Begin dit jaar ben ik vol goede moed overgestapt op internet en telefonie via UPC.
Kon ik de tijd maar terugdraaien!
In het begin leek het allemaal zo mooi. Goedkoop bellen en snel internetten. Zo mooi zelfs dat ik iemand anders ook heb aangemeld bij UPC. Hiervoor zou ik het eerste jaar zelfs 25% korting krijgen!!!
Ik ben nu al 5 maanden aan het bellen met UPC (voor 10 c p/m, daar gaat mijn voordeel) omdat deze korting niet van het bedrag wordt afgetrokken.
Elke keer werd de fout erkend en werd er toegezegd dat het met de volgende factuur zou worden opgelost.
Vrijdag jll. kreeg ik weer mijn factuur en weer was de korting niet verwerkt.
Maar weer eens gebeld en uiteindelijk weer iemand aan de lijn die het voor me ging uitzoeken.
Uiteindelijk, na overleg met de supervisor, kwam ze met het verhaal dat deze korting alleen geld voor analoge telefonie en niet voor digitale telefonie. Ik kon een vergoeding krijgen van € 25,00 (tov 12 x 14,95) voor het ongemak.
Uiteraard ben ik het hiermee niet eens, want afspraak is afspraak, maar de dame had dit van haar supervisor te horen gekregen.
Ik heb dus gevraagd deze supervisor te mogen spreken, aangezien dit blijkbaar de gene is de beslissingen mag nemen.
Helaas was dit niet mogelijk (wat raar) en uiteindelijk heeft deze mevrouw de verbining verbroken.
Ik ben niet voornemens de fatcuur te betalen, want als zij hun afspraken niet nakomen, dan hoef ik dat ook niet. Ik ben alleen bang dat ze dan gaan afsluiten, dus je staat redelijk machteloos!
Zijn er meer mensen die hiermee te maken hebben?
Mvg Ard
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC komt afspraken niet na
-
Gast
Re: UPC komt afspraken niet na
Je kan ze bestoken met brieven op antwoordnummer, kost je alleen het briefpapier en het printen.
Maak er 2 van een A4tje dus op A5, type aan 1 zijde het adres aan de andere zijde wat je problemen zijn, vouw het dubbel zodat het adres aan de buitenzijde zit een nietje er in en klaar is kees, bespaard je ook nog een postzegel.
Stuur er per keer een paar 100 of zo en gegarandeerd dat binnen de kortste keren je probleem is opgelost.
andwoordnumers van upc kan je vinden bij www.antwoordnummer.nl let wel het antwoordnummer in Breda is blijkbaar niet van upc.
succes er mee en laat eens horen hoe het je vergaan is.
Als je besluit niet te betalen sluiten ze je inderdaad binnen de kortste keren af, en dan moet je nog maar zien wanneer je een heraansluiting krijgt.
Maak er 2 van een A4tje dus op A5, type aan 1 zijde het adres aan de andere zijde wat je problemen zijn, vouw het dubbel zodat het adres aan de buitenzijde zit een nietje er in en klaar is kees, bespaard je ook nog een postzegel.
Stuur er per keer een paar 100 of zo en gegarandeerd dat binnen de kortste keren je probleem is opgelost.
andwoordnumers van upc kan je vinden bij www.antwoordnummer.nl let wel het antwoordnummer in Breda is blijkbaar niet van upc.
succes er mee en laat eens horen hoe het je vergaan is.
Als je besluit niet te betalen sluiten ze je inderdaad binnen de kortste keren af, en dan moet je nog maar zien wanneer je een heraansluiting krijgt.