Geplaatst op 26 Mei 2009 14:55 door Dennis Dijkstra
--------------------------------------------------------------------------------
Jan.09 met goede moed aangemeld bij UPC, maart nu Mei heb ik spijt dat ik er in getrapt ben.
Het half geld abo genomen en dat kwam al niet goed door nu nin mei heb ik alle maanden een andere rekening gehad want er klopte niets van, eerst was er maar 10 euro van het abo afgehaald en na vele en vele telefoontjes lijkt het nu door gedrongen te zijn dat er iets fout zit.
Vanaf jan. zeer regelmatig geen verbinding telefoon en internet.
er zijn nu 9 monteurs geweest en die hebben de splitter en de kabels vervangen volgende monteur kwam meten en er was iets niet goed de volgende kwam buiten meten en de kabel was verzopen dus er zou een nieuwe komen .Er kwamen 5 man en die moesten meten en kwamen een klein stukje vervangen wat wij geweigerd hebben de volgende dag hele kabel buiten vervangen en gelijk's avonds geen verbinding meer nu twee weken later monteur no: 9 die heeft een stekkertje aangedrukt en nu was yhet beter zei hij.10 min . later weer geen verbinding en ik zal terug gebeld worden maar volgens mij hebben ze daar alleen telefoons die gebeld kunnen worden want terug bellen dat doen ze nooit.Ik zit nu 2 weken zonder telefoon en internet en ben UPC spuugzat ze hebben tot morgen ochtend en daarna mogen ze de stekker er uit halen want ik moet toch steeds mobiel bellen .
De helpdesk mobiel bellen moet je eens proberen daar wordt je echt vrolijk van.
UPC dus niet doen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC niet doen !!!!!!!
-
Wassily-UPC
- Contacteer:
Re: UPC niet doen !!!!!!!
Beste Dennis Dijkstra,
Je ervaringen komen niet overeen met de service die wij onze klanten willen bieden. We willen dan ook graag kijken wat we kunnen doen om de problemen toch naar tevredenheid op te lossen.
Zou je je gegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie Tros Radar Forum'? Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Je ervaringen komen niet overeen met de service die wij onze klanten willen bieden. We willen dan ook graag kijken wat we kunnen doen om de problemen toch naar tevredenheid op te lossen.
Zou je je gegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie Tros Radar Forum'? Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare