LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC niet meer voor mij
UPC niet meer voor mij
yep vandaag weer gewoone snelheid. ik heb goede contakten me EA
als beta tester en net zo als vele andere mensen op de planeet krijg ik
mijn test games toegestuurd via internet. en doe af en toe ook eens wat privè downloaden/bekijken en ja ik ben al meer dan 18 jaar met computers bezig. en moet toegeven dat tegenwoordig alles veel groter is geworden vroeger had je spellen van 320 kb op 5/1.4 floppies tegen woordig is een demo al gauw 250 tmt 600 mb of zelfs meer.
en met de digitale camera's van tegenwoordig zijn de foto's films
al veel voller van data even over deze gesproken .ik heb het helemaal gehad met upc . heb vandaag een brief gestuurd voor het opzeggen van mijn internet bij dit boeven bedrijf. ik hoop dat dit allemaal goed gaat . maar upc kennede zal het wel weer heel wat voet in aarde krijgen .om er vanaf te komen. nou ik ben zeer pissedoff en heb de nijging in mijn auto te springen en naar dat hoofd kantoor te rijden en eens een flinke rel te veroorzaken. ik hoop dat vele volgen om naar een andere provider te gaan ik ga naar een andere provider.ps ik doe veel met internet na een uur in de nacht en soms nog veel later 5uur /6 uur ik kan me niet voor stellen dat heel internettend nederland dan ook bezig is. dus dat anderen ook last van mij als veel gebruiker hebben is dus groote LARIEKOEK ..UPC weg ermee
als beta tester en net zo als vele andere mensen op de planeet krijg ik
mijn test games toegestuurd via internet. en doe af en toe ook eens wat privè downloaden/bekijken en ja ik ben al meer dan 18 jaar met computers bezig. en moet toegeven dat tegenwoordig alles veel groter is geworden vroeger had je spellen van 320 kb op 5/1.4 floppies tegen woordig is een demo al gauw 250 tmt 600 mb of zelfs meer.
en met de digitale camera's van tegenwoordig zijn de foto's films
al veel voller van data even over deze gesproken .ik heb het helemaal gehad met upc . heb vandaag een brief gestuurd voor het opzeggen van mijn internet bij dit boeven bedrijf. ik hoop dat dit allemaal goed gaat . maar upc kennede zal het wel weer heel wat voet in aarde krijgen .om er vanaf te komen. nou ik ben zeer pissedoff en heb de nijging in mijn auto te springen en naar dat hoofd kantoor te rijden en eens een flinke rel te veroorzaken. ik hoop dat vele volgen om naar een andere provider te gaan ik ga naar een andere provider.ps ik doe veel met internet na een uur in de nacht en soms nog veel later 5uur /6 uur ik kan me niet voor stellen dat heel internettend nederland dan ook bezig is. dus dat anderen ook last van mij als veel gebruiker hebben is dus groote LARIEKOEK ..UPC weg ermee
Re: UPC niet meer voor mij
Je schijnt op het Eurodocsis-netwerk veel minder last te hebben van het zgn "buurmaneffect" wederom een leugen !!!!
Het klopt wel degelijk. Eurodocsis werkt met het toewijzen van tijdsloten zodat er geen opstoppingen ontstaan.
Dus is het onzin te zeggen dat andere gebruikers in jouw wijk hinder ondervinden bij overmatig dataverbruik.
Er is al veel vaker gezegd dat "hinder" niet per se druk op het netwerk betekent, maar ook financieel gezien aan gezien bandbreedte geld kost. Zeker niet gelezen? Nee zeker? Ik verwacht ook niks anders van mensen die te stom zijn om een eigen naam te verzinnen.
nja ik betaal voor dat gene wat IK bepaal en niet UPC .klaar uit BASTA
Lees de algemene voorwaarden nog maar eens door, daar staat bij datagebruik niets over financiele hinder jegens UPC. Dus het is een kostenkwestie in plaats van een "overlast bij andere gebruikers" kwestie (zeg dat niet te hard want dat is te gebruiken tegen UPC)Er is al veel vaker gezegd dat "hinder" niet per se druk op het netwerk betekent, maar ook financieel gezien aan gezien bandbreedte geld kost.
hmm ik heb contact met mijn buren uit de straat gehad. en zij beaamen dat er GEEN stagneerden daling van snelheid is als ik als een wilde ga downloaden/uploaden sterker nog mijn onder buurman heeft totaal geen last van dit fenomeen gehad het laatste jaar.
conclusie UPsh..t zwamt uit zijn nek wat mij betreft . of het dus snelheid
is of geld.schiet mij maar in een rubber naar de maan. maar ik weet wel dat ik het niet hoef te pikken. ik zit al sinds dag een bij dit bedrijf
en had nog nooit gezeur gehad met die lancity die ik toen nog had.,
conclusie UPsh..t zwamt uit zijn nek wat mij betreft . of het dus snelheid
is of geld.schiet mij maar in een rubber naar de maan. maar ik weet wel dat ik het niet hoef te pikken. ik zit al sinds dag een bij dit bedrijf
en had nog nooit gezeur gehad met die lancity die ik toen nog had.,
Een kostenkwestie is indirect ook een overlast kwestie. Teveel kosten aan bandbreedte betekent te weinig geld over voor onderhoud.Lees de algemene voorwaarden nog maar eens door, daar staat bij datagebruik niets over financiele hinder jegens UPC. Dus het is een kostenkwestie in plaats van een "overlast bij andere gebruikers" kwestie (zeg dat niet te hard want dat is te gebruiken tegen UPC)
Dan moet UPC een goed baten/kosten plaatje maken en dat vervolgens hun abonnee's voorleggen, ik weet zeker dat het internet gebruik via upc onmiddelijk instort.
Geleuter van de bovenste plank, KeesJan. bij mijn zonnige provider, met ADSL heb ik geen last van die mailtjes, die heeft geen AUP/FUP of datalimiet.
Geleuter van de bovenste plank, KeesJan. bij mijn zonnige provider, met ADSL heb ik geen last van die mailtjes, die heeft geen AUP/FUP of datalimiet.
Laatst gewijzigd door puma73 op 04 sep 2004 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
bij upc kunnen ze niet rekenen. dat hebben de tienduizenden benadeelde mensen nu wel bewezen. ook bureau rechtshulp kan dat beamen. maar sommige mensen geloven dat niet. ik hoop van harte dat ze dat zelf eens ondervinden!!
Ik denk dat je Artikel 9 van de Algemene voorwaarden nog een keertje moet nalezen. Daar staat echt niets wat lijkt op deze redenatie.Een kostenkwestie is indirect ook een overlast kwestie. Teveel kosten aan bandbreedte betekent te weinig geld over voor onderhoud.