehele dag te downloaden kan je het wel vergeten. Dus verwacht er niet teveel van. Wil je een stabieler verbinding dan moet je ADSL nemen. UPC = nog steeds een nagenant falliet bedrijf en dat blijf je gewoon merken.

Radar
Site Admin

Re: UPC Klantenservice, Telefonische Zeer Moeilijk Bereikbaar

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten